Miten se voi olla tappaja???Miks se Romanin tappoi??Entäs Nicole,eikö se ole millään lailla osallinen??Miten tämä on mahdollista??Ja sillon kun se murjaaja siellä sirkuksessa käveli niin samaan aikaanhan Marlena oli siellä lavalla..siis??
Marlena
9
1004
Vastaukset
- röölöö
Marlenaa tuli eriaikaan kuin murhaajaa koko ajan ja Romanin se tappo koska se ei halunnu kenenkään naisen saada Romania ja se oli syy koko sarjamurhille nääs Abe sai tietää etukäteen Marlenan suunnitelmista.
Nicole on puhdas pulmunen. - Maku äitisi suussa
Viettänyt elämänsä kahjojen päätä selvitellessä, lopulta napsahti?
spoiler:
Niin,sekä Marlena,että Nicole eivät ole syyllisiä vaan syyttömiä ovat molemmat.Tony DiMeran juoniin kuuluvat molemmat naiset.Tony ensin kai järjesti Nicolen "tappamaan" Colinin ja sittemmin Victorin ja aivopesi Victorille "todisteet" Colinin "murhasta" joten Nicolella oli jo motiivi valmiina joten siksi Nicole Jan teki sen,ei Marlena.Ja Marlena sitten "tappoi" ne muut.
Siis tää psykiatrihan oli pitkään stefanon vallan alaisena.Olisiko mahdollista,että stefano olisi aivopessyt marlenasta sarjamurhaajan?Kyllähän tuo johnkin oli s.dimeran palkkatappaja joten miksei tämäkin kävisi juoneen loistavasti...
- bim-bo
eikös se joku marlenan kaksoisolento oo murhaaja?? tai emt..
- sara
bim-bo kirjoitti:
eikös se joku marlenan kaksoisolento oo murhaaja?? tai emt..
hattie adams eli marlenan kaksoisolento ei ole murhaaja.
- hattieadams
sara kirjoitti:
hattie adams eli marlenan kaksoisolento ei ole murhaaja.
ei se mikään kaksoisolento oo. :D sehän on vaan laikkauttanut ittensä marleenan näköseksi että ois saanu Romanin :)
- sara
hattieadams kirjoitti:
ei se mikään kaksoisolento oo. :D sehän on vaan laikkauttanut ittensä marleenan näköseksi että ois saanu Romanin :)
aivan.käytin sitä termiä kun en keksinyt parempaakaan :D
- KAAMORI
ei nicole varmaan muihin ole sekaantunut...... mutta jos tiedät asiasta että nicole palkkas ns janen tappamaan victorin tämä jane onnistui tappamaan victorin.... muuta en kyl mäkään pitänyt victorista mut mä pidän nicolesta koska se on hyvä näytteleen ja muutenkin pidän nicolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602