Kun "teräsmuurin" lanseeraaja kirjoittaa rekkaamattomana, puska nikin suojasta,
kysymys lie kuitenkin wc-paperimuurista.
Jo 2m/sek. käyvä tuuli sellaisen muurin kaataa.
Presidentinvaaleihin on vielä aikaa, mutta jo vuodenvaihteen jälkeen
alkaa Ek-vaalit. Sitten taas "teräsmuurien" kesto katsotaan;
Kansa on luvannut ahkerasti äänestää. Tämän vaalin tulosta kunnioitetaan
voittajasta riippumatta - kuten oikeasti pressanvaaleissakin tehtiin.
Tämä todettiin äskettäin ihan G Gallupin kehittämän otantamenetelmän mukaan.
Sekoomuksen persuvahvistettu "teräsmuuri"!!
9
306
Vastaukset
- ek-vaaleissa
nähdään, kuinka lyötte päänne TERÄSMUURIIN! Iskunne tulee olemaan niin raju, että löydätte itsenne oppositiosta ja pitkäksi ajaksi!
- capt. cöpenick
Tulevissakin vaaleissa äänestystulos, ei huutoäänestys on ratkaisijan osassa.
Puolueisiin kuulumattomana seniorikansalaisena minulle riittää vaalien antama tulos.
Pylvässalin hallituksessa olin viimeksi eilen tukevimman putelin ansiosta. - sitten
tapahtuu jos demarit jäävät oppositioon?
Olen elänyt senkin kun Suomessa oli porvarihallitus, usko tai älä, se ei minun maailmaani kovinkaan paljon muuttanut.
Toisekseen esimerkiksi minua ei haittaa tippaakaan vaikka demarit olisivat oppositiossa.
Halonen on kuitenkin presidentti, vai "tiedätkö" että oikeisto hallitus erottaa presidentin. - capt. cöpenick
sitten kirjoitti:
tapahtuu jos demarit jäävät oppositioon?
Olen elänyt senkin kun Suomessa oli porvarihallitus, usko tai älä, se ei minun maailmaani kovinkaan paljon muuttanut.
Toisekseen esimerkiksi minua ei haittaa tippaakaan vaikka demarit olisivat oppositiossa.
Halonen on kuitenkin presidentti, vai "tiedätkö" että oikeisto hallitus erottaa presidentin."Lihottaa" puoluetta. Jo 4v. hallitusvastuusssa on joskus kova paikka.
Varsinkin kauden lopulla sopu useammassa hallituksessa rakoilee pahasti.
Nytkään pääministerin = edelliset eduskuntavaalien voittajapuolue
ei ole mitenkään vahvoilla ennusteiden mukaan maalisvaaleissa.
Mutta kuten sanottu, äänestystulos ratkaisee seuraavatkin vaalit. - se menee
capt. cöpenick kirjoitti:
"Lihottaa" puoluetta. Jo 4v. hallitusvastuusssa on joskus kova paikka.
Varsinkin kauden lopulla sopu useammassa hallituksessa rakoilee pahasti.
Nytkään pääministerin = edelliset eduskuntavaalien voittajapuolue
ei ole mitenkään vahvoilla ennusteiden mukaan maalisvaaleissa.
Mutta kuten sanottu, äänestystulos ratkaisee seuraavatkin vaalit.ja kuitenkaan kadun miehen tai naisen kannalta mitään radikaalia ei tapahdu, ei se kokoomus yksin ole hallituksessa.
- me ymmärrämme
demareilla on paniikista likasangot täynnä ja jos ne jonnekin pitää tyhjentää, niin miksipä ei tänne. Halosella on kuin onkin terapeuttinen vaikutus - paniikkihäiriöstä kärsiville demareille.
- capt. cöpenick
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee!!
(arabialainen ikivanha sanonta)
- capt. cöpenick
Jälleen pressasaitilla muhii hurja pelko valtiojohtomme vehkeilystä
itsenäisyytemme menettämiseksi. Osa nuorisosta on kerta kaikkiaan
ulalla ajasta jossa mennään.
Mm td. iltapaäivällä YLE Radio Suomessa tuli hyvä ja asiantunteva ohjelma
nykyvenäläisistä ja johtajastaan V.Putinista.
Vaikka näille nassikoille joka päivä jaetaan asiallista infoa, se ei mene perille. - capt. cöpenick
Demokraattisten vaalitulosten & presidentin halventamisessa älyäkin?
Laitan epäillen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991