Miten se voi olla tappaja???Miks se Romanin tappoi??Entäs Nicole,eikö se ole millään lailla osallinen??Miten tämä on mahdollista??Ja sillon kun se murjaaja siellä sirkuksessa käveli niin samaan aikaanhan Marlena oli siellä lavalla..siis??
Marlena
9
974
Vastaukset
- röölöö
Marlenaa tuli eriaikaan kuin murhaajaa koko ajan ja Romanin se tappo koska se ei halunnu kenenkään naisen saada Romania ja se oli syy koko sarjamurhille nääs Abe sai tietää etukäteen Marlenan suunnitelmista.
Nicole on puhdas pulmunen. - Maku äitisi suussa
Viettänyt elämänsä kahjojen päätä selvitellessä, lopulta napsahti?
spoiler:
Niin,sekä Marlena,että Nicole eivät ole syyllisiä vaan syyttömiä ovat molemmat.Tony DiMeran juoniin kuuluvat molemmat naiset.Tony ensin kai järjesti Nicolen "tappamaan" Colinin ja sittemmin Victorin ja aivopesi Victorille "todisteet" Colinin "murhasta" joten Nicolella oli jo motiivi valmiina joten siksi Nicole Jan teki sen,ei Marlena.Ja Marlena sitten "tappoi" ne muut.
Siis tää psykiatrihan oli pitkään stefanon vallan alaisena.Olisiko mahdollista,että stefano olisi aivopessyt marlenasta sarjamurhaajan?Kyllähän tuo johnkin oli s.dimeran palkkatappaja joten miksei tämäkin kävisi juoneen loistavasti...
- bim-bo
eikös se joku marlenan kaksoisolento oo murhaaja?? tai emt..
- sara
bim-bo kirjoitti:
eikös se joku marlenan kaksoisolento oo murhaaja?? tai emt..
hattie adams eli marlenan kaksoisolento ei ole murhaaja.
- hattieadams
sara kirjoitti:
hattie adams eli marlenan kaksoisolento ei ole murhaaja.
ei se mikään kaksoisolento oo. :D sehän on vaan laikkauttanut ittensä marleenan näköseksi että ois saanu Romanin :)
- sara
hattieadams kirjoitti:
ei se mikään kaksoisolento oo. :D sehän on vaan laikkauttanut ittensä marleenan näköseksi että ois saanu Romanin :)
aivan.käytin sitä termiä kun en keksinyt parempaakaan :D
- KAAMORI
ei nicole varmaan muihin ole sekaantunut...... mutta jos tiedät asiasta että nicole palkkas ns janen tappamaan victorin tämä jane onnistui tappamaan victorin.... muuta en kyl mäkään pitänyt victorista mut mä pidän nicolesta koska se on hyvä näytteleen ja muutenkin pidän nicolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O361888Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601475Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot371449Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1691353Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81211Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19876- 58828
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12824Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14765