Kala Sääksi

S Hessu

Missä ihmeen osoitteessa pystyy seuraamaan kalasääksin pesintää, siitä lukee lehdissa ja näkyy telkussa että on asennettu kamera pesään ja voi seurata 24 h vuorokaudessa pesintää.
Pohjoissuomen alue uutisissa näytettiin sellanen osoite www.saaksi.fi mutta ei mun kone ainakaan sitä jymmärrä

31

10589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsele_
    • Voitto Pulkkinen

Kalasääskin pesää sai seurata tuosta www.saaksi.fi 24 h vuorokaudessa. Heinäkuun alusta syyskuun 15. päivää saakka.Kuvia tuli otettua yli 15000 kuva pesän tapahtumista.Pesää kävi tuona aikana n 60.000 kävijää katsomassa.
      Sivu on edelleenkin käytössä siellä näkyy Hailuoto marjaniemen kuva ja siltä likkaa video 6 min. Mennen kesä tapahtumasta.
      Nyt on kohta myynnissä video 29 min dvd tämän kesä tapatumasta.
      Tv Voitto pulkkinen 0407452699
      WWW.studiovpulkkinen.net

• Voitto Pulkkinen

www.saaksi.fi

• en ny tajuu
        Voitto Pulkkinen kirjoitti:

www.saaksi.fi

viikon verran katselin hailuodon sääkseä mut nyt ei sivu aukea, ei millään??????

• voitto saaksi
        Voitto Pulkkinen kirjoitti:

www.saaksi.fi

Vuosi 2008 alkaa olla ohi.Saaksi.fi
        Sääksi lähti viimeisen kerran pesältä 28.8.2008 klo 14.09 .Katselioita oli pesällä n 600.000 kpl.
        Eri käviöitä oli n 80.000 .Maita oli 74 kpl.Suomi,Ruotsi,Usa,Saksa ja Canada siinä suuruus järjestyksessä.Kuvija on saatu paljon.
        Hyvää syksyn jatkoa teille kaikille.Katsotaan mitä ensivuosi tuo tullessan.
        Tv Voitto

• kalasääski

Hailuodon sääksiperhe sai 9.6.08 poikasen ensimmäisen

• kesäkuvia

kalasääkseä voit katsella intternet osoitteessa www.saaksi.fi.

Olen seurannut ko pesintää myös viimevuonna.tv.katselija

• kumpi voittaa

www.saaksi.fi on avattu.Viimevuonna on seurattu 75 maasta. n 600.000 katselua. n. 90.000 eri katselijaa.Mitä tänävuonna jää ????

• kallea

dna sulki muilta katselun .vain dnalainen voi katsoa.

• TANE

Jos DNA on todella estänyt muiden kuin DNA: laisten sääksenpesinnän
        seurannan pitää kokonaan uudelleen arvioida koko DNA ja sen palvelut.
        Todella lapsekasta ja kateista puuhaa.

• kusipää sakkia!
        TANE kirjoitti:

No jo on DNA mennyt pitkälle! Olisi ollut mielenkiintoista seurata sääksien elämää ja varsinkin nytten, kun poikaset olisivat kohta kuoriutumassa! Nyt en ainakaan siirry DNA:n asiakkaaksi! Prkl! Prkl! Tana!

• totta!!!
        kusipää sakkia! kirjoitti:

No jo on DNA mennyt pitkälle! Olisi ollut mielenkiintoista seurata sääksien elämää ja varsinkin nytten, kun poikaset olisivat kohta kuoriutumassa! Nyt en ainakaan siirry DNA:n asiakkaaksi! Prkl! Prkl! Tana!

DNA saa tunke liittymänsä @%¤&/!!!!

• pettynyt
        TANE kirjoitti:

Miksi sääksi.fi ei enää näy!!! Onko dna todella sulkenut sivuston niiltä ketkä eivät ole dnan asiakkaita!

