Mitä on demonit kun täällä jatkuvasti niistä kirjoitetaan. Eikö se ole ihan huuhaata ja ihmisten keksimää juttua että saataisiin seurakuntaan lisää pelkureita ja sitä myötä lisää kahvikassaan.
Minua on leikelty paljon ja kukaan lekuri ei ole sanonut että demoneita näkyi. Taitaa olla samaa juttua kuin kuona- aineiden poisto elimistöstä. Eräs lääkäri totesi siihen että paljon olen vatsoja avannut ja sellaisia aineita ei ole näkynyt. Ja älkää alkako paastolle sillä suoli toimiakseen tarvitsee sinne myös tavaraa. Tietenkin jos tarpeeksi kauan paastoaa niin kyllä näkyja alkaa näkymään.
Demonit
19
443
Vastaukset
jonka jokaisen uskovan tulisi omaksua. Demonit ovat kuitenkin (etenkin helluntai-)uskovaisuudelle erittäin tärkeä kulmakivi. Kuten mainitsitkin, pelolla voidaan hallita tehokkaasti hyväuskoisia laumasieluja.
Kerran täällä joku hihhuli kertoili, kuika hän paastoamalla on saanut avun paitsi itsensä, myös läheistensä vaikka minkälaisiin ongelmiin. Mielestäni paasto-apostolit ja terveyttä kaatamalla ja loitsuamalla lupaavat puoskarit pitäisi saada tehokkaampaan valvontaan ja edesvastuuseen mahdollisesti aiheuttamistaan vahingoista ihmisten terveydelle.- huihui
Luuletko että auttaisi että laittaisivat itselleen lääkityksen kohdalleen.
huihui kirjoitti:
Luuletko että auttaisi että laittaisivat itselleen lääkityksen kohdalleen.
että mikäli joku oikeasti kuulee Paholaisen ääniä sisällään tai näkee piruja paitsi seinillä myös sängyn laidalla ja milloin missäkin, olisi nykyaikaisesta psykoosilääkityksestä apua.
- huihui
Työmies2 kirjoitti:
että mikäli joku oikeasti kuulee Paholaisen ääniä sisällään tai näkee piruja paitsi seinillä myös sängyn laidalla ja milloin missäkin, olisi nykyaikaisesta psykoosilääkityksestä apua.
onhan sekin oikein tilastoitu että uskovaisia on mielisairaaloissa erittäin paljon ja jotka olivat terveitä ennen uskoon tuloaan. Mikähän se siinäkin syynä mahtaa olla. Kysyin kerran eräältä helluntailaiselta niin sanoi minun olevan saatanasta. Että niin kai sitten mutta miten mulla sitten oli koti jota ainakin minulla niin sanottiin olevan ja syntymätodistuskin löytyi. Siinä ei mainittu mitään siitä herrasta.
huihui kirjoitti:
onhan sekin oikein tilastoitu että uskovaisia on mielisairaaloissa erittäin paljon ja jotka olivat terveitä ennen uskoon tuloaan. Mikähän se siinäkin syynä mahtaa olla. Kysyin kerran eräältä helluntailaiselta niin sanoi minun olevan saatanasta. Että niin kai sitten mutta miten mulla sitten oli koti jota ainakin minulla niin sanottiin olevan ja syntymätodistuskin löytyi. Siinä ei mainittu mitään siitä herrasta.
että lahkon "totuuksien" epäilijä saa kuulla olevansa ajatuksineen "Saatanasta". Paitsi ihminen, voi Saatanasta olla myös vaikkapa elokuva, kirja, musiikki, mikä tahansa. Hihhulien kapea-alaista, naivia ajatteluahan se ilmentää: kritiikki torjutaan ja ajatusten virta katkaistaan totemalla, että joku tai jokin on "Saatanasta".
en tunnista meidän seurakuntaan,että demonit on helluntain kulmakivi,ottakaa asiosta SELVÄÄ ennenkuin kirjoittatte PASKAA anteeksi toi kirosana ja huutaminen.
aksu521 kirjoitti:
en tunnista meidän seurakuntaan,että demonit on helluntain kulmakivi,ottakaa asiosta SELVÄÄ ennenkuin kirjoittatte PASKAA anteeksi toi kirosana ja huutaminen.
hahmona, Saatanaa vai Jeesusta?
- huihui
aksu521 kirjoitti:
Nyt taisi lipsahtaa synnin puolelle. Kadu ja pyydä anteeksi. Mitäs muuten tapahtuu sellaiselle helluntailaiselle joka syntiä toista kohtaan tekee ja pyytää anteeksi mutta ei saa. Muista myös ottaa aamulääkitys.
- jöppe
Työmies2 kirjoitti:
hahmona, Saatanaa vai Jeesusta?
Vaikuttaa siltä että Saatana on ainakin huomattavasti aktiivisempi toimija, se kun luuhaa siellä täällä ja joka paikassa. Saa kaiken "kunnian" niin isoista kuin pienistäkin pahan teoista ja vaikeuksista. En minä mutta tuo vanha vainooja taas houkutteli...
- kaaleppi..
Työmies2 kirjoitti:
että lahkon "totuuksien" epäilijä saa kuulla olevansa ajatuksineen "Saatanasta". Paitsi ihminen, voi Saatanasta olla myös vaikkapa elokuva, kirja, musiikki, mikä tahansa. Hihhulien kapea-alaista, naivia ajatteluahan se ilmentää: kritiikki torjutaan ja ajatusten virta katkaistaan totemalla, että joku tai jokin on "Saatanasta".
ainakin sun hanuri homma on vanhan vihtahousun sponssaama et kai sä itte sitä ole keksinyt
- devilived
Työmies2 kirjoitti:
saanut kuulla puhuvani "Saatanan suulla" kritisoidessani tai esittäessäni vaikeita kysymyksiä. Korvat lukkoon ja pää pilviin- systeemi on joidenkin keskuudessa kovin suosittu.
- todé
uskovaiset kaikkien vähiten, kuten tästäkin ketjusta käy ilmi.
sinäkin ilmeisesti olet, työmiehen tapaan, enemmän kiinnostunut demoneista, kuin palstan uskovaiset yhteensä.Musta-valko-asettelu on kaikkein oleellisin kuvio helluntailahkossa. Asiat ja ilmiöt ovat joko Jumalasta tai Saatanasta: Taivas ja Helvetti - toinen on Jumalan asuinsija, toinen Saatanan. Syntilistan mukaiset asiat ovat Saatanasta, hurskas helluntailais-elämä taas Jumalasta. Joka maksaa kuuliaisesti kymmenyksensä, palvelee Jumalaa, joka ei maksa, Saatanaa. Lordi on Saatanasta - helluntailainen ylistysmusiikki Jumalasta.
Ilman Saatanaa lahkon koko köykäinen ideologia näivettyy: mikään ei tee helluntailaisista toisia parempia ihmisiä, koska muutkaan eivät ole Saatanasta eivätkä joudu Helvettiin.- varsinkin
Työmies2 kirjoitti:
Musta-valko-asettelu on kaikkein oleellisin kuvio helluntailahkossa. Asiat ja ilmiöt ovat joko Jumalasta tai Saatanasta: Taivas ja Helvetti - toinen on Jumalan asuinsija, toinen Saatanan. Syntilistan mukaiset asiat ovat Saatanasta, hurskas helluntailais-elämä taas Jumalasta. Joka maksaa kuuliaisesti kymmenyksensä, palvelee Jumalaa, joka ei maksa, Saatanaa. Lordi on Saatanasta - helluntailainen ylistysmusiikki Jumalasta.
Ilman Saatanaa lahkon koko köykäinen ideologia näivettyy: mikään ei tee helluntailaisista toisia parempia ihmisiä, koska muutkaan eivät ole Saatanasta eivätkä joudu Helvettiin.homot lähtevät kohentelemaan pätsiä :D Ketä voi syyttää siitä? Itseä! Onkohan pätsissä peili!? Voipi homot mennä pelin eteen kysymään itseltään: NO NIIN! Täällä sitä sitten ollaan vaikka minua varoitettiin tästä. Oliko varmasti viisasta homoilla kun olisi voinut valita toisin???
- niin?
Työmies2 kirjoitti:
Musta-valko-asettelu on kaikkein oleellisin kuvio helluntailahkossa. Asiat ja ilmiöt ovat joko Jumalasta tai Saatanasta: Taivas ja Helvetti - toinen on Jumalan asuinsija, toinen Saatanan. Syntilistan mukaiset asiat ovat Saatanasta, hurskas helluntailais-elämä taas Jumalasta. Joka maksaa kuuliaisesti kymmenyksensä, palvelee Jumalaa, joka ei maksa, Saatanaa. Lordi on Saatanasta - helluntailainen ylistysmusiikki Jumalasta.
Ilman Saatanaa lahkon koko köykäinen ideologia näivettyy: mikään ei tee helluntailaisista toisia parempia ihmisiä, koska muutkaan eivät ole Saatanasta eivätkä joudu Helvettiin.Oletko koskaan pienessä mielessäsi tullut ajatelleeksi, että jos tuollainen kuvaamasi mustavalkoajattelu aikuisten oikeasti onkin totuus?
varsinkin kirjoitti:
homot lähtevät kohentelemaan pätsiä :D Ketä voi syyttää siitä? Itseä! Onkohan pätsissä peili!? Voipi homot mennä pelin eteen kysymään itseltään: NO NIIN! Täällä sitä sitten ollaan vaikka minua varoitettiin tästä. Oliko varmasti viisasta homoilla kun olisi voinut valita toisin???
että Taivaassa on edes nettiliittymiä? Taivaskanaviakaan ei siellä voi katsoa, koska telkkaria ei ole ainakaan, muutoin lestadiolaisilla pitäisi olla oma Taivaansa. Luuletko, että heillä on? Helvetissä kaikilla on superhyper-laajakaistat ja litteät telkkarit. Niitä taivaskanavia ei kyllä taida näkyä sielläkään.
niin? kirjoitti:
Oletko koskaan pienessä mielessäsi tullut ajatelleeksi, että jos tuollainen kuvaamasi mustavalkoajattelu aikuisten oikeasti onkin totuus?
yksinkertaisille ihmisille.
- Hölökyn kölökyn
Eihän demoneita varmasti missään leikkaussaleissa näykään, kun ne ovat henkiä. (näkymättömiä)
Sama kun astronautti meni avaruuteen ja sanoi: Jumalaa ei ole olemassa, en nähnyt häntä.
(Ois kaveri menny syvemmälle avaruuteen, kyllähän sitä riittää) - soup
ainakaan pelkää demoneita,vaikka niitä on olemassa.Uskovainen ei voi väittää etteikö demoneita olis, koska raamattu tekee selväksi että niitä on.Mutta että niitä EI TARVITSE PELÄTÄ, sillä Jumala on saatanaa ja demoneita vahvempi.
Minua ei oo koskaan peloteltu demoneilla.
Demonit pelkää Jumalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2183429Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401683Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus981547- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461374Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601306Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121238Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241059Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t271039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89962