äiti/poika fantasiat

yh-äiti

Hei,olen 42v.nainen ja olen yksinhuoltaja. Minulla on 18v.poika...Minua huolestuttaa eräs asia,jonka olen viime aikoina pannut merkille.Minä nimittäin olen alkanut ajatella omaa poikaani seksuaalisessa mielessä. Alapääni on monesti kostunut kun olen käynyt poikani kanssa saunassa ja en tahdo saada silmiäni irti poikani siittimestä.
Olen monena iltana masturboinut sängyssäni ja äännellyt voimakkaasti(poikani nukkuu aivan seinän takana ja toivon hänen kuulleen kun tyydytän itseäni). Ajattelen vain omaa poikaani tyydyttäessä itseäni ja kuvittelen millainen hänen munansa on kun se on täydessä mitassa.
Olenko siis aivan sairas? Mitä minun pitäsi tehdä?Teenkö aloitteen?
Onko kenelläkään muulla samanlaisia fantasioita pojistaan tai vastaavasti pojilla äideistään?? Mitä pojat ajattelisitte jos äitinne tulisi ehdottamaan teille seksiä?
Onko kellään ihan oikeita seksikokemuksia perhepiiristään? Kertokaa kokemuksianne!

8

8918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori mutta kokenut ?

Musta vähän tuntuu että olet joku pelleilijä tällä palstalla mutta kerrotaan nyt silti.

Ei ole kokemusta tästä Äiti/poika fantasiasta mutta vanhemmista naisista ajattelen samalla tavalla melkein koko ajan. Joistakin sukulaisista on monesti käynyt tämmöisiä haaveita. Aina melkein kaikista ketä on seksuaalisesti haluttava ;o)

• Nipa
    • poliisi

Taas yksi sairas kokeilee viettiensä tyydyttämistä feikeillään!
      Kas kun et ole 33v yh-äiti 21v poikasi kanssa!!
      HHHEEEEEHHHHEEHHHEHEHHEHHEHEHEHEH!
      KEKSI, KUULE, ÄIJÄ PAREMPI JIPPO!!!

• mutta

muista ehkäisy ettei tule abortin paikkaa

• kokenut sen

Olen nyt jo lähes 40-kymppinen ja asun yhdessä onnellisessa suhteessa avopuolisoni kanssa. Mutta nuoren asuin yhdesä YH-äitini kanssa aina muistaakseni tuonne n. 25-26 vuotiaaksi. Hän oli erittäin huolehtivainen ja monissa asioissa ymmärtäväinen. Erikoisesti siinä kun hän tuli yllättäen kotiin juuri kun olin vetänyt spermat vatsalleni. Häpesin sitä kauheasti, mutta jonkun ajan kuluttua hän koputti ovelleni ja istuutui vuoteeni reunalle. Äiti otti kädestäni kiinni kun yritin vältellä hänen katsettaan. Hän sanoi sen olevan ihan normaalia ja, etää kaikki tekevät sitä silloin tällöin. Sain puristettua huuliltani, etttä: "Sinäkö myös?" ..
      "Kyllä, minä myös". Äiti vastasi ja silloin kapsahdin hänen kaulaansa ja ennenkuin tajusinkaan, hyväilin hänen rintojaan. Ensin hän yritti estellä, mutta sitten kiedoiduimme toisiimme ja äitini auttoi minua käsin. Emme koskaan menneet yhdyntään saakka, mutta rakastin niitä öitä, jolloin nukuin äidin vieressä ja sain tyydytyksen äitini taitavien käsien ja huulien kautta. Siitä minulle ei ole jäänyt minkäänlaisia traumoja. Päin vastoin, vieläkin kiihotun ajatellessani niitä aikoja.

Jos kuitenkin itse aiot mennä pidemmälle, sinun on tehtävä se äärettömän tahdikkaasti. Jos käytät vähänkään pakkoa, sei ei ole sen arvoista.

• JooJoo

www.justjooniinniinjoojoo.fi osoitteesta löydät kaikki tähänkin kysymykseen liittyvät vastaukset.

• JooJoo
    • antti-----

itselläni on samainen fantasia mutta olen nuori mies. tirkistelen ja haistelen pikkuhousuja samalla äitiäni miettien. tuntuu sairaalta mutta kiihottaa enemmän. mailata voi vapaasti [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      14
      3187
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      12
      2178
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      118
      1802
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1166
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      153
      1063
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1002
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      823
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      758
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      711
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      685
    Aihe