KUINKA

VOI LÖYTÄÄ

Ihmisen, josta tietää vain asuinkunnan ja etunimen?

16

4301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Saman nimisiä on tuhansia...ellei se oo joku Hesus Maria

    • k u n

      tapaa niin sopii heti treffit eikä itse täällä jälkeenpäin ku se oli niin ihana.
      Pitää olla heti rohkea, eikä nysväillä meikin takana.

    • ......

      laita findiin:
      "find matti meikäläinen helsinki"
      tulee jonkin verran vastauksia, mutta jokin niistä on hyvin mahdollisesti etsimäsi henkilö, ellei tällä ole salainen numero.
      toivottavasti auttoi :)

      • auta

        oliko vaikeuksia lukemisessa. Kun hän ties vaan etunimen!!


    • täytyy vain

      googlettaa, silleen oon löytäny ihmisen jonka nimee en ees tienny, vain ulkonäöltä tunnistin ja tiesin mitä harrastaa. onnea metsästykseen :)

    • löytää

      Laita tänne se etunimi ja asuinkunta ja missä ootte tavannu. Tsäkällä henkilö voi lukee ja tunnistaa ittensä tai jos on pienelt paikkakunnalta kotosin niin joku kaveri/tuttu voi tunnistaa. Muuten on kyl aika vaikeeta mistään rupee ettii ellei oo jotain tietoi esim. mitä harrastaa, opiskelee, tekee työkseen ym...

    • tytteli33

      Eniro.fi (rekisteröidyttävä ensin) auttaa löytämään henkilöitä, jos saa selville sukunimenkin...tai puhelinnumeron. Työpaikkakin saattaa johdattaa sukunimen selviämiseen...ONNEA!

    • ...

      ..kyllä nykynuorisolla on vaikea löytää edes yks ihminen???

      Kyl mää vallan ihmettelen miten tuutta toimeen ku meistä aika jättää,...

      Mee sinne vaan kylää, ja sano vaikka että oon hieman täs kaipaillu sua,
      ei se sen ihmeellisempää oo, niin on tehty maailman sivun!

      • JJJ)

        Soita Hannu Karpolle..


      • ...
        JJJ) kirjoitti:

        Soita Hannu Karpolle..

        ..no onkos sekin avun tarpees vai miks pitäis soittaa,
        ottakoot itte yhteyttä jos on asiaa, ei mulla oo mitään hukas,
        paitti joskus elämä on, mut näin se on näemmä yhdellä sun toisella !


    • mahdottomampi on löytää ihminen, josta ei tiedä edes
      nimeä eikä varmaa asuinpaikkaakaan!!!!
      Olen siis vielä pahemmas jamas ku sä....

      • ..niin..

        Ois mielenkiintoista tietää minkä nimistä etsit?


      • ..niin.. kirjoitti:

        Ois mielenkiintoista tietää minkä nimistä etsit?

        sama nimkä niminen, kunhan olis oikee ihminen!!!
        Tosi ku vesi, nimestä ei o tietoo, mut kasvot tunnistan jos vain kohdalle sattuu.....


    • tätä

      juttua ja totetesin,että jos joku minut haluaisi löytää.,., puhelinnumeron tai osoitteen.. niin ei sitä löytäisi.. eikä monen muunkaan tutun on meinnaan niin hyvin suojattuja tietoja Et ei auttaisku tiedustella jotain meijän tutuilta tai laittaa ilmoitus tänne......

      • kokemusta on..

        kerronpa nyt teille kaikille, jotka väitätte asian olevan täysi mahdottomuus, että itse löysin kerran laivalta miehen, joka antoi numeronsa, mutta jonka hävitin. muistin vain hänen etunimensä ja asuinpaikkansa ja soitin numerotiedusteluun. onneksi paikkakunta oli Rauma, jolloin saman nimisiä miehiä oli vain 44. muistin puhelinnumerosta 2 ekaa numeroa ja ensimmäisellä soitolla tärppäsi!!! en kuitenkaan väitä että olisi ihan helppoa löytää helsingistä kalle nimistä...

        onnea yritykseen, etsivä löytää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe