http://pelit.suomi24.fi/kilpailut/kesakisa/
Osallistukaa!
Terveisin, MM.
Huuhaalaiset huomio!
7
548
Vastaukset
- Alien-8
sitä uskaltais alkaa kilpaileen kollin arvonimestä?Vähän pelottaa,jospa palstan Ykköskolli vetää herneen nenuun siitä;=))))
Puolustaa nimeään varmasti hyvin pitkälti:)- Kylli.Kyllä
Itellä kun ei ole kuvaa rohviilissa, eikä tosin julkista rohviiliakaan enää, niin voin vain äänestää.
Äänestänkin lujaa sitten kun alan äänestämään. - Alien-8
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Itellä kun ei ole kuvaa rohviilissa, eikä tosin julkista rohviiliakaan enää, niin voin vain äänestää.
Äänestänkin lujaa sitten kun alan äänestämään.alkaa vääntämään tuoreempaa kuvaa tonne rohviiliin.Kävin otattamassa "kesätukan" jo kuukausi sitten.Kalju en tosin ole:)
- Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
alkaa vääntämään tuoreempaa kuvaa tonne rohviiliin.Kävin otattamassa "kesätukan" jo kuukausi sitten.Kalju en tosin ole:)
Ei tuu äänestykseen osallistumisesta yhtään mitään, kun kenekään näytöt ei kestäs sitä kuvaa, mikä siihen tupsahtas jos oman kuvan laittasin. Mut kaikille heille, joiden kuvan voi laittaa, näyttöjä särkemättä, onnea.
- Alien-8
Ajankulu kirjoitti:
Ei tuu äänestykseen osallistumisesta yhtään mitään, kun kenekään näytöt ei kestäs sitä kuvaa, mikä siihen tupsahtas jos oman kuvan laittasin. Mut kaikille heille, joiden kuvan voi laittaa, näyttöjä särkemättä, onnea.
mulla ainakin on panssarilasi näytön päällä;)))
Tottapuhuen,kun noita galleriasivuja katselee,aina sieltä löytyy joku itseä rumempi..ainakin salaisissa ajatuksissa..
Joten rohkeasti vaan ilmoittautumaan,Ajankulu:) - Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
mulla ainakin on panssarilasi näytön päällä;)))
Tottapuhuen,kun noita galleriasivuja katselee,aina sieltä löytyy joku itseä rumempi..ainakin salaisissa ajatuksissa..
Joten rohkeasti vaan ilmoittautumaan,Ajankulu:)näyttö kestää, niin kestääkös se kailla? Tai sitten tekevät tihujaan, särkevät näytön ja lasku mulle siitä et näyttö poksahti. Emmää ala, en voi osallistua kuitenkaan, kun toi panssarilasi ei ole yleisesti käytössä!
- Kylli.Kyllä
kauneus on katsojan silmässä.
Mikään standardi-pepsodentti-pentti ei mun silmää ainakaan miellytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt373355Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441656Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60967
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36823Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729