Olin nuorempana, 13-14 vuotiaana helsingissä käymässä, menin metrolla itäkeskukseen ja päälläni oli lenkkarit, farkut ja isoveljeni vanha pilottitakki. Minulla ei ollut mitään tietoa takin yleisestä olemuksesta, mutta silti jouduin maahanmuuttajanuorien piirittämäksi ja lyötäväksi. Olin ihan normaali koulupoika silloin, en edes juonut alkoholia tai polttanut tupakkaa.
Miksi pilottitakkiin pukeutuvaa katsotaan samantien kieroon? Kai ihminen saa pukeutua miten haluaa? Älytöntä.
Onko pilottitakilla nykypäivänä kirous?
Pilottitakki
Huonoja muistoja..
4
862
Vastaukset
- Opettelepa pukeutuu! Äitisi
Opettelepa pukeutuu!
- myllyttäjä
sulta puuttui adidaksen nappiverkkarit!ne jalassa olis lakupekat pötkinyt pakoon!
- takki
Takki on pelkkä takki. Korkeintaan joku muotihomo voi väittää muuta.
- Anonyymi
Pilottitakilla on monta merkitystä ensimmäisen kerran se tuli ilmi briteissä ja se edusti työläisiä ja fyysisen työn arvostusta mutta 90-luvulla se alettiin yhdistämään uusnatsiliikkeisiin ja todennäköisesti sinua erehdyttiin vain uusnatsiksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907