Menin palauttamaan lainakirjoja kaupungin kirjastolle. Hieman jännitti kun tiesin että kirjani ovat todella pahasti myöhässä ja kirjaston täti oli tiedettävästi paha suustaan ja saattaisi nolata minut koko kirjaston väen kuullen. Olin kuitenkin päättänyt palauttaa kirjat vaikka henki menisi.
Ovella piilouduin ison kukka-asetelman taakse kyttäämään milloin voisin salaa käydä sujauttamassa kirjani palautustiskille. Sopiva tilanne tuli viimein kun täti meni viemään kirjoja hyllyihin. Päätin että nyt tai ei koskaan ja ryntäsin kirjojeni kanssa tiskille. Oli kuitenkin huono mäihä ja kompastuin omiin kengän nauhoihini ja löin pääni palautustiskiin.
Kun viimein heräsin, olin selälleen köytettynä kirjaston palautustiskille. Oli jo hämärää ja hiljaista joten päättelin että kirjasto oli jo suljettu ajat sitten.. Näin kuinka tumma, kookas hahmo vilahti kirjahyllyjen välissä.. Mikä vittu se oli?
Pelotti, mutten uskaltanut ääntäkään päästää. Hiljaisuus kuitenkin lakkasi kun jännitti niin vitusti ja pyöräilyshortsini täyttyivät vetelästä kurapaskasta lärisevän törähtelyn saattelemana.
Kirjaston täti tuli ja huusi päin naamaa että "saatana tämä ei oo istumo eikä makaamo ja ensi kerralla palauta ne kirjasi ajoissa tai hirtän sut eteiseen esimerkiksi muille kaltaisillesi räkänokille!!". Nähtyään että olin sotkinut palauttamani kirjat hän raivoistui suunnattomasti ja syötti osan kurapaskasta minulle.
Onni onnettomuudessa. Kurapaska oli aika hyvän makuista. Rekisteröin tuotteeni ja aloin myymään sitä Jacky-Makupala nimellä. Ja tämä tarina on muuten sitten tosi!
Kirjojen palautus kirjastoon oli vaikeaa...
4
1421
Vastaukset
- minä vaan
Nää makaamo/istumo-jutut alkaa jo käydä tylsiksi. Sun pitää vielä vähän harjoitella ennenkuin alat kirjailijaksi.
- Jeppis
Heh. Minä kirjailijana? :D Tekisin kirjasarjan istumoista, pyöräilyshortseista ja kurapaskasta.
Tosin minä en ole näiden idiootti-juttujen isä. Pitäis antaa vissiin rojalteja Kikille tai kuka ikinä onkaan näitä alkanut tänne lappamaan. - minä vaan
Jeppis kirjoitti:
Heh. Minä kirjailijana? :D Tekisin kirjasarjan istumoista, pyöräilyshortseista ja kurapaskasta.
Tosin minä en ole näiden idiootti-juttujen isä. Pitäis antaa vissiin rojalteja Kikille tai kuka ikinä onkaan näitä alkanut tänne lappamaan.Vois kyllä tuolla tahdilla saada aika hyvät rojaltit...
- heh
minä vaan kirjoitti:
Vois kyllä tuolla tahdilla saada aika hyvät rojaltit...
Ja ne "rojaltit" olis aika lahoa tavaraa ne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666