1. Kauhun riivaamat
2. Halloween
3. Ring
4. Kauna
5. Uinu, uinu lemmikkini
Niitä on paljon mitkä olisivat yltäneet tuohon listalle, mutta nämä ovat jääneet parhaiten mieleen.
TOP-5 Kauhuleffat!!
14
8254
Vastaukset
- The Wolf
1. The Shining (Stanley Kubrick, 1980)
2. The Evil Dead (Sam Raimi, 1981)
3. Dawn of the Dead (George A. Romero, 1978)
4. Halloween (John Carpenter, 1978)
5. Rosemary's Baby (Roman Polanski, 1968)- DamienSin
Manaajaa ei voi jättää pois jos puhutaan maailman parhaista kauhuelokuvista. Halloween on jännä, se oli pirun tylsä vaikka miten olisi kulttiklassikko.
- nauhuri
Rosemary's baby oli aika tylsä, liikaa pitkitetty.
- MacLean
Hohto ja Halloween
- UmaCura
1. Manaaja
2. Evil Dead II (tiedän, ettei varsinaisesti kauhua, mutta yks suosikeista)
3. Don´t look now
4. Rituals
5. Wicker man - jala76
Sanotaanko,että Jeepers Creepers, Kauna, Cube, Phone, Hellraiser 1 ja 5 ja onhan noita. En viitsiny laittaa kaikkia klassikota mitä muut laittaa.
- RinguVsRing
Ring amerikkaversio on ihan paska siihen alkuperäiseen verrattuna. Amerikkalaisten pitää aina pilata kaikki. Ihme, kun Battle Royalesta ei oo tehty USA versiota.
- jala76
Oivoi, sun pahin painajainen kävi toteen. Ne tekee battle royalista jenkki version, missä todennäköisesti näyttelee 30 vuotiaat teiniä.
Että mikään ei ole pyhää. :(
- the-jack
- texas chainsaw massacre
- blair witch project
- hills have eyes
- saw
- the thing
...siinä muutama hyvä lisää- ...
mä kyl tykkäsin enemmä siit ringin amerikkalais versiosta.. tosin en voi sietää japanilaisii leffoja ollenkaa.. se näyttelijätyö ja kieli... hermot siinä vaa menee...
- mie ja tuo
... kirjoitti:
mä kyl tykkäsin enemmä siit ringin amerikkalais versiosta.. tosin en voi sietää japanilaisii leffoja ollenkaa.. se näyttelijätyö ja kieli... hermot siinä vaa menee...
Others oli tosi hyvä. suosittelen
- nauhuri
1. The Thing (-82 versio, se vanha oli tylsä)
2. The Others
3. Psyko
4. Salaisuus pinnan alla
5. Öh? ei tuu heti mieleen - Kayako 2
1. Kauna
2. Manaaja
3. Ring
4. Kuolleiden aamunkoitto (k 18)
5. Others - Kuolonuhri
1. Psycho (1960)
2. Night Of The Living Dead (1968)
3. Dawn Of The Dead (1978)
4. The Texas Chain Saw Massacre (1974)
5. Shining - Hohto (1980)
Hyviä kauhuleffoja on paljon mutta tässä oli ne jotka tuli ekana mieleen. Nämä sen takia että ne ovat tärkeitä tekijöitä kauhuelokuville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p561886Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,481638- 521574
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.51517Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis61495Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin61405Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä81306Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta121281Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla41163Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä
Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni41138