• mahdollistako
        pettynyt kirjoitti:

Miksi sääksi.fi ei enää näy!!! Onko dna todella sulkenut sivuston niiltä ketkä eivät ole dnan asiakkaita!

Tuolla ketjun alussahan on osoite naturet -sivulle.
        Kun menee sinne, niin siellähän lukee:

TIEDOTUS!
        23.5.2009 ukkonen rikkoi pesäkameran. Korjausta ei voi suorittaa häiritsemättä pesintää, joten kuvalähetys on katkolla kunnes poikaset rengastetaan kesä-heinäkuun vaihteessa. Poikasten odotetaan kuoriutuvan kesäkuun alussa.

Ei siis dnan syytä!!

• Sääksen naapuri
        mahdollistako kirjoitti:

Tuolla ketjun alussahan on osoite naturet -sivulle.
        Kun menee sinne, niin siellähän lukee:

TIEDOTUS!
        23.5.2009 ukkonen rikkoi pesäkameran. Korjausta ei voi suorittaa häiritsemättä pesintää, joten kuvalähetys on katkolla kunnes poikaset rengastetaan kesä-heinäkuun vaihteessa. Poikasten odotetaan kuoriutuvan kesäkuun alussa.

Ei siis dnan syytä!!

Sillä on eroa, kun halutaan katsoa Hailuodon kameran toimintaa ja Seilin saaren rikkoutunutta kameraa koskevaa uutista.

• sääksifani
        Sääksen naapuri kirjoitti:

Sillä on eroa, kun halutaan katsoa Hailuodon kameran toimintaa ja Seilin saaren rikkoutunutta kameraa koskevaa uutista.

Onko kameroita kahdessa paikassa? Siis toinenkin nettipesä?!

• Niitä on...
        sääksifani kirjoitti:

Onko kameroita kahdessa paikassa? Siis toinenkin nettipesä?!

Kaksi, toinen on Hailuodolla jossa oli parempaa kuvaa kuin siinä toisessa nettikamerassa

• tipifani
        Niitä on... kirjoitti:

Kaksi, toinen on Hailuodolla jossa oli parempaa kuvaa kuin siinä toisessa nettikamerassa

Onko Hailuodon "näkymättömyys" todella DNA:n aiheuttamaa? Mistä tämän voisi todentaa; voiko laittaa palautetta tai "hankkia katseluaikaa"? Onko näin tapahtunut myös aikaisempina vuosina?

Harmittaa, kun käsittääkseni just nyt alkaisi olla mielenkiintoisimmat ajat pesällä. Tiiviisti tuli seurauttua pesimisen edistymistä ja olisi ollut mahtavaa nähdä myös poikasten kuoriutuminen.

• hyttysen naapuri
        tipifani kirjoitti:

Onko Hailuodon "näkymättömyys" todella DNA:n aiheuttamaa? Mistä tämän voisi todentaa; voiko laittaa palautetta tai "hankkia katseluaikaa"? Onko näin tapahtunut myös aikaisempina vuosina?

Harmittaa, kun käsittääkseni just nyt alkaisi olla mielenkiintoisimmat ajat pesällä. Tiiviisti tuli seurauttua pesimisen edistymistä ja olisi ollut mahtavaa nähdä myös poikasten kuoriutuminen.

onko sit dnan syy? Kun tuolla väitetään, et pitäis olla asiakas, et näkyy.
        Mulla kakkospuhelin dnan liittymä, joten enköhän ole asiakas, mutta ei kyllä näy mullakaan.

• Voihan mokkula
        hyttysen naapuri kirjoitti:

onko sit dnan syy? Kun tuolla väitetään, et pitäis olla asiakas, et näkyy.
        Mulla kakkospuhelin dnan liittymä, joten enköhän ole asiakas, mutta ei kyllä näy mullakaan.

Ei riitä, että on puhelinasiakas, pitää olla mokkula. Tai DNA:n internetliittymä yleensä. Olette kai huomanneet, että DNA:lla on kiivas asiakashankinta käynnissä. Ei taida purra luontoihmisiin, kun näin katalan tempun tekivät.

