Satuin tuossa lukemaan aikani kuluksi kirjoituksia tuolla maailman menoa-palstalla ja siellä huomasin taas sen, kuinka vihamielisiä väkivallan ylistäjiä nämä luokkavihollisemme, eli suomalaiset uusnatsit oikein ovat. Nämä kyseiset lahtarit haluaisivat olla aina tappamassa kaikkea mahdollista, oli kyse sitten ihmisistä tai viattomista eläimistä.
Olen tullut siihen tulokseen, että nämä natsit ovat erittäin vihamielisiä myös eläimiä kohtaan. Sitä paitsi monien tutkimuksien mukaan ne ihmiset jotka kohtelevat eläimiä hyvin, niin he suhtautuvat myös myönteisemmin ihmiselämää kohtaan, eivätkä suostuisi tappamaan ihmisiä missään tilanteessa. Monet eläintensuojelijat ovat aatteiltaan vahvasti vasemmistolaisia, sekä suhtautuvat erittäin kielteisesti sotia ja armeijaa kohtaan. Yhtenä esimerkkinä tästä voi mainita erään tämän palstan vakiojäsenen, eli Aapon, joka omistaa lemmikkieläimiä ja suhtautuu kunnioittavasti myös ihmiselämää kohtaan.
Toinen ääripään esimerkki on taas eräs palstan pahimpia fasisteja, eli tämä J. Julistaja, joka ei kunnioita lainkaan ihmiselämää ja suhtautuu erittäin myönteisesti sotaa, armeijaa ja tappamista kohtaan. Nyt tämä kyseinen fasisti haluaisi olla tappamassa myös viattomia eläimiä, tässä hyvä esimerkki siitä. Juuri tämän tapaisia lahtareita nämä natsimieliset fasistit taitavat aina olla. Tämä Julistajan maineen pilaaminen ja hänen fasististen mielipiteiden esille ottaminen onkin ollut jo pidemmän aikaa yksi suosikkiaiheitani tällä Suomi24-palstalla. Haluan todistaa kaikille sen asian, miten vihamielisiä ja väkivaltaisia lahtareita nämä uusnatsit oikein ovat.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017739096
Natsit ovat luokkavihollisiamme
13
2914
Vastaukset 13
- antikomukka
Et edes tiedä mitä fasismi tarkoittaa, hauskaa kun se yhdistetään kansallisSOSIALISMIIN jota se ei ole todellakaan.
1. Älä sotka natsismia ja fasismia keskenään.
2. Kaikki joka ei ole kommunismia, ei ole fasismia.
3. Jätä se uus-etuliite pois, se on sekava ja outo, vai oletko sinä sitten uuskommunisti!
Tai yhtä hyvin voin sanoa demareita kommunisteiksi. Demarit ovat kommunisteja!!!
Darkki Fear taitaa olla trolli! Tai sitten tyypillinen kommunistinen agitaattori, joka toimii kommarien propagandistina.- fist
ainakaan maailmanmenosta tajua yhtään mitään, vittu Neuvostoliitto hajos aikoja sitten!!! Ja voi voi darkfiörillä ei ainuttakaan tukijaa, voi perkele soikoon,
- fist
Onko tappolistat jo tehty vitun kommunistipaska?
Lähteekö sinun ns. "luokkaviholliset" Siperiaan työlerille, häh? Oishan se kiva nähä kuinka moni viaton sais kärsiä tollasen apinan riehumisesta täällä Suomen maassa.Miksi et kiinnitä mitään huomiota tämän Julistajan vihamielisiin ja rasistisiin kirjoituksiin? Miksi nämä Julistajan kaltaiset natsit saisivat mielestäsi riehua tässä maassa ihan mielensä mukaan?
Itse kyllä sulkisin nämä Julistajan tapaiset fasistit mielelläni pysyvästi lukkojen taakse, näin viattomat ihmiset ja eläimet saisivat olla heiltä rauhassa. Vihaan yli kaiken tuollaisia Julistajan tapaisia rasistisia eläintenvihaajia, jotka haluaisivat olla ampumassa viattomia lintuja.- vihaan
DarkFear kirjoitti:
Miksi et kiinnitä mitään huomiota tämän Julistajan vihamielisiin ja rasistisiin kirjoituksiin? Miksi nämä Julistajan kaltaiset natsit saisivat mielestäsi riehua tässä maassa ihan mielensä mukaan?
Itse kyllä sulkisin nämä Julistajan tapaiset fasistit mielelläni pysyvästi lukkojen taakse, näin viattomat ihmiset ja eläimet saisivat olla heiltä rauhassa. Vihaan yli kaiken tuollaisia Julistajan tapaisia rasistisia eläintenvihaajia, jotka haluaisivat olla ampumassa viattomia lintuja.Minä vihaan yli kaiken eläinrääkkääjiä, uskovaisia ja kyllä, kommunisteja.
- o.h.i.a.l
Kumpikaan ei hyväksy eriäviä ajatuksia, olette rasistisia, ääriprotektionistisia ja rajoitatte ihmisen valtaa itseensä.
Yäk.- yksi tärkeä juttu:
Te molemmat olette märkäkorvaisia ja räkänokkaisia kakaroita. Teillä ei ole minkäänlaista elämänkokemusta ja se näkyy lapsellisista lepertelyistänne.
Kasvakaa pellet aikuisiksi, niin teidät voi ottaa ehkä osittain tosissaankin.
Maailma ei ole niin yksinkertainen paikka kuin te luulette.
- asia on näin
"Olen tullut siihen tulokseen, että nämä natsit ovat erittäin vihamielisiä myös eläimiä kohtaan."
Kerrohan minulle, oliko herra Adolf kovinkin vihamielinen eläimiä kohtaan? Eläinrakkaampaa ihmistä sai hakea. Lisäksi mies oli tupakoimaton, absolutisti ja kasvissyöjä.No Hitleristä ja muista sen ajan natseista en osaa sanoa, mutta jos katsotaan näiden tämän päivän uusnatsien mielipiteitä, niin ainakin he näyttävät olevan varsin vihamielisiä myös eläimiä kohtaan. En ole ikinä kuullut sellaisesta, että nykyiset uusnatsit olisivat kasvissyöjiä, ja varmasti harvoin myös absolutisteja.
Ainakin tämä eräs Julistaja näyttää olevan varsin vihamielinen eläimiä kohtaan ja hän on kertonut myös sen, ettei hän ymmärrä sitä jos ihmiset kieltäytyvät lihansyönnistä. Julistaja on uhonnut monet kerrat siitä, kuinka hän haluaisi päästä ampumaan viattomia lintuja, jotka ovat hänen mielestään jotenkin häiriöksi.
- W. N. Rumfoord
Käytät paljon vaikeita vieraspeäisiä sanoja ja muita outoja käsitteitä kuten esimerkiksi 'fasisti' ja 'vasemmistolainen'. Pyydänkin sinua selventämään, mitä näillä käsitteillä ja oudoilla sanoilla tarkoitat.
En ole lukenut J. Julistajan kirjoituksia mutta mielestäni on outoa, että viittaat häneen yhtäällä uusnatsina ja toisaalla fasistina. Se, että joku olisi uusnatsi sekä fasisti, olisi yhtä todellista kuin, että joku olisi uusnatsi sekä kommunisti. Mutta mikäpä siinä. - ops
Darkki ei taida vielä ymmärtää, että komunismi ja fasismi ovat kaksosia. Heillä on vielä vahva sisaruskateus. Yksipuoluejärjestelmät ovat aina raakoja.
Jospa sinä joskut ymmärrät, että pohjoismainen demokratia on toisi upee juttu.- demokratia
Demokratia hyvä juttu? Sillä ei koskaan saada aikaiseksi kuin kompromisseja, eikä kukaan ole tyytyväinen. Ihmisten huijausta.
- Antivasuri
Tiesitkö muuten Darkkis, tuo JULISTAJA -nikki sopisi paljon paremmin sinulle kuin kelleen muulle täällä.
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568