päivä enää alkaa, onko ihanampaa päivää kuin on tää. Missäs kaikki on, kun päivä on kohta vaikka kuin pitkällä, eikä ketään paikalla? Hups, olipas jäädä sanomatta et sunnuntaita, ainakin kalenterin mukaan.
Voiko ihanammin
6
427
Vastaukset
Juu aika ihanasti aamu alkoi, sillä paras ystäväni soitti, että hän on juuri menossa Pärnuun ja tuonko teille viinaa. Tietysti halusin! Ainahan sitä joskus viinaa tulee otettua, vaikka nykyisin aika kehnosti- vanhuus?!! iskennyt.
Aurinko paistaa, vapaapäivä ja hyvää ruokaa tiedossa kun vähän grillaillaan pihalla tai kenties saaressa.
Mukavaa päivää kaikille!- Alien-8
on tosi mahtavia.Olen käynyt parikertaa siellä valkoisilla hiekoilla.
Auton parkkipaikka vain maksoi 35 EKR :(
- HL.Mance
-kylläkin.Darra on kaamee,mutta sillä se lähtee,millä on tullutkin.(vanha suomalainen kansanviisaus)
- CARA
Hups! Ei ollakkaan ! Aurinko kutsuu!
Pitää grillata tuo oikea kylki vielä.....
MOOOI! ;DDD - Alien-8
vierelläin,ihan hiljaa lähelläin..
Mukavaa sunnuntaita sinullekin:)- aliisa
terkkuja häistä!! tultiin vasta puoli 4 aikaan kotiin,oli tosi hauskat häät ;)) mitä tänne kuuluu??onko mitään uutta kivaa tapahtunut,josta oon jäänyt juhliessani paitsi :))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027