Annan aina normaalista kaupasta neutraalin palautteen myyjän palautelistaan. Ebayssä on tapana lukea henkilöiden palautelistoja ja päätellä niistä onko henkilö luotettava ennen kauppaan ryhtymistä. Henkilöstä on tapana antaa positiivinen palaute normaalista kaupasta. On myös mahdollista antaa kielteinen palaute.
Tein heinäkuussa kaksi kauppaa, jotka eivät menneet läpi. Ensimmäisessä 207 15 euroa postituskuluja ja toisessa 59 20 euroa postituskuluja. Ensimmäisessä myyjä lähetti minulle ilman mitään huomautusta 177 euroa takaisin, joka oli 222 euroa - kustannukset. Toisessa myyjä kieltäytyi antamasta minulle maksutietojaan, joten en voinut onneksi maksaa kauppaa.
Ellei ensimmäisen kaupan myyjä korvaa minulle tökerön käytöksensä takia menettämääni 45 euroa, teen hänestä kielteisen palautteen ja kenties riitautan kaupan Ebayn omassa oikeusjärjestelmässä, jonka kautta jouduin suostumaan kaupan purkamiseen toisen myyjän kanssa.
Porukka karttaa minua siksi, että en anna hypettävää positiivista "super, A " palautetta joka kaupasta, ja se aiheuttaa heidän positiivisten palautteidensa keskiarvon laskevan. Meinaan antaa neutraalin, ja totaalisesta epärehellisyydestä ja vääryydestä kielteisen, ja positiivisista yllätyksistä positiivisen.
Sain *vähän takkiin Ebay.deessä
7
453
Vastaukset
- poistamaan
vastausviestejä!
- Kurgan60
Te molemmat idiootit, sinä ja IrakManne voitte tehdä yhteistyötä.
Manne varastaa ja sinä myyt, homma toimii.
Ja te molemmat ihmissyylät muistatte vielä valittaa kaikesta, hienosti menee :))- t.i.ruskeepaa
sinä olet? Syylän vai ihmisen? =)
- huutelija
Positiivinen palaute on hyvin tai tyydyttävästi sujuneesta kaupasta. Neutraali tarkoittaa, että jotain meni pieleen.
Negatiivinen annetaan, kun tavaraa tai rahaa ei tule lainkaan.
Neutraalilla palautteella ilmaistaan huijarit ja negatiivisella rikolliset!- t.i.ruskeepaa
Mistä sinä tuon tempasit? ;D
- Palaute +1159
Positiivinen annetaan jos kauppa menee hyvin. Neutraalissa on kaupankäynti epäonnistunut jollain tapaa tai sinulle on jäänyt paska maku suuhun. Negatiivinen annetaan jos jokin on mennyt mielestäsi todella pahasti pipolleen, siis olet menettänyt rahasi yms.!
Ensimmäisessä kaupassasi tee ilmoitus eBaylle! Toisessa olet non-paying bidder jos maksu optioissa ei lue haluamaasi maksutapaa, lisäksi ansaitset negatiivisen palautteen. Yleensä näitä nonpaying biddereitä on juntit ulkomaalaiset jotka eivät osaa lukea englanniksi maksutapoja.
Positiivinen annetaan siis jos kaikki menee hyvin! Jos jatkat idiootti-suomalais linjaasi voit samantein unohtaa itse hyvät palautteet! - horse
Tuo on ryppyotsaista periaatteiden kiinnipitämistä(tarkoitan sitä kun annat neutraalin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789