sitten vaan possu pankkiin ja rahat tilille. sitten niillä rahoilla ostetaan jotakin mukavaa. :)
voitan kun pelaan possu pajatsoa
5
1015
Vastaukset
- mioppi
missä kaupoissa voi pelata possupajatsoa? olen nähny vain tavallisia pajatsoja.
- setelirahapossu
metallia syövien possujen jätöksistä ryöstöhinnan
ja jos pöntön vetomekanismi on likainen,niin kaikki pötköt eivät kirjaudu laskuriin.
Parempi hankkia seteleitä syövä possu ja pitää se
isoja seteleitä syövänä,niin helppo itsekkin todeta sen syöntimäärä ja ei tarvitse viedä
kymmenyksiä pankille. - adgadgadg
setelirahapossu kirjoitti:
metallia syövien possujen jätöksistä ryöstöhinnan
ja jos pöntön vetomekanismi on likainen,niin kaikki pötköt eivät kirjaudu laskuriin.
Parempi hankkia seteleitä syövä possu ja pitää se
isoja seteleitä syövänä,niin helppo itsekkin todeta sen syöntimäärä ja ei tarvitse viedä
kymmenyksiä pankille.Omalle (saman pankin) tilille talletettaessa ei yleensä tarvitse maksaa jumalattomia palvelumaksuja.
- voinee
Someron S-Marketissa.
- mioppi
voinee kirjoitti:
Someron S-Marketissa.
tuun tyhjentämään sen koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516490- 634809
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954700Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273505- 2043134
- 412915
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/222766mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132749- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3321562