Moi! Hyvästä liukuvoiteesta tarvitsisin vinkkejä, KY on kokeiltu ja se on liian kylmää ja sotkee liian paljon. Viimeisin kokeilu oli Durex liukkari, jossa oli mentolia ja piparminttuöljyä.. tämä kirvelee kovasti ja ei tuo nautintoa joten vinkkiä tarvittaisiin. Täsmennän vielä että kysymyksessä on vakituinen suhde jossa ei kondomia tarvitse käyttää.
Liukuvoide haussa
15
6606
Vastaukset
- apteekista
kamasutra liukkari. Me olemme vaimon kanssa todenneet parhaaksi mahdolliseksi näiden muiden "tahmaisten" jälkeen.
- mkeela
Tyttöystävän kanssa loistavaksi todettu. Pari tippaa ja menee vaikka tavarajuna. Löytyy alan liikkeistä.
- -_-
Olemme tuota kanssa käyttäneet ja hyväksi todenneet. Ei hajuja, makuja tai muuta turhaa. Toimii mainiosti ja todellakin pari tippaa riittää.
- Nimetön
ceridal ihoöljy testattu hyvin toimivaksi :)
- Samaa mieltä
Apteekista saatava Ceridal on todellakin hyväksi havaittu. Toimii!!
- minja.
onko kokemuksia miten onnistuu vedessä?
en erityisemmin pidä peppuseksistä edellisten huonojen kokemuksien takia mutta onko muilla kokemuksia miten onnistuisi(onnistuuko) esim järvessä jossa on paljon vettä ympärillä... voisi ainakin kuvitella helpottavan mutta asian tuntiat kertokaahan mielipiteitä/kokemuksia?- peppumies
Hei!
Meillä ei ole kokemuksia peppuseksistä vedessä, mutta ihan tavallinen seksi ei järvessä onnistunut kovin hienosti, kun vesi tuntui koko ajan huuhtovan pois luonnolliset liukasteet ja touhusta ei oikein tullut mitään. Peppuseksissä kun liukastus on vielä tärkeämpää niin vähän luulen että se ei vedessä ole kovinkaan mukavaa.
Jos haluatte kokeilla niin käyttäkää jotain vedenkestävää liukkaria, esimerkiksi vaseliinia. Ja sitä on sitten syytä laittaa reilusti!
- lissu10
Oleellinen ero liukkareissa on liukkarin "pohja" ja siksi siis myös käyttötarkoitus.. Kondomin kanssa esim. ei haurastumisriskin vuoksi suositella käytettäväksi, kun vesiliukoisia esim. juuri KY --vesiliukoistenkin koostumuksissa on paljon eroja.
Itse tykkään vesiliukoisista nimenomaan tuosta KY:stä, koska se on paksumpaa, eikä niin valu. Käytän sitä mieluiten esim. masturboidessani.. minusta viileys tuntuu vain hyvälle..
Peppuseksiin ja kuiville limakalvoille (jollei kondomia tarvitse käyttää..) on erikseen silikonipohjaisia liukasteita, joita käytössä tarvitaan määrällisesti vähemmän (varo ettet liukastu, jos putoaa pisaroita lattialle : D..!).
Oleellinen ero on, että vesiliukoiset tahmaantuvat esim. käsissä, koska toimiakseen ne vaativat kosteutta, joka käsistä siis puuttuu.. (jos lisäät käsiin muutaman pisaran vettä, niin huomaat..) silikonipohjaiset pysyvät liukkaina missä vaan --siis myös lattialla..
Hyvällä menestyksellä jotkut käyttävät myös esim. vauvaöljyä, tuota jo mainittua Ceridalia (lipolotion), erilaisia hajustamattomia/ lisäaineettomia perusvoiteita jne.. Itse tykkään välillä vaihteluksi kunnon kosteusvoidehölväyksestä (suosikki on LV pumppupullossa) ja eroottisesti tuoksuvista hierontaöljyistä..
Voiteen/ liukkarin erilainen koostumus/ tuoksu jne.. tuo uusia aistimuksia. Oleellista on myös pullon/ pakkauksen malli ja toimivuus -jotkut saattaa olla tosi hankalia liukkaissa käsissä ja pitkin sänkyä pyörimässä.. - Kunnon käyttöön
Ilman muuta paras liukkari on perinteinen valkovaseliini, Vaimoni kanssa olemme sen huomenneet.
Kannattaa kokeilla!!! - TARMO LÄHIKAUPPIAS
On hyväksi todettu, saa hyvinvarustetuista tissikaupoista.
Myös Valion margariini toimii=) - ID-millenium
...se se on paras sanokaa mitä sanotte!! ...silikoni pohjaisena!!!! =)) ....no makukysymyksiä. =)
- näin asiaa sivuten
olin tuossa vuosia takaperin porauslautalla ja pääsinkin sitten oikein terän pito hommiin illalla.
siinä kiireessä tyttö sitten sanoi että naitko peppuun ja minähän olin siitä innoissani kuin pikku poika. siinä sitten hämärässä tyttö etsi käsilaukkuaan ja sanoi että siellä on voidepurkki ja josko käyttäisin sitä niin ei satu (vaikkei kyllä ole mikään ihme kalukaan minulla) mutta tottakai minä sitä liukastetta käytän....no siinä haroin sen pullon ja roiskaisin siitä kuin ketsuppia konsanaan pippelin varteen....tyttö sen levitti altapäin käsi jalkojensa välistä ihanasti (oli edessä nelinkontin) ja minä laittamaan hitaasti tappia reikään...saatana, alkoi polttaa palleja (jonne myös tyttö oli sitä rasvaa levitellyt) niin vietävästi, ensin luulin että olivatten tulessa ihan oikeasti kun sattui niin saamaristi. no eikun tulppa irti ja neliön vessaan pesulle, tyttö kysyy että mikä on eikö kiinnosta....no selitin asiaa hänelle siinä pallipesun ohessa ja hän räppäsi valot päälle ja katsoo pöydällä olevaa purkkia ja tokaisee että saamari väärä tuubi....oli glyseroli pohjaista ihovoidetta sattunut minulle käteen....no oikea liukaste löytyi ja peppuseksi saatiin hoidettua kunniallakin....liukkarin merkkiä en muista mutta taisi olla sinistä väriltään? se graffiitin harmaa ja sitä saa myös 4 kilon perhepakkauksessa!
- Mimmi*
Miksi tarvitaan liukuvoidetta purkista? Minä en harrasta peppuseksiä lainkaan silloin jos liukastetta ei ole tarpeeksi omasta takaa. Vain silloin peppuseksi on nautittavaa kun on kunnolla kiihottunut.
- jess35
Aqua Glide on ihan paras! Eikä tarvi olla edes toi Anal, vaan ihan perus. Käytän ite fistaushommissa peppuun ja voin sanoa että toimii. Saa 200ml tuubeissa, niin ei tarvi ihan koko ajan olla ostamassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090