http://pelit.suomi24.fi/kilpailut/kesakisa/
Osallistukaa!
Terveisin, MM.
Huuhaalaiset huomio!
7
540
Vastaukset
- Alien-8
sitä uskaltais alkaa kilpaileen kollin arvonimestä?Vähän pelottaa,jospa palstan Ykköskolli vetää herneen nenuun siitä;=))))
Puolustaa nimeään varmasti hyvin pitkälti:)- Kylli.Kyllä
Itellä kun ei ole kuvaa rohviilissa, eikä tosin julkista rohviiliakaan enää, niin voin vain äänestää.
Äänestänkin lujaa sitten kun alan äänestämään. - Alien-8
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Itellä kun ei ole kuvaa rohviilissa, eikä tosin julkista rohviiliakaan enää, niin voin vain äänestää.
Äänestänkin lujaa sitten kun alan äänestämään.alkaa vääntämään tuoreempaa kuvaa tonne rohviiliin.Kävin otattamassa "kesätukan" jo kuukausi sitten.Kalju en tosin ole:)
- Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
alkaa vääntämään tuoreempaa kuvaa tonne rohviiliin.Kävin otattamassa "kesätukan" jo kuukausi sitten.Kalju en tosin ole:)
Ei tuu äänestykseen osallistumisesta yhtään mitään, kun kenekään näytöt ei kestäs sitä kuvaa, mikä siihen tupsahtas jos oman kuvan laittasin. Mut kaikille heille, joiden kuvan voi laittaa, näyttöjä särkemättä, onnea.
- Alien-8
Ajankulu kirjoitti:
Ei tuu äänestykseen osallistumisesta yhtään mitään, kun kenekään näytöt ei kestäs sitä kuvaa, mikä siihen tupsahtas jos oman kuvan laittasin. Mut kaikille heille, joiden kuvan voi laittaa, näyttöjä särkemättä, onnea.
mulla ainakin on panssarilasi näytön päällä;)))
Tottapuhuen,kun noita galleriasivuja katselee,aina sieltä löytyy joku itseä rumempi..ainakin salaisissa ajatuksissa..
Joten rohkeasti vaan ilmoittautumaan,Ajankulu:) - Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
mulla ainakin on panssarilasi näytön päällä;)))
Tottapuhuen,kun noita galleriasivuja katselee,aina sieltä löytyy joku itseä rumempi..ainakin salaisissa ajatuksissa..
Joten rohkeasti vaan ilmoittautumaan,Ajankulu:)näyttö kestää, niin kestääkös se kailla? Tai sitten tekevät tihujaan, särkevät näytön ja lasku mulle siitä et näyttö poksahti. Emmää ala, en voi osallistua kuitenkaan, kun toi panssarilasi ei ole yleisesti käytössä!
- Kylli.Kyllä
kauneus on katsojan silmässä.
Mikään standardi-pepsodentti-pentti ei mun silmää ainakaan miellytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-125686Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835315- 1253344
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin893278- 1181064
- 561030
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130962- 43746
- 37745
- 23699