Kirjojen palautus kirjastoon oli vaikeaa...

Jeppis

Menin palauttamaan lainakirjoja kaupungin kirjastolle. Hieman jännitti kun tiesin että kirjani ovat todella pahasti myöhässä ja kirjaston täti oli tiedettävästi paha suustaan ja saattaisi nolata minut koko kirjaston väen kuullen. Olin kuitenkin päättänyt palauttaa kirjat vaikka henki menisi.

Ovella piilouduin ison kukka-asetelman taakse kyttäämään milloin voisin salaa käydä sujauttamassa kirjani palautustiskille. Sopiva tilanne tuli viimein kun täti meni viemään kirjoja hyllyihin. Päätin että nyt tai ei koskaan ja ryntäsin kirjojeni kanssa tiskille. Oli kuitenkin huono mäihä ja kompastuin omiin kengän nauhoihini ja löin pääni palautustiskiin.

Kun viimein heräsin, olin selälleen köytettynä kirjaston palautustiskille. Oli jo hämärää ja hiljaista joten päättelin että kirjasto oli jo suljettu ajat sitten.. Näin kuinka tumma, kookas hahmo vilahti kirjahyllyjen välissä.. Mikä vittu se oli?

Pelotti, mutten uskaltanut ääntäkään päästää. Hiljaisuus kuitenkin lakkasi kun jännitti niin vitusti ja pyöräilyshortsini täyttyivät vetelästä kurapaskasta lärisevän törähtelyn saattelemana.

Kirjaston täti tuli ja huusi päin naamaa että "saatana tämä ei oo istumo eikä makaamo ja ensi kerralla palauta ne kirjasi ajoissa tai hirtän sut eteiseen esimerkiksi muille kaltaisillesi räkänokille!!". Nähtyään että olin sotkinut palauttamani kirjat hän raivoistui suunnattomasti ja syötti osan kurapaskasta minulle.

Onni onnettomuudessa. Kurapaska oli aika hyvän makuista. Rekisteröin tuotteeni ja aloin myymään sitä Jacky-Makupala nimellä. Ja tämä tarina on muuten sitten tosi!

4

1425

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Nää makaamo/istumo-jutut alkaa jo käydä tylsiksi. Sun pitää vielä vähän harjoitella ennenkuin alat kirjailijaksi.

• Jeppis

Heh. Minä kirjailijana? :D Tekisin kirjasarjan istumoista, pyöräilyshortseista ja kurapaskasta.

Tosin minä en ole näiden idiootti-juttujen isä. Pitäis antaa vissiin rojalteja Kikille tai kuka ikinä onkaan näitä alkanut tänne lappamaan.

• minä vaan
        Jeppis kirjoitti:

Heh. Minä kirjailijana? :D Tekisin kirjasarjan istumoista, pyöräilyshortseista ja kurapaskasta.

Tosin minä en ole näiden idiootti-juttujen isä. Pitäis antaa vissiin rojalteja Kikille tai kuka ikinä onkaan näitä alkanut tänne lappamaan.

Vois kyllä tuolla tahdilla saada aika hyvät rojaltit...

• heh
        minä vaan kirjoitti:

Vois kyllä tuolla tahdilla saada aika hyvät rojaltit...

Ja ne "rojaltit" olis aika lahoa tavaraa ne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe