Miten saa hävitettyä keltiäiset ja siipikusiaiset(en tiedä toista nimeä tälle)niitä on keittiössä ja myös kylpyhuoneessa.
Minä olen yrittänyt myrkyttää niitä muurahaismyrkyllä,se auttaa jonkun verran.
Muuten voisiko siipikusiaisella olla pesä jossakin rakennuksessa ja se pääsee eteiseen ja niitä on ihan mustanaan tai voiko ne tulla ulkoa ikkunasta?
Nyt on ollut lämpimät ilmat ja on joutunut pitämään ikkunaa auki.Ne on tosi inhottavia.
Miten ne saa hävitettyä niin etteivät ne tule sisälle?
muurahaiset ja siipikusiaiset
1
2314
Vastaukset
- onttomukulakiurunkannus
Olen hävitellyt keltiäis- ja mauriaispesiä niin, että kun sellainen kiven alta löytyy, painan siihen sumutuspullolla astianpesuaineen ja veden sekoitusta sillä lailla reippaan puoleisesti. Tuntuu tehoavan hyvin.
Siipimuurahaiset ovat lisääntymisvalmiita muurahaisia, eivät oma lajinsa. Niiden esiintymisaika on todella lyhyt, joskin ärsyttävä. Tulevat jostain olemassaolevasta pesästä.
Sinänsä minulla ei ole mitään minkään valtakunnan muurahaisia vastaan, mutta en tykkää siitä, kun ne rakentavat pesän kasvieni juureen ja ilmastoivat sitten asumuksensa itselleen sopivaksi. Silloin se ei enää ole kasville sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938