Menin palauttamaan lainakirjoja kaupungin kirjastolle. Hieman jännitti kun tiesin että kirjani ovat todella pahasti myöhässä ja kirjaston täti oli tiedettävästi paha suustaan ja saattaisi nolata minut koko kirjaston väen kuullen. Olin kuitenkin päättänyt palauttaa kirjat vaikka henki menisi.
Ovella piilouduin ison kukka-asetelman taakse kyttäämään milloin voisin salaa käydä sujauttamassa kirjani palautustiskille. Sopiva tilanne tuli viimein kun täti meni viemään kirjoja hyllyihin. Päätin että nyt tai ei koskaan ja ryntäsin kirjojeni kanssa tiskille. Oli kuitenkin huono mäihä ja kompastuin omiin kengän nauhoihini ja löin pääni palautustiskiin.
Kun viimein heräsin, olin selälleen köytettynä kirjaston palautustiskille. Oli jo hämärää ja hiljaista joten päättelin että kirjasto oli jo suljettu ajat sitten.. Näin kuinka tumma, kookas hahmo vilahti kirjahyllyjen välissä.. Mikä vittu se oli?
Pelotti, mutten uskaltanut ääntäkään päästää. Hiljaisuus kuitenkin lakkasi kun jännitti niin vitusti ja pyöräilyshortsini täyttyivät vetelästä kurapaskasta lärisevän törähtelyn saattelemana.
Kirjaston täti tuli ja huusi päin naamaa että "saatana tämä ei oo istumo eikä makaamo ja ensi kerralla palauta ne kirjasi ajoissa tai hirtän sut eteiseen esimerkiksi muille kaltaisillesi räkänokille!!". Nähtyään että olin sotkinut palauttamani kirjat hän raivoistui suunnattomasti ja syötti osan kurapaskasta minulle.
Onni onnettomuudessa. Kurapaska oli aika hyvän makuista. Rekisteröin tuotteeni ja aloin myymään sitä Jacky-Makupala nimellä. Ja tämä tarina on muuten sitten tosi!
Kirjojen palautus kirjastoon oli vaikeaa...
4
1426
Vastaukset 4
- minä vaan
Nää makaamo/istumo-jutut alkaa jo käydä tylsiksi. Sun pitää vielä vähän harjoitella ennenkuin alat kirjailijaksi.
- Jeppis
Heh. Minä kirjailijana? :D Tekisin kirjasarjan istumoista, pyöräilyshortseista ja kurapaskasta.
Tosin minä en ole näiden idiootti-juttujen isä. Pitäis antaa vissiin rojalteja Kikille tai kuka ikinä onkaan näitä alkanut tänne lappamaan. - minä vaan
Jeppis kirjoitti:
Heh. Minä kirjailijana? :D Tekisin kirjasarjan istumoista, pyöräilyshortseista ja kurapaskasta.
Tosin minä en ole näiden idiootti-juttujen isä. Pitäis antaa vissiin rojalteja Kikille tai kuka ikinä onkaan näitä alkanut tänne lappamaan.Vois kyllä tuolla tahdilla saada aika hyvät rojaltit...
- heh
minä vaan kirjoitti:
Vois kyllä tuolla tahdilla saada aika hyvät rojaltit...
Ja ne "rojaltit" olis aika lahoa tavaraa ne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43945
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20545- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107483Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
- 61435