Pitkävedon maksimipanos

NEW BOY

Aion pelata pitkävetoa netin kautta. Onko tuo 100e todella maksimipanos vai voiko saman rivin laittaa useampaan kertaan vai tuleeko jotain sanktiota?

8

6132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perttti

voi pelata, ei tuu sanktioita. Tai kai siinä joku raja on, 5 kertaa on maksimi mitä oon ite pelannu.

• Eksyvä ei tietä kysy

Mihis meinasit rajan vetää tai kuka sitä valvoo, jos viet saman lapun kaupungin jokaiseen R-kioskiin....?!?

• mj2
        Eksyvä ei tietä kysy kirjoitti:

Mihis meinasit rajan vetää tai kuka sitä valvoo, jos viet saman lapun kaupungin jokaiseen R-kioskiin....?!?

se kysykin netin kautta..ei kai kukaan nyt lappuja valvokkaan.
        mutta luulempa että netin kautta joku raja on?
        Kun onhan kertoimiakin rajoitettu(ainakin ennen oli)

• maksimi summa

on 5000€,jos tulee enemmän voittoa ne menee suoraan pankkitilille.minä olen laittanut monta kertaa juuri tuon 5000€ yhteen vetoon

• tinippa80

mun mielestäni ei ole mitään muuta maksimia.... mutta jos samija kohteita pelataan "paljon" niin silloin veikkaus sulkee kohteen tai jotain

muistaakseni näin kävi ainakin jossain jääkiekko kohteessa keväällä, ja en osaa sanoa mikä sitten on se raja.

• peluri88

kuka hullu pelaa veikkaukselle isoja rahoja pitkävetoon! maailman surkeimmilla kertoimilla, jos pelaat isoja rahoja, täältä saat paljon paremmat kertoimet. unibet,bet365,betfair,matchbook, on näitä muitaki.

• dsadsda

Veikkaukselle maksimipanoksella buahahahaa.

• MittaMiesStadista

Yleensä se on 5-15 senttiä paitsi Tepolla 26 senttiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe