KATTOKAA EKAN TUOTANTOKAUDEN VIKA JAKSO

super hyper fani

ens jaksossa elikkä 1 tuottiksen vikassa jaksossa saywerin ja kumppaneitten lautta tuhotaan ja walt napataan. sayer on vedessa jossa uiskentelee myos hai, kohta missä kuvataan vedestöä sayweria ja rikkinäistä lauttaas näkyy kun hai uiskentelee saywerin alitse. katsokaa tarkasti hain pyrstöä niin voitten nähdä että hain pyrstössää on sama merkki kun kaikissa ruuissa jotka kate löytää luukusta jonne jack ja nämä muut menevät räjäyttämällä sen dynamiitilla . siinä vähän juttuu että kattokaas sen hain pyrstöö tarkasti. ja voin kertoo yhen toisenkin kun tokan tuottiksen yhes jaksos charile ja yks heppu en muista nimee joku uus kuiteskin (tumma iho) on siellä pudonneen pienen lentokoneen lähellä niin se niin sanottu (hirviö) joka kaataa niitä puita (joka on muuten sellainen savupilvi jos ette tienneet ) tulee sinne ja jää sen tumman miehen eteen. kohta jossa savua kuvataan takaa päin hitaasti voit nähdä väläyksiä savussa vähän kuin salamoita jos onnistut pysäyttämään kuvan siihen voit nähgdä että savussa on kuvia ihmisen päistä haudoisa ja risteistä . myös ensimmäisessä jaksossa kun jack puhuu clairelle ja takana räjähtää lentokoneen potkuri voit nähdä kuinka oikealta yläkulmasta tulee se sama musta savu (luulakseni ) ja tuhoaa potkurin

5

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahah

Oot oikein super hyper fani mut et osaa kirjottaa edes henkilöiden nimiä ja muutenkin teksti on aika epäselvää p**kaa...

• tietäjän_kaveri

ei noi kaikki jutut ole ekan tuotantokauden viimeisessä jaksossa. esimerkiksi tuo haijuttu on vasta toisessa tuotantokaudessa. aivan kuten hatchiin meneminenkin...nehän saa sen hatcin auki vasta siinä ihan ko. jakson lopussa =D ÄÄLIÖ!

• ....

täytyy kattoo jos muistan huomioida noi :D aika jänniä juttuja :O siis se risti ja hauta juttujen kuvat mustas savus jne..joistakin olin kuullu,en kaikista..

• wes

lost on vähän huono sarja minun kaltaiselle tohelolle.. :D kun huomaisinkin tuollaisia jänniä yksityiskohtia..

• juujuu

upsis olinkin tsiikannu jutun vääriun se hai juttu tuleekin vatsa tokassa tuotantokaudessa anteeks vääriä tietoja sorry (peace)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe