Aion pelata pitkävetoa netin kautta. Onko tuo 100e todella maksimipanos vai voiko saman rivin laittaa useampaan kertaan vai tuleeko jotain sanktiota?
Pitkävedon maksimipanos
8
7242
Vastaukset
- perttti
voi pelata, ei tuu sanktioita. Tai kai siinä joku raja on, 5 kertaa on maksimi mitä oon ite pelannu.
- Eksyvä ei tietä kysy
Mihis meinasit rajan vetää tai kuka sitä valvoo, jos viet saman lapun kaupungin jokaiseen R-kioskiin....?!?
- mj2
Eksyvä ei tietä kysy kirjoitti:
Mihis meinasit rajan vetää tai kuka sitä valvoo, jos viet saman lapun kaupungin jokaiseen R-kioskiin....?!?
se kysykin netin kautta..ei kai kukaan nyt lappuja valvokkaan.
mutta luulempa että netin kautta joku raja on?
Kun onhan kertoimiakin rajoitettu(ainakin ennen oli)
- maksimi summa
on 5000€,jos tulee enemmän voittoa ne menee suoraan pankkitilille.minä olen laittanut monta kertaa juuri tuon 5000€ yhteen vetoon
- tinippa80
mun mielestäni ei ole mitään muuta maksimia.... mutta jos samija kohteita pelataan "paljon" niin silloin veikkaus sulkee kohteen tai jotain
muistaakseni näin kävi ainakin jossain jääkiekko kohteessa keväällä, ja en osaa sanoa mikä sitten on se raja. - peluri88
kuka hullu pelaa veikkaukselle isoja rahoja pitkävetoon! maailman surkeimmilla kertoimilla, jos pelaat isoja rahoja, täältä saat paljon paremmat kertoimet. unibet,bet365,betfair,matchbook, on näitä muitaki.
- dsadsda
Veikkaukselle maksimipanoksella buahahahaa.
- MittaMiesStadista
Yleensä se on 5-15 senttiä paitsi Tepolla 26 senttiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514513Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1923157Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1042791Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis212763Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452652Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos352057Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu541997Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121859En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131845Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381119