http://pelit.suomi24.fi/kilpailut/kesakisa/
Osallistukaa!
Terveisin, MM.
Huuhaalaiset huomio!
7
530
Vastaukset
- Alien-8
sitä uskaltais alkaa kilpaileen kollin arvonimestä?Vähän pelottaa,jospa palstan Ykköskolli vetää herneen nenuun siitä;=))))
Puolustaa nimeään varmasti hyvin pitkälti:)- Kylli.Kyllä
Itellä kun ei ole kuvaa rohviilissa, eikä tosin julkista rohviiliakaan enää, niin voin vain äänestää.
Äänestänkin lujaa sitten kun alan äänestämään. - Alien-8
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Itellä kun ei ole kuvaa rohviilissa, eikä tosin julkista rohviiliakaan enää, niin voin vain äänestää.
Äänestänkin lujaa sitten kun alan äänestämään.alkaa vääntämään tuoreempaa kuvaa tonne rohviiliin.Kävin otattamassa "kesätukan" jo kuukausi sitten.Kalju en tosin ole:)
- Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
alkaa vääntämään tuoreempaa kuvaa tonne rohviiliin.Kävin otattamassa "kesätukan" jo kuukausi sitten.Kalju en tosin ole:)
Ei tuu äänestykseen osallistumisesta yhtään mitään, kun kenekään näytöt ei kestäs sitä kuvaa, mikä siihen tupsahtas jos oman kuvan laittasin. Mut kaikille heille, joiden kuvan voi laittaa, näyttöjä särkemättä, onnea.
- Alien-8
Ajankulu kirjoitti:
Ei tuu äänestykseen osallistumisesta yhtään mitään, kun kenekään näytöt ei kestäs sitä kuvaa, mikä siihen tupsahtas jos oman kuvan laittasin. Mut kaikille heille, joiden kuvan voi laittaa, näyttöjä särkemättä, onnea.
mulla ainakin on panssarilasi näytön päällä;)))
Tottapuhuen,kun noita galleriasivuja katselee,aina sieltä löytyy joku itseä rumempi..ainakin salaisissa ajatuksissa..
Joten rohkeasti vaan ilmoittautumaan,Ajankulu:) - Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
mulla ainakin on panssarilasi näytön päällä;)))
Tottapuhuen,kun noita galleriasivuja katselee,aina sieltä löytyy joku itseä rumempi..ainakin salaisissa ajatuksissa..
Joten rohkeasti vaan ilmoittautumaan,Ajankulu:)näyttö kestää, niin kestääkös se kailla? Tai sitten tekevät tihujaan, särkevät näytön ja lasku mulle siitä et näyttö poksahti. Emmää ala, en voi osallistua kuitenkaan, kun toi panssarilasi ei ole yleisesti käytössä!
- Kylli.Kyllä
kauneus on katsojan silmässä.
Mikään standardi-pepsodentti-pentti ei mun silmää ainakaan miellytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192311
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781523
- 821493
- 231490
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101443Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011071Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894