Kiukuttaa jo valmiiksi

Rulleboy

Se että ei tule pisteitä paljon SaPKolle ensi kaudella. Mutta ei se mitään seuraavana kautena pelataan taas Suomi-sarjaa Savonlinnassa niin mekin voimme voittaa. Onko joka hallissa paikkoja meille pyörätuoli-ihmiselle? Voisin vaikka mennä katsomaan joitakin pelejä jos inva-Taksi vaan vie, miksei veisi? Olen katkera muille kaupungeille Suomessa kun heillä kaikilla on paremmat lätkäjoukkueet kuin meillä. Katkeruutta lisää myös älyn puutteeni, joka on johtanut monta kertaa siihen, että olen saanut turpiini vaikka olen pyörätuolissa. No, oma vika se on ollut joka kerta, kun on suuri suu niin siitä kärsii koko kroppa. Heissan!

9

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KooKoo-Kouvola

Tuskin olet Savonlinnasta edes mutta vammaisten haukkuminen on todella törkeää.

Taidat olla joku pöpilästä karannut idiootti?

Toiseksi minun mielestä SaPKolla vaikuttaisi olevan ihan kelpo joukkue joten puhut siinäkin asiassa omiasi.

• Rulleboy=SavoRULES silleen...

OOOOOLRAIT! Tulet vielä tuntemaan SavoRULESin ensikaudella. Kauhea uhoaminen ja muiden haukkuminen on hänen mielipuuhiaan. Annetaan pojulle vain takaisin. Tarkoitus ei ole todellakaan vammaisia haukkua mutta tämä SavoRULES...hmm...no, näet itse ensi talvena mitä tarkoitan. Palataanpa ensi keväänä asiaan ja kerroppa rehellisesti menikö kertaakaan käämit SavoRULESin kanssa? Hyvää loppukesää Kouvolaan naapurikaupungista.

• KooKoo-Kouvola
        Rulleboy=SavoRULES silleen... kirjoitti:

OOOOOLRAIT! Tulet vielä tuntemaan SavoRULESin ensikaudella. Kauhea uhoaminen ja muiden haukkuminen on hänen mielipuuhiaan. Annetaan pojulle vain takaisin. Tarkoitus ei ole todellakaan vammaisia haukkua mutta tämä SavoRULES...hmm...no, näet itse ensi talvena mitä tarkoitan. Palataanpa ensi keväänä asiaan ja kerroppa rehellisesti menikö kertaakaan käämit SavoRULESin kanssa? Hyvää loppukesää Kouvolaan naapurikaupungista.

Savolaisethan ovat kummallisia mutta kyllä niiden kanssa toimeen tulee kun ei ala väittelemään, siinä pelissä jää yleensä kakkoseksi. =oD

Minulla asuu sukulaisia Savonlinnassa joten käyn yleensä SaPKonkin pelejä katsomassa. Hyvää viihdettä ja jäähallin lörtsyt ovat todella mahtavia! Ensi kaudella käyn ainakin SaPKo-KooKoo pelit tsekkaamassa.

Hyvää loppukesää sinnekin!

• Tälläistä tämä aina on

Katsoppas tuota SavoRULESin kirjoitusta niin tajuat minkälaisesta henkilöstä on kyse. Heti haukkuja ja irvailuja, tosin hän ei muuhun kykene sillä aivokapasiteetilla mitä hän omistaa. Ei voi kuin yrittää ymmärtää jälkeenjäänyttä. Täna kautena näitä hänen örvellyksiään tulee varmasti niin paljon ettei siinä täysjärkinen voi kuin ihmetellä. Ehkä hänen lääkitystä pitäisi muuttaa vahvempaan suuntaa tai sitten on ainoa mahdollisuus tehdä hänelle lobotomia. ; D

• KooKoo-Kouvola
        Tälläistä tämä aina on kirjoitti:

Katsoppas tuota SavoRULESin kirjoitusta niin tajuat minkälaisesta henkilöstä on kyse. Heti haukkuja ja irvailuja, tosin hän ei muuhun kykene sillä aivokapasiteetilla mitä hän omistaa. Ei voi kuin yrittää ymmärtää jälkeenjäänyttä. Täna kautena näitä hänen örvellyksiään tulee varmasti niin paljon ettei siinä täysjärkinen voi kuin ihmetellä. Ehkä hänen lääkitystä pitäisi muuttaa vahvempaan suuntaa tai sitten on ainoa mahdollisuus tehdä hänelle lobotomia. ; D

Kyllähän tuossa on enemmän muita jotka haukkuavat ja irvailevat.

Pidä sinäkin huoli omista asioista niin ei tule sanottavaa.

• antisavolainen

Savolaiset vituttaa, onko idioottimaisempia ihmisiä suomessa..? Luulin Turkulaisia persläviksi, siis siihen asti kunnes tapasin ekan savolaisen. Heh heh, ekana se Kuopionsavolaisten paskajoukkue ostetaan sm-liigaan ja nyt jonkun 'kaikki pääsevät'-karsintasysteemin jälkeen savonlinnan homojoukkue on mestiksessä. Vittu kun vituttaa!

• On taas näköjään kukkakeppi saanut savossa turpiinsa kun tulee tänne kyyneliään vuodattamaan.

Pyydäpä rähmäsilmä jos isäsi pistäisi sinut uusiksi kun pääsi viime kerralla lorahtamaan pissat sekaan.

• Löre

"...onko idioottimaisempia ihmisiä suomessa..."
        Sportin kannattajat?

• Voe voe POIKAAAAA!
        SavoRULES kirjoitti:

On taas näköjään kukkakeppi saanut savossa turpiinsa kun tulee tänne kyyneliään vuodattamaan.

Pyydäpä rähmäsilmä jos isäsi pistäisi sinut uusiksi kun pääsi viime kerralla lorahtamaan pissat sekaan.

Sulla ne kuset on lorahtaneet joukkoon ja se täällä on todettu jo monta kertaa. Voi voi kun olet yksinkertainen onneton luuseri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      394
      895
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76