Pakko se on uskoa ettei ole elämää...Niin usein siitä saa kuulla huuhaalla...Onneksi täällä on Ihania kanssaihmisiä, jotka lempeästi kehoittavat elämän hankintaan....Voihan...Kenenkähän elämää minäkin elän...??? Apua...vai elänköhän ollenkaan...Aikas sinivalkoiselle näytän...vähäveriselle...Kyllä nyt tuntuu heikottavalle...huomata olevansa sompie...tai joku muu sen kaltainen...Mistähän sen elämän löytää....:o/...Siis sen ikioman elämän....Heh...Huuhaa onkin haamujen palsta:o))))))))
Miten hankkia oma elämä????
57
1889
Vastaukset
- aliisa
miksei kukaan kerro,mistä niitä elämiä löytää...olen kuvitellut myös eläväni omaa elämääni...mutta kuulin/luin,että mulla ei ole elämää...MÄ HALUUN ELÄMÄN...OMAN ELÄMÄN...
- kipparinoma
Ollaan me...muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa:o)))
Teretulemast Aliisa kerhoon...Mä olen ollut haamu jo jonkin aikaa...;o))
"Isi" ja äippä kyl väittää et ne antoi yhteistuumin mulle elämän...Mut ei se sit kai pitänytkään paikkaansa....huoh...:o/ - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Ollaan me...muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa:o)))
Teretulemast Aliisa kerhoon...Mä olen ollut haamu jo jonkin aikaa...;o))
"Isi" ja äippä kyl väittää et ne antoi yhteistuumin mulle elämän...Mut ei se sit kai pitänytkään paikkaansa....huoh...:o/olenko/olenko ollut olemassa...mutta kun tää kaikki on jotenkin niin todellista...kipuineen ja iloineen,suruineen ja murheineen...voiko haamu tuntea???
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
olenko/olenko ollut olemassa...mutta kun tää kaikki on jotenkin niin todellista...kipuineen ja iloineen,suruineen ja murheineen...voiko haamu tuntea???
Noita minäkin mietin ja pähkäilin...Mutta...kyllä "kansa" tietää...
Tää haamu tuntee kypällä ... ja uskoakseni niin teet sinäkin...Ollaan yliluonnollisa haamuja...haamumaailman oikkuja....:o/
- elämää?
Tuntuu olevan emäntää:)
- kipparinoma
emäntääkinkö???
- ..............................
on elämän kantava voima.
- kipparinoma
Ajan mittaan voi osoittautua että pessimisti on ollut koko ajan oikeassa. Mutta sillä välin optimistilla on ollut paljon hauskempaa.
- ..............................
kipparinoma kirjoitti:
Ajan mittaan voi osoittautua että pessimisti on ollut koko ajan oikeassa. Mutta sillä välin optimistilla on ollut paljon hauskempaa.
Elämä alkaa unelmista ja päättyy unelmiin. Väliin jää todellisuus, unelmista suurin.
- kipparinoma
.............................. kirjoitti:
Elämä alkaa unelmista ja päättyy unelmiin. Väliin jää todellisuus, unelmista suurin.
on kuin taulu, jota itse maalaamme. Mutta valmiina sen näkee joku muu.
- Ajankulu
kipparinoma kirjoitti:
on kuin taulu, jota itse maalaamme. Mutta valmiina sen näkee joku muu.
filminauhana ohi kiitävän sekunnin ajan. Todellisuutta elämässä on vain se, minkä itse todeksi koemme, ja mitä haluamme muistaa elämästä.
- kipparinoma
Ajankulu kirjoitti:
filminauhana ohi kiitävän sekunnin ajan. Todellisuutta elämässä on vain se, minkä itse todeksi koemme, ja mitä haluamme muistaa elämästä.
jolloin elämä on kuin seisahduksissa...ei edes tiedä elävänsä...Toisinaan taas meno on niin lujaa ettei ehdi elää...Joskus taas elämä "pakottaa" tuntemaan...käymään läpi vaikeitakin asioita.
- the-real-nicki
löytää sulkemalla silmänsä ja antaa ajatuksille valtaa !
Ei elämää ole ulkona sen enempää kuin sisällä, tai vaikkapa täällä huuhaassa.
Elämä on sinussa, se on sinun ikioma.
Sinulla on suuri valta.
Tosi karmeeta luettavaa välillä..elämästä ja sen tuomasta tuskasta..ei niinkään täällä, huuhaa puolella..- kipparinoma
Koen välillä valtavaa surua ammatissani, kun kuuntelen ihmisten kertomaa elämästään...tunnen itseni hyvin onnekkaaksi...kaikesta huolimatta.
- the-real-nicki
kipparinoma kirjoitti:
Koen välillä valtavaa surua ammatissani, kun kuuntelen ihmisten kertomaa elämästään...tunnen itseni hyvin onnekkaaksi...kaikesta huolimatta.
tunkeutua..mutta,älä sinä sure, ei kertojien pidä sitä huomata..jos ei kuolemasta ole kysymys.
Sitä jotkut haluavat lisää..eli huomiota..hieman väärällä tavalla, kun on "elämästä" kysymys silloin se kertojan purkaus ei auta kertojaa..
En millään pahalla tarkoita. - kipparinoma
the-real-nicki kirjoitti:
tunkeutua..mutta,älä sinä sure, ei kertojien pidä sitä huomata..jos ei kuolemasta ole kysymys.
Sitä jotkut haluavat lisää..eli huomiota..hieman väärällä tavalla, kun on "elämästä" kysymys silloin se kertojan purkaus ei auta kertojaa..
En millään pahalla tarkoita.Onneksi ammatillisuus auttaa...En muutoin jaksaisi duuniani.
mullakaan ei oo elämää...nyyh nyyyh nyyh...ja päässäkin kuhmu....=;0)))))
- kipparinoma
koheltanut???
Puhaltaa...puuhhhh...Menikö kuhmu nyt pois??? kipparinoma kirjoitti:
koheltanut???
Puhaltaa...puuhhhh...Menikö kuhmu nyt pois???se nuijanukutus...... kaulinta käytin......=;0)))))
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
se nuijanukutus...... kaulinta käytin......=;0)))))
kaulinta käytetään leipomiseen...hmm ja hätätilassa...mieheen;o)))))))))
- Brune...ejk
kipparinoma kirjoitti:
kaulinta käytetään leipomiseen...hmm ja hätätilassa...mieheen;o)))))))))
miestä nyt siin lähel...heeeeeeeeeeee....=;0)))) nyt meen lasten ohjelmien pariin......tiu tau tulkku....=:0))))
- kalevi
Brune...ejk kirjoitti:
miestä nyt siin lähel...heeeeeeeeeeee....=;0)))) nyt meen lasten ohjelmien pariin......tiu tau tulkku....=:0))))
sanoin laiffii.tai dna,sanoin elämä on .tai elämä on kovaa,kivaa,kallista.hommatkaa kissan elämät[9 kpl]
- kipparinoma
kalevi kirjoitti:
sanoin laiffii.tai dna,sanoin elämä on .tai elämä on kovaa,kivaa,kallista.hommatkaa kissan elämät[9 kpl]
Ei muuten millään raaski kissaraukalta elämää riistää....:o/
- Lonely_Wolf
kun toisilla hauskaa on. Jos sellaisen puttiikin löyätte, missä niitä Ihmeellisiä Elämiä jaetaan kertoisitteko minullekin ?
"Ei haukku haavaa tee"
"Elä ja anna toisten elää"
"Sus jo syntyessään"
Ei hiivatti, nyt mua alkoi naurattaan *katos*- kipparinoma
jo syntyessäsi????
- Ajankulu
Maasika kirjoitti:
Paljonkohan tuo elämä maksaa? Mut takuuvarman haluaisin, et ei tuu hukattua rahoja.
- Lonely_Wolf
kipparinoma kirjoitti:
jo syntyessäsi????
.. karvoitus tuli vasta myöhemmin ;)). Muuten kyllä näki minusta jo varhaisessa vaiheessa, että tuun toimeen loistavasti yksin leikkien :).
- kipparinoma
Lonely_Wolf kirjoitti:
.. karvoitus tuli vasta myöhemmin ;)). Muuten kyllä näki minusta jo varhaisessa vaiheessa, että tuun toimeen loistavasti yksin leikkien :).
pieni Puna-Hilkka, mut voihan....Toisin kuin siinä sadussa kävi mä hotkaisin sen "sushukkasen"....
- Lonely_Wolf
kipparinoma kirjoitti:
pieni Puna-Hilkka, mut voihan....Toisin kuin siinä sadussa kävi mä hotkaisin sen "sushukkasen"....
vasta alkoikin pelottaan ;)). Mainoskampanja ; lihani on erittäin sitkeää, varaudu motorsahan käyttöön.. vuh vuh ;))
- Quuuuuuuuuuu
Lonely_Wolf kirjoitti:
vasta alkoikin pelottaan ;)). Mainoskampanja ; lihani on erittäin sitkeää, varaudu motorsahan käyttöön.. vuh vuh ;))
se oli vain mummini paistama pullasusihukkanen, jomka pienenä söin et susipelko menisi pois...Se menikin ja musta tuli tosi rohkee...Kiitos hulvattoman mummini viisauden:o)))
- Lonely_Wolf
Quuuuuuuuuuu kirjoitti:
se oli vain mummini paistama pullasusihukkanen, jomka pienenä söin et susipelko menisi pois...Se menikin ja musta tuli tosi rohkee...Kiitos hulvattoman mummini viisauden:o)))
käyneenä en pekkäiskään, mutta hampaani ovat jääneet aikoja sitten, kun pelastauduin immeisten virittämästä ansasta ;). Kiva tietää, että olet kiltti ;))).
- Häilyvä
On se jota elät seurassa,jossa ei tarvitse ojennella muita suoraan,(ootte tyhmiä,eikö yhtään älykästä mieli pidettä jne).Eli hyväksyt kysymykset sellaisenaan,tai et kommentoi ,jos pidät niitä ala arvoisina itsellesi.Tosin loukkaaviin kysymyksiin tulee loukkaava vastaus.
- kipparinoma
olla kovin älyllinen....Huuhaalla voi olla rento...vetää överiksi vaikka...Toki me kaikki(myös hän joka kehoitti hankkimaan elämän) tiedetään elävämme jokainen oman näköistä ja omaa elämää:o)))
Quules...pilke silmässä tässä kirjoitellaan:o)))) - sola"
kipparinoma kirjoitti:
olla kovin älyllinen....Huuhaalla voi olla rento...vetää överiksi vaikka...Toki me kaikki(myös hän joka kehoitti hankkimaan elämän) tiedetään elävämme jokainen oman näköistä ja omaa elämää:o)))
Quules...pilke silmässä tässä kirjoitellaan:o))))mä kyl otan kaikki kirjaimellisesti..ja etsin vielä kaiket päivät rivien välejä.. ;)
- aliisa
sola" kirjoitti:
mä kyl otan kaikki kirjaimellisesti..ja etsin vielä kaiket päivät rivien välejä.. ;)
mä kun ainakin yritän kirjottaa aina niin ,ettei vaan jää rivien välejä...olen hyvin tarkkana ;)))
- sola"
aliisa kirjoitti:
mä kun ainakin yritän kirjottaa aina niin ,ettei vaan jää rivien välejä...olen hyvin tarkkana ;)))
se on hyvä tietää, niin en turhaan syynää sinun viestejä... ;)
*miettii, oliko tuo joku hämy* - aliisa
sola" kirjoitti:
se on hyvä tietää, niin en turhaan syynää sinun viestejä... ;)
*miettii, oliko tuo joku hämy*mutta ei sun kannata mun viestejä syynätä,niistä ei löydy mitään mielenkiintoista rivien välistä,kun niitä ei kerta kaikkiaan ole;O))))))
*miettii myös,täytyisköhän vielä enemmän tukkia välejä* - sola"
aliisa kirjoitti:
mutta ei sun kannata mun viestejä syynätä,niistä ei löydy mitään mielenkiintoista rivien välistä,kun niitä ei kerta kaikkiaan ole;O))))))
*miettii myös,täytyisköhän vielä enemmän tukkia välejä*nyt uskon vielä vähemmän...vai pitäiskö olla uskovinaan.. ;)
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
mä kyl otan kaikki kirjaimellisesti..ja etsin vielä kaiket päivät rivien välejä.. ;)
Solana...Mitäs tänään löysit rivienvälistä???
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
Solana...Mitäs tänään löysit rivienvälistä???
Lällällää..saat kyllä itte ettiä... ;)
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
Lällällää..saat kyllä itte ettiä... ;)
Minulla on vuosien kokemus rivienvälistä lukemisessa....Olen oikea "serlokki";o))
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
Minulla on vuosien kokemus rivienvälistä lukemisessa....Olen oikea "serlokki";o))
minä oon parempi, kuin neiti etsivä ja miss Marple yhdessä..Ja lukihäröstä on vaan hyötyä tässä puuhassa.. ;)
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
minä oon parempi, kuin neiti etsivä ja miss Marple yhdessä..Ja lukihäröstä on vaan hyötyä tässä puuhassa.. ;)
liikaa tänään pollareita...arvon neitietsivämarple se parempi!!!
Ja heti pois se suurennuslasi!!!
- Hyvinmenee
...................
- aliisa
mä tiedän,että nyt oon vähän tietämätön (=tyhmä?),mutta mitä tarkoitit herra hyvinmenee ??
- Hyvinmenee
aliisa kirjoitti:
mä tiedän,että nyt oon vähän tietämätön (=tyhmä?),mutta mitä tarkoitit herra hyvinmenee ??
alkavat ehdotella että etsi oma elämä niin huomaatkin olevasi huuhaalla.Siis elämä on täällä.Tätä tarkoitin.:)
- kipparinoma
odotellessa......;o)))))))
- aliisa
Hyvinmenee kirjoitti:
alkavat ehdotella että etsi oma elämä niin huomaatkin olevasi huuhaalla.Siis elämä on täällä.Tätä tarkoitin.:)
sen olen kyllä huomannutkin jo...;))) mutta mitä sellaset tekee täällä,jotka ehdottelee tollasii ....
- Hyvinmenee
kipparinoma kirjoitti:
odotellessa......;o)))))))
siis bannia tai omaa elämää.Täähän on huuhaa.Jos se onkin täällä.
- Aimo Rähinä
Ei sompie.Vai olikohnanse tzompie.No ei se ainakaan ollu tsunami.(ei sillä niin väliä)
Asiasta sen verran,minulta puuttuu elämä.Oma elämä.Katselen televisiosta muiden elämää.Torilla katselen muiden elämää.Tämä mitä tässä teen on toisten elämän lukemista?Jos minulla olisi oma elämä,siis oikeasti,elämä joka tuntuu,sellainen jossa olisi halu tehdä jotain,jotain joka tulee itsestäni,voisin sanoa eläväni omaa elämääni.Kävin tässä illalla yhdessä tilaisuudessa,sielläkin ihmettelin toisten elämää.
Sinun elämästä en tiedä,enkä ala sitä arvostelemaan.Vaikka tietäisinkin,niin en sittenkää.Voisin mielessäni paheksua tai olla kateellinen.Mutta julki en toisi.Mietin missä ne positiiviset mielipiteet olisivat,kun tuli vaan paheksunta ja kateus.- kipparinoma
Paheksunta ja kateus....Hmm...Viha pitäis paremmin elämässä kiinni...Hyviä alkuja noikin:o)
- Aimo Rähinä
kipparinoma kirjoitti:
Paheksunta ja kateus....Hmm...Viha pitäis paremmin elämässä kiinni...Hyviä alkuja noikin:o)
Sitä on mutta se on sullottu tuonne sisimpään.
Siitä johtuu,että olen tämmöinen kun olen.
Suuttua ei saa.Tai jos suuttuukin niin pitää katua.Tämmönen oppi on minuun istutettu.Tai ehkä olen sen jotenkin itseopetellut.Ihan hissun kissun.Ehkä keksin tuon nikin ihan siltä pohjalta.Mielikuvana näen siinä itseni heiluttemassa nyrkkejä joka suuntaa vaikka ketään ei näy mailla eikä halmeilla.Ja sylki ja kirosanat roiskuu. - kipparinoma
Aimo Rähinä kirjoitti:
Sitä on mutta se on sullottu tuonne sisimpään.
Siitä johtuu,että olen tämmöinen kun olen.
Suuttua ei saa.Tai jos suuttuukin niin pitää katua.Tämmönen oppi on minuun istutettu.Tai ehkä olen sen jotenkin itseopetellut.Ihan hissun kissun.Ehkä keksin tuon nikin ihan siltä pohjalta.Mielikuvana näen siinä itseni heiluttemassa nyrkkejä joka suuntaa vaikka ketään ei näy mailla eikä halmeilla.Ja sylki ja kirosanat roiskuu.onkin hyvä polttoaine elämälle se kuitenkin syövyttää sieluun reiän,jos sitä liikaa ruokkii sisällään...Meissä kaikissa on onneksi myös jossain sydämen sopukoissa rakkautta...Sitä kannattaa ruokkia ja se vahvistuu ja taltuttaa vihan:o))
- Aimo Rähinä
kipparinoma kirjoitti:
onkin hyvä polttoaine elämälle se kuitenkin syövyttää sieluun reiän,jos sitä liikaa ruokkii sisällään...Meissä kaikissa on onneksi myös jossain sydämen sopukoissa rakkautta...Sitä kannattaa ruokkia ja se vahvistuu ja taltuttaa vihan:o))
Miten sitä voi ruokkia?
Tai itseasiassa tiedänkin,mutta alkuun pääsy on hiukka hankalaa.
Sehän on se sanontakin,että ei voi rakastaa toisia jos ei ensin rakasta itseään.
Mutta miten voi rakastaa itseään jos ei edes tiedä mitä haluaa.Nämä minun pähkäilyt tuovat joka kerta mielikuvan jossa ammun kuulan kallooni,pistoolilla.Siis oikeastaan se tarkoittaa varmaan sitä,että joku toinen persoonani yrittää sanoa mulle,että senkin ääliö,etkö sää nyt tuon vertaa ymmärrä.Siis sen suhteen mitä haluaa.Tää alkaa kuulostaa jo sairaalta,joten lopetan. - kipparinoma
Aimo Rähinä kirjoitti:
Miten sitä voi ruokkia?
Tai itseasiassa tiedänkin,mutta alkuun pääsy on hiukka hankalaa.
Sehän on se sanontakin,että ei voi rakastaa toisia jos ei ensin rakasta itseään.
Mutta miten voi rakastaa itseään jos ei edes tiedä mitä haluaa.Nämä minun pähkäilyt tuovat joka kerta mielikuvan jossa ammun kuulan kallooni,pistoolilla.Siis oikeastaan se tarkoittaa varmaan sitä,että joku toinen persoonani yrittää sanoa mulle,että senkin ääliö,etkö sää nyt tuon vertaa ymmärrä.Siis sen suhteen mitä haluaa.Tää alkaa kuulostaa jo sairaalta,joten lopetan.itsensä hyväksymisestä...omien demonien tuntemisesta..Riisu itsesi "aseista"...hengitä vapaasti...huuda tuuleen...juokse itsesi pakahduksiin..Etsi itsestäsi se pieni kumisaapas jalkainen poika...käytä sen voimaa mikä siinä pienessä on...Anna itsellesi aikaa...Ennen kaikkea...Älä päästä itseäsi itseltäsi karkuun:o)
- amaryllie
quu taas esittänyt melkein elämää suuremman kysymyksen...,eikös me sovittu että paituleiden sesonikaudella ei mietitä liian isoja juttuja.....
ajattelet liian suuria ja paituleiden teko jää retuperälle.......minulla ei ole ainakaan omaa elämää...elän paituleiden elämää ja naapureiden...siinä sitä on tällähetkellä tarpeeksi työstettävää...iuh..
toikin yks ukko......ai jaa, en siis saa puuttua toisten elämään...höh!!!! ompa ihme touhua taas ....
quu lopettaa nyt oman elämän haikailun ja tulee tekemään tilauksia .....onko selvä!!!!
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697