• hyttysen naapuri
        Voihan mokkula kirjoitti:

Ei riitä, että on puhelinasiakas, pitää olla mokkula. Tai DNA:n internetliittymä yleensä. Olette kai huomanneet, että DNA:lla on kiivas asiakashankinta käynnissä. Ei taida purra luontoihmisiin, kun näin katalan tempun tekivät.

... tota en dnasta tienny.
        Mutta kai sit hesari vissiin yhtä ulkona ku minäki.
        Kun sitä koko kevään hesari seurannu/ollu juttuu, kuka valtaa pesän jne.
        Mut siä jutun peräs on aina ollu noi molemmat osoitteet, mitkä tässä ketjussa, mistä voi seurata, ei ole kerrottu, et eri kamerat!

Uskon aina mitä hesari mulle kertoo!!!

• JOVIR
        hyttysen naapuri kirjoitti:

... tota en dnasta tienny.
        Mutta kai sit hesari vissiin yhtä ulkona ku minäki.
        Kun sitä koko kevään hesari seurannu/ollu juttuu, kuka valtaa pesän jne.
        Mut siä jutun peräs on aina ollu noi molemmat osoitteet, mitkä tässä ketjussa, mistä voi seurata, ei ole kerrottu, et eri kamerat!

Uskon aina mitä hesari mulle kertoo!!!

MINULLA ON DNA ENKÄ PÄÄSE WWW.SAAKSI.FI SIVUILLE JOTEN KUDPAI DNA MUTTA MENKÄÄ KALEVA.PLUS SIVUILLE SIELTÄ PELITTÄÄ

• tatka45
        JOVIR kirjoitti:

MINULLA ON DNA ENKÄ PÄÄSE WWW.SAAKSI.FI SIVUILLE JOTEN KUDPAI DNA MUTTA MENKÄÄ KALEVA.PLUS SIVUILLE SIELTÄ PELITTÄÄ

Minulla on DNA liittymät, myös internet, eikä näy Hailuotoa.
        Olen sen verran yksinkertainen, etten löydä sitä sivua Kaleva.plu:ssastakaan. Voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä näkyisi ???

• linkki sivulle

• Jeeee!

• sääksifani
        Jeeee! kirjoitti:

Kiitos! Nyt toimii taas www.saaksi.fi!!!!

mutta mulla ei ainakaan näy kuin pieni osa pesästä. Olisikohan linnut voineet aiheuttaa kameran kääntymisen tms?

• säksifani 2
        sääksifani kirjoitti:

mutta mulla ei ainakaan näy kuin pieni osa pesästä. Olisikohan linnut voineet aiheuttaa kameran kääntymisen tms?

Joo. Pyrstö vaan näkyy ja ihan kuin kuvakin heiluisi. Olisikon kamera irti jostain?!

• tiirailija
        säksifani 2 kirjoitti:

Joo. Pyrstö vaan näkyy ja ihan kuin kuvakin heiluisi. Olisikon kamera irti jostain?!

http://www.eenet.ee/EENet/

voi seurata Virolaisia lintukameroita, mm. merikotkanpesää.

• voittosaaksi

hei. Hailuodon saaksi pesän lähetys ja video on avattu. www.saaksi.fi
      Voi seurata stillkuvaa tai ostaa video lähetys livenä.

• Voittosääksi

sääksen pesällä Hailuodossa on 4 munaa. Jää nähtäväksi mitä tämä vuosi tuo tullessaan.Katso video maksua vastaan tällä kaudelle 2011.

• säle

moi! kirjoita googleen kala sääksi johan alkaa löytymään..itsekkin seurannut monta viikkoa tosi mielenkiintoista.juuri poikanen haki evästä(kalan) ja tuli pesään syömään toivottavasti löydät et pääset seuraamaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60