Kirjojen palautus kirjastoon oli vaikeaa...

Jeppis

Menin palauttamaan lainakirjoja kaupungin kirjastolle. Hieman jännitti kun tiesin että kirjani ovat todella pahasti myöhässä ja kirjaston täti oli tiedettävästi paha suustaan ja saattaisi nolata minut koko kirjaston väen kuullen. Olin kuitenkin päättänyt palauttaa kirjat vaikka henki menisi.

Ovella piilouduin ison kukka-asetelman taakse kyttäämään milloin voisin salaa käydä sujauttamassa kirjani palautustiskille. Sopiva tilanne tuli viimein kun täti meni viemään kirjoja hyllyihin. Päätin että nyt tai ei koskaan ja ryntäsin kirjojeni kanssa tiskille. Oli kuitenkin huono mäihä ja kompastuin omiin kengän nauhoihini ja löin pääni palautustiskiin.

Kun viimein heräsin, olin selälleen köytettynä kirjaston palautustiskille. Oli jo hämärää ja hiljaista joten päättelin että kirjasto oli jo suljettu ajat sitten.. Näin kuinka tumma, kookas hahmo vilahti kirjahyllyjen välissä.. Mikä vittu se oli?

Pelotti, mutten uskaltanut ääntäkään päästää. Hiljaisuus kuitenkin lakkasi kun jännitti niin vitusti ja pyöräilyshortsini täyttyivät vetelästä kurapaskasta lärisevän törähtelyn saattelemana.

Kirjaston täti tuli ja huusi päin naamaa että "saatana tämä ei oo istumo eikä makaamo ja ensi kerralla palauta ne kirjasi ajoissa tai hirtän sut eteiseen esimerkiksi muille kaltaisillesi räkänokille!!". Nähtyään että olin sotkinut palauttamani kirjat hän raivoistui suunnattomasti ja syötti osan kurapaskasta minulle.

Onni onnettomuudessa. Kurapaska oli aika hyvän makuista. Rekisteröin tuotteeni ja aloin myymään sitä Jacky-Makupala nimellä. Ja tämä tarina on muuten sitten tosi!

4

1389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Nää makaamo/istumo-jutut alkaa jo käydä tylsiksi. Sun pitää vielä vähän harjoitella ennenkuin alat kirjailijaksi.

• Jeppis

Heh. Minä kirjailijana? :D Tekisin kirjasarjan istumoista, pyöräilyshortseista ja kurapaskasta.

Tosin minä en ole näiden idiootti-juttujen isä. Pitäis antaa vissiin rojalteja Kikille tai kuka ikinä onkaan näitä alkanut tänne lappamaan.

• minä vaan
        Jeppis kirjoitti:

Heh. Minä kirjailijana? :D Tekisin kirjasarjan istumoista, pyöräilyshortseista ja kurapaskasta.

Tosin minä en ole näiden idiootti-juttujen isä. Pitäis antaa vissiin rojalteja Kikille tai kuka ikinä onkaan näitä alkanut tänne lappamaan.

Vois kyllä tuolla tahdilla saada aika hyvät rojaltit...

• heh
        minä vaan kirjoitti:

Vois kyllä tuolla tahdilla saada aika hyvät rojaltit...

Ja ne "rojaltit" olis aika lahoa tavaraa ne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      143
      10238
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      72
      9783
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      105
      6809
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      208
      5238
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      173
      4959
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      153
      3792
    7. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      80
      2618
    8. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      170
      2611
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      164
      2433
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      58
      2272
    Aihe