Aion pelata pitkävetoa netin kautta. Onko tuo 100e todella maksimipanos vai voiko saman rivin laittaa useampaan kertaan vai tuleeko jotain sanktiota?
Pitkävedon maksimipanos
8
6132
Vastaukset
- perttti
voi pelata, ei tuu sanktioita. Tai kai siinä joku raja on, 5 kertaa on maksimi mitä oon ite pelannu.
- Eksyvä ei tietä kysy
Mihis meinasit rajan vetää tai kuka sitä valvoo, jos viet saman lapun kaupungin jokaiseen R-kioskiin....?!?
- mj2
Eksyvä ei tietä kysy kirjoitti:
Mihis meinasit rajan vetää tai kuka sitä valvoo, jos viet saman lapun kaupungin jokaiseen R-kioskiin....?!?
se kysykin netin kautta..ei kai kukaan nyt lappuja valvokkaan.
mutta luulempa että netin kautta joku raja on?
Kun onhan kertoimiakin rajoitettu(ainakin ennen oli)
- maksimi summa
on 5000€,jos tulee enemmän voittoa ne menee suoraan pankkitilille.minä olen laittanut monta kertaa juuri tuon 5000€ yhteen vetoon
- tinippa80
mun mielestäni ei ole mitään muuta maksimia.... mutta jos samija kohteita pelataan "paljon" niin silloin veikkaus sulkee kohteen tai jotain
muistaakseni näin kävi ainakin jossain jääkiekko kohteessa keväällä, ja en osaa sanoa mikä sitten on se raja. - peluri88
kuka hullu pelaa veikkaukselle isoja rahoja pitkävetoon! maailman surkeimmilla kertoimilla, jos pelaat isoja rahoja, täältä saat paljon paremmat kertoimet. unibet,bet365,betfair,matchbook, on näitä muitaki.
- dsadsda
Veikkaukselle maksimipanoksella buahahahaa.
- MittaMiesStadista
Yleensä se on 5-15 senttiä paitsi Tepolla 26 senttiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233