Tämä kysymys on osoitettu 'mielenosoituslahkolle'.
Silloin kun olit Jehovan todistajien riveissä, odotit innokkaasti 'Jehovan päivän' alkamista.
Oletko miettinyt, mitä teet, jos 'suuri ahdistus' alkaisi nyt?
Kuulisit uutisista sen suuntaista, että YK on antanut päätöksensä uskontoja vastaan eliminoidakseen ne....
Mitäs teet ?
34
1779
Vastaukset
- Alueveli
Olen pahoillani puolestasi, mutten jaksa enää uskoa satuihin.
Sen sijaan uskon "suuren ahdistuksen" olevan jo parhaillaan käynnissä Jehovan todistajien seurakunnissa.- perustein
>>Sen sijaan uskon "suuren ahdistuksen" olevan jo parhaillaan käynnissä Jehovan todistajien seurakunnissa.
- Alueveli
perustein kirjoitti:
>>Sen sijaan uskon "suuren ahdistuksen" olevan jo parhaillaan käynnissä Jehovan todistajien seurakunnissa.
Jehovan todistajat jättävät usein jälkeensä ihmisraunioita, jotka tarvitsevat tukea päästäkseen uudelleen elämään kiinni. Tämä ei ole terveen yhteisön merkki.
Korjatkaa ensin ahdistus seurakunnissanne, ennenkuin alatte manaamaan esiin maailmanlaajuista "suurta ahdistusta". - jakokeo
Alueveli kirjoitti:
Jehovan todistajat jättävät usein jälkeensä ihmisraunioita, jotka tarvitsevat tukea päästäkseen uudelleen elämään kiinni. Tämä ei ole terveen yhteisön merkki.
Korjatkaa ensin ahdistus seurakunnissanne, ennenkuin alatte manaamaan esiin maailmanlaajuista "suurta ahdistusta".Aloitus on tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000017952833 - johan on
jakokeo kirjoitti:
Aloitus on tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000017952833Itsehän tuo sitä kysyi. Perusteita Alueveljen edelliseen kommentiin
- Jarkko
Alueveli kirjoitti:
Korjatkaa ensin ahdistus seurakunnissanne, ennenkuin alatte manaamaan esiin maailmanlaajuista "suurta ahdistusta".Olis muutama kysymys sulle, kun kerran täällä näyt roikkuvan usein:
1)MIKSI KUTSUT ITSEÄSI 'ALUEVELJEKSI'? Jos et ole JT, minkä helvetin takia itsesi näin 'luokittelet', ikään kuin olisit JT?
2)JA MIKSI SINÄ KOSKAAN USKOITKAAN "SUUREEN AHDISTUKSEEN"? -Ethän ollut lapsi, kun sinut kastettiin?? -Tiesit hyvin!
3) MITÄ KUMMAA AJAT TAKAA TÄLLAISELLA 'MARKKINOINNILLA? (mutta kun oletkin se perskärpänen = 'luopio')!
4) OLISIKO SINULLE AIVAN MAHDOTON AJATUS JATKAA OMAA ELÄMÄÄSI PARHAAKSI KATSOMALLASI TAVALLA (koska siihenhän sinulla on oikeus), JA ANTAA TOISTEN ELÄÄ PARHAAKSI KATSOMALLAAN TAVALLA (koska tiedät: siihenhän heillä on oikeus!!) - en ole alueveli
Jarkko kirjoitti:
Olis muutama kysymys sulle, kun kerran täällä näyt roikkuvan usein:
1)MIKSI KUTSUT ITSEÄSI 'ALUEVELJEKSI'? Jos et ole JT, minkä helvetin takia itsesi näin 'luokittelet', ikään kuin olisit JT?
2)JA MIKSI SINÄ KOSKAAN USKOITKAAN "SUUREEN AHDISTUKSEEN"? -Ethän ollut lapsi, kun sinut kastettiin?? -Tiesit hyvin!
3) MITÄ KUMMAA AJAT TAKAA TÄLLAISELLA 'MARKKINOINNILLA? (mutta kun oletkin se perskärpänen = 'luopio')!
4) OLISIKO SINULLE AIVAN MAHDOTON AJATUS JATKAA OMAA ELÄMÄÄSI PARHAAKSI KATSOMALLASI TAVALLA (koska siihenhän sinulla on oikeus), JA ANTAA TOISTEN ELÄÄ PARHAAKSI KATSOMALLAAN TAVALLA (koska tiedät: siihenhän heillä on oikeus!!)kukahan nyt on kenenkin persekärpänen, mietippä sitä. Kaikki kysymyksesi olivat nollan arvoisia.
- Jarkko
en ole alueveli kirjoitti:
kukahan nyt on kenenkin persekärpänen, mietippä sitä. Kaikki kysymyksesi olivat nollan arvoisia.
Niin, en yhtään vastausta ole kysymyksiini saanut. Ne olivat kohdistetut NIMENOMAAN henkilölle, joka kutsuu itseään Alueveljeksi!
- Alueveli
Jarkko kirjoitti:
4) OLISIKO SINULLE AIVAN MAHDOTON AJATUS JATKAA OMAA ELÄMÄÄSI PARHAAKSI KATSOMALLASI TAVALLA (koska siihenhän sinulla on oikeus), JA ANTAA TOISTEN ELÄÄ PARHAAKSI KATSOMALLAAN TAVALLA (koska tiedät: siihenhän heillä on oikeus!!)Vastaan mielelläni kaikkiin asiallisiin kysymyksiin. Nämä eivät sitä olleet, joten olkoon tämä poikkeus.
1) Nimimerkkini on perua ajoilta, jolloin olin vielä Jehovan todistaja. Pitkäaikaisin tehtäväni oli aluepöydässä, joten pilke silmäkulmassa valitsin nimimerkikseni "Alueveli", kuten minua silloin kutsuttiin. Nimimerkin vaihtelu alvariinsa ei minun mielestäni kuulu hyviin nettitapoihin.
2) Uskoin Jehovan todistajien oppeihin, koska minut siihen opetettiin. Minut kastettiin 15-vuotiaana, koska siihen niin kovasti joka puolella kannustettiin parhaana elämäntapana, enkä tiennyt olevankaan mitään muuta oikeaa elämää, kuin seurakunta. 15-kesäisenä kukaan ei ole aikuinen. Onneksi järki on sittemmin alkanut lisääntyä pääkopassa.
3) Minä en markkinoi mitään. Kerron omaa näkökulmaani Jehovan todistajista. Oletan sinunkin tekevän aivan samaa omasta vinkkelistäsi. Miksi minun näkökulmani olisi mitenkään enemmän tuomittava, kuin sinun? Julkaisen sivuillani toki muidenkin asiallisia mielipiteitä, vaikken niistä aina olisikaan täysin samaa mieltä.
4) Minä elän omaa elämääni. Mutta sinun elämääsi ei tarvitse kuulua suomi24 foorumit tai veljesseura.org, ellet itse niin halua. Älä kuitenkaan yritä puuttua muiden elämään, jotka kenties tarvitsevat muutakin, kuin vartiotorniseuran tarjoamaa maitoruokaa.
Ei kai sinua vain pelota, että kriittisellä ajattelulla voisi olla vaikutuksia muihin lukijoihin, tai jopa sinuun itseesi?
Hyviin nettitapoihin ei myöskään kuulu huutaa capsittamalla. - Lehtiveli
Jarkko kirjoitti:
4) OLISIKO SINULLE AIVAN MAHDOTON AJATUS JATKAA OMAA ELÄMÄÄSI PARHAAKSI KATSOMALLASI TAVALLA (koska siihenhän sinulla on oikeus), JA ANTAA TOISTEN ELÄÄ PARHAAKSI KATSOMALLAAN TAVALLA (koska tiedät: siihenhän heillä on oikeus!!)Mukavaa että työmme saa aikaan näin mahtavan vastaanoton :)
Tämä juuri kannustaa jatkamaan hyvän uutisen saarnaamista. - TimoTaitava
Lehtiveli kirjoitti:
Mukavaa että työmme saa aikaan näin mahtavan vastaanoton :)
Tämä juuri kannustaa jatkamaan hyvän uutisen saarnaamista.Mitä sinun saarnaamasi hyvä uutinen pitää sisällään?
Pääpiirteittäin näin aluksi...
- Apyha
Minä kai sitten kuolen yhyy yhyy :P Enpä tässä ole ollut ikuisesti elämässä.. ja tiedostan sen hyvin että kuolema tulee joskus.. Ennemin tai myöhemmin. En pelkää.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lahko_(uskonto)
Haluanet tutustua lahko sanan merkitykseen. Käytät sitä nimittäin väärin. - mo.l. edustaja
"Oletko miettinyt, mitä teet, jos 'suuri ahdistus alkaisi nyt?"
-Haitattaisin Jehovallenne vitut
"Kuulisit uutisista sen suuntaista, että YK on antanut päätöksensä uskontoja vastaan eliminoidakseen ne...."
-edelleen samat saisi kuulla "Jumalanne" - Markku_Meilo
>>Tämä kysymys on osoitettu 'mielenosoituslahkolle'.
Tämä vastaus on osoitettu 'jahfiileille', jotka lahkouttavat karsastamiaan henkilöitä omiin tarkoituksiinsa.
>>Silloin kun olit Jehovan todistajien riveissä, odotit innokkaasti 'Jehovan päivän' alkamista.
Kuten Vartiotorniseurassa on tapana ollut sen olemassaolon ajan.
>>Oletko miettinyt, mitä teet, jos 'suuri ahdistus' alkaisi nyt?
En ole miettinyt mitään erikoista sellaisen Vartiotorniseuran ilmoittaman uutisen varalle. Syitä on useampia:
a) Vartiotorniseura on epäluotettavin tuntemani alan ennustaja, yksikään sen lukuisista ennustuksista tai ilmoituksista ei ole pitänyt paikkaansa.
b) Vartiotorniseura on jo kerran käyttänyt ahdistuskortin, joten toistettu päivien lyhentäminen on lähinnä "pappilan hätävara".
c) Vartiotorniseuran jokainen täsmälliseksi käsitettävä maailmanlopunennuste on perustunut matematiikkaan, yksikään ei lopun ajan merkkeihin.
d) Raamatussa kerrottu Jeesus sanaili puheensa aikalaisilleen, joille aikojen loppukausi saapui, mutta Jeesus vaan ei.
>>Kuulisit uutisista sen suuntaista, että YK on antanut päätöksensä uskontoja vastaan eliminoidakseen ne....
Tuollaisen kirjoittaja voisi tutustua YK:n peruskirjaan ja palata asiaan maininnalla, että uutisissa kerrotaan YK:n peruskirjaa muutettavan kyseiseltä, uskontoon liittyvältä osalta.
Semminkin kun kirjoittaja voisi tutustua tarkemmin Vartiotorniseuran viimeisimpään materiaaliin, joka ilmeisesti UN/DPI/NGO-liitännäisjäsenyyden myötä myötäilee nykyään paremmin YK:n peruskirjan ensimmäisen artiklan kolmatta kappaletta.- T5678T
>>Tuollaisen kirjoittaja voisi tutustua YK:n peruskirjaan ja palata asiaan maininnalla, että uutisissa kerrotaan YK:n peruskirjaa muutettavan kyseiseltä, uskontoon liittyvältä osalta.>>
YK ja sitä edeltävä Kansainliitto ilmeisesti perustettiin maailmanrauhan aikaansaamiseksi. Oletko sinä huomannut sellaista piirrettä uutisista, että nykyään käydään enenevässä määrin nimenomaan uskontojen välisiä konflikteja? - Markku_Meilo
T5678T kirjoitti:
>>Tuollaisen kirjoittaja voisi tutustua YK:n peruskirjaan ja palata asiaan maininnalla, että uutisissa kerrotaan YK:n peruskirjaa muutettavan kyseiseltä, uskontoon liittyvältä osalta.>>
YK ja sitä edeltävä Kansainliitto ilmeisesti perustettiin maailmanrauhan aikaansaamiseksi. Oletko sinä huomannut sellaista piirrettä uutisista, että nykyään käydään enenevässä määrin nimenomaan uskontojen välisiä konflikteja?>>YK ja sitä edeltävä Kansainliitto ilmeisesti perustettiin maailmanrauhan aikaansaamiseksi.
Jeesus perusti juutalaisuuden kylkeen lahkolaisuuden, jonka piti tuottaa 10 hyvää ja 20 kaunista silloiselle porukalle. Nuo lupaukset jäivät täyttämättä.
Russell perusti Vartiotorniseuran, jonka yhteydessä olleen pienen joukon (n. 1000000) ja muiden kirkkokuntien yhteydessä olleen suuren joukon (n. 15000000) miljoonien tuli päästä osalliseksi taivaan iloista ja 144000 lihallista juutalaista olisi samoihin aikoihin kuokkinut Palestiinaa. Lisäksi maapallolle olisi jäänyt heikosti kuvailtu joukko ihmisiä elämään yhtä heikosti kuvailluissa olosuhteissa.
Vartiotorniseura/Rutherford lupasi vuodesta 1918 eteenpäin, että miljoonat silloin elävät eivät kuole koskaan.
Vuonna 1935 Vartiotorniseura/Rutherford lupasi, että uudistettu suuri joukko ei kuole ennen uuden maailman tuloa.
Vartiotorniseura/Fred Franz lupasi, että 1960-luvun lopulla elänyt jt-nuori ei tarvinnut sen kummallisempaa koulutusta, koska hän ei ehtisi kasvaa aikuiseksi ennen uutta asiainjärjestelmää.
Nämä ja kaikki lukuisat muut Vartiotorniseuran lupaukset ovat osoittautuneet tyhjiksi sanoiksi.
Vaikka odotteita on ollut moneen lähtöön, niin siitä huolimatta YK on sentään tehnyt muutakin kuin suoltanut ainoastaan pelkkiä tyhjiä lupauksia.
>> Oletko sinä huomannut sellaista piirrettä uutisista, että nykyään käydään enenevässä määrin nimenomaan uskontojen välisiä konflikteja?
En ole. Näen asian juuri päinvastaisena, uskonto on kautta aikojen ollut hallinnan väline ja uskonnon nyt menettäessä hallintaotettaan on uskonnon merkitys vähenemässä hallintokriiseissä.
- Pnpl
"Oletko miettinyt, mitä teet, jos 'suuri ahdistus' alkaisi nyt? "
En, sillä erotan sadut todellisuudesta.
"Kuulisit uutisista sen suuntaista, että YK on antanut päätöksensä uskontoja vastