Tikkurilan autokoulut

>Neitonen83

Tikkurilassa näyttäs olevan ainakin kolme eri autokoulua. En tiedä saako näillä palstoilla nimiä mainita, joten jätän ne nyt varuilta mainitsematta.

Mutta siis millaisia kokemuksia Tikkurilan autokouluuista, mikä kannattaisi valita, missä parhaat opet?

Pitäs yrittää nyt viimestään elokuun loppuun mennessä ilmoittautua oppilaaks...

3

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

Sulle ei vastausta oo kuulunut joten päätin vastata, itse käyn autokoulua tikkurilassa neilikkatiellä (jos autokoulun nimeä ei saa mainita niin ainakin kadun nimen..).
      Mun mielestä se on tosi huono paikka ensinnäkin menossa remonttiin joten tilat vaihtuu samalle kadulle mutta kerrostaloon kolmioon, jossa on tosi ahdasta olla teoriatunneilla.

Sit toinen syy: About viisi ajoa tikkurilassa eli kolmannes, loput alkaa pasilasta. Tästä ei ollut mitään mainintaa nettisivuilla (tuosta tuli lisäkuluja kun piti aina maksaa seutulippu ja sit ei kerennyt samal lipul ees takas.)

Kolmas:Mun ajomaikka ei ollut siel vakituisesti töissä tai on vakituisesti mutta työskentelee myös toisessa autokoulussa, joten häneltä saa ajoja vain kaksi kertaa viikossa (ihan älytöntä et vaa kaks kertaa viikossa kun mahdollisuudet mul olis ollut ajaa vaik joka päivä, ja aina sai vaa yhden ajotunnin eli kaksi ajokertaa 50min.Ettei niit saa putkeen tilattua.

Eli kun tosta laskee jo et saa ajoja vaa kaks kertaa viikossa eli pelkissä ajoissa menis ainakin 7 viikkoa, sit pitää laskee sekin huomioon et sille ei mahdollisesti joka viikko ajoja saa, koska päivät voi olla jo täyteen varattuja.

Neljänneksi: Maikka ei osaa opettaa kertoo virheet vasta ajon jälkeen ei ajon aikana.

Muuten kyllä teoriatunnit meni ihan hyvin ja siel on limu automaatti ja kahviakin saa.

Ja toki sulla voi tulla eri maikka kun mulla, eli semmonen joka on siel useemmin töissä kun kaks kertaa viikossa.

Mutta henkilökohtasesti en kyl suosittelis kenellekkän neilikkatien autokoulua, vaikka onkin ollut tikkurilassa iät ja ajat.

• ap.

Kiitos sulle kovasti vastauksesta! Luulin jo etten saa yhtään vastausta!

Tonneppa en sitten ainakaan taida ilmottautua, remppa ei niin haittais, mut kortilla on kiire töitten takia ja toi Pasilaan kulkeminen kuullostaa kyl aika omituiselta?!?

Oon alkanu taipuu sen Unikkotiellä sijaitsevan puolelle, ootko kuullu siitä mitään juttuja?

• mie vaan
        ap. kirjoitti:

Kiitos sulle kovasti vastauksesta! Luulin jo etten saa yhtään vastausta!

Tonneppa en sitten ainakaan taida ilmottautua, remppa ei niin haittais, mut kortilla on kiire töitten takia ja toi Pasilaan kulkeminen kuullostaa kyl aika omituiselta?!?

Oon alkanu taipuu sen Unikkotiellä sijaitsevan puolelle, ootko kuullu siitä mitään juttuja?

En ole kuullut, mutta ainakin vaikuttaa hyvältä kun niil on enemmän autoja niin luulis saavan enemmän ajojakin.
        Ja kun kattelin tota lukujärjestystä, jonka näkee sielt nettisivuilt niin jos alotat ens viikon maanantaina eli 14/8 niin olisit käynyt kaikki teoriatunnit 30/8 (Tosi nopeeta, neilikkatiellä kesti 5 viikkoa.
        Jos nyt alotat vaik maanantaina, niin kannattaa hakee sillon maanantaina tai ainakin ekalla viikolla jo noi lääkärintodistukset, ja kaks kuvaa, ja sit maksaa se ajokorttilupa maksu kyttikselle (autokoululta saat ohjeet maksuun).

Ett kun tuol kyttiksel paperit viipyy semmoset 3 viikkoa, niin sitkun ne on ollut siel 3 viikkoa niin sit pääset teoria kokeeseen ja inssiin, niin pääsisit ainakin teoriakokeeseen jo viikolla 36, ja sit ajojakin kannattaa heti ekana päivänä kysyä ja selvittää omiakin aikatauluja ett millon voi ajaa, ett yleensä autokoulut ei anna ajotunteja kun maximissaan kolme ajotuntie eli kuutta ajokertaa, mutta jos saisit nuo kolme ajotuntia viikossa, niin sit sul menis viisi viikkoa noiden ajojen suhteen, ja sit vie sil viidennellä viikolla voit päästä siihen inssiin.

Kannattaa kyl soitella ehkä sinne kummiskin aluks, ett jos saa kysellä ett mis päin siel ne ajot tapahtuu, ett onko nekin sit samalla lailla kun mulla et aluksi tikkurilassa mut sit siirtyy pasilaan tai lähemmäs keskustaa.

Mutta autokoulu erojakin on esim. mun kaveri käy maunulassa autokoulua ja sillä on inssi vantaan kaivokselassa. Eli maunula on lähellä helsingin keskustaa ja kaivokselaa, mutt siel on päätetty niin et inssi ajetaan kaivokselassa, ett se on tosi paljon helpompi kun siel ei oo mitään yks suuntaisii katuja, ratikkakiskoja ja niin paljon autoja kun helsingissä.

Ett toikin on mun mielest aika ihmeellistä et niinku voi olla noin nyky yhteiskunnassa ett autokoulu joka sijaitsee lähellä lyhyen matkan päästä helsingistä niin sitten inssi onkin vantaan puolella, ja sit taas mun tapauksessa tikkurilasta ajot siirtyy pasilaan ja inssi alkaa pasilasta ja tapahtuu alppila-kallio-töölöö alueella.

Mutta onnea sulle pääset ainakin nopeasti ton autokoulun läpi, ite alotin huhtikuun alussa ja viel on kolme ajoa jäljellä. et tosi hidasta, kaveri alotti kesäkuussa, ja inssi sil on ens viikol..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16973
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4694
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2676
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      138
      1954
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1569
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1429
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1155
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1079
    Aihe