Toissayönä kärsin aivan kauheasta allergiasta ja päätin ottaa kaksi Zyrtecciä, tai oikeammin ne oli kyllä jotain vastaavia antihistamiineja.
Söin toisen normaalisti, mutta toisen ajattelin antaa liueta jo suussa, jotta se vaikuttaisi nopeasti, mutta nukahdin...
Aamulla heräsin suussa olleeseen karvaaseen makuun ja liuennut pilleri oli yhä suussa. Poski, jossa pilleri oli, oli lähes tunnoton, ja siitä lähti nahka suun puolelta irti kokonaan, eli ei se hyvää ainakaan suun limakalvoille ym. tehnyt.
Eli opetuksena muillekih, ei kannata nukahtaa antihistamiini poskessa.
Nukahdin Zyrtec
3
1081
Vastaukset
- täälläkin
Oon aina vähän aatellu etten oo ihan kaikkein välkyin tyttö mutta tulipa sekin todistettua tässä muutama vuos sitten.
Elettiin maanantaita. Aamulla herätys kello 5, olin ihan pökkyrässä ja jostain syystä siinä uskossa että että on tiistai, ja kauheeta, aamulla kun otin säännöllisen tunnollisesti e-pillereitäni niin luulin että olin unohtanut ottaa maanantain pillerin, niin otin sitten molemmat (ma ti) kertahuikalla.
Eli tässä kohtaa ei vielä ollut tapahtunut mitään noloa.
Mutta sitten kun iltapäivällä kotiuduin, olin kait edelleen väsyksissä ja elin jo keskiviikkoa. Ja kas kummaa, havaitsen että ma ja ti pillerit syöty eli olin unohtanut keskiviikon! Eikun pilleri naamaan...puolen tunnin päästä ihmettelen miksi oksettaa ja olo on kuin karusellissa. Vilkaisu päivyriin palautti todellisuuteen...
Jees, etsil viisii. Relaa vkloppua kaikille =D
t.hölmö muttei blondi- kumi soirossa
jätin höyläämisen jälkeen kumin kun en jaksanut siivoilla.
Aamulla heräsin ja heppi oli tumma, kurtussa ja kipeä... minulla olikin KUMIALLERGIA!
- Zyrtec poskessa
Nyt alkaa olla suu taas kuosissa. Menihän siinä jokunen päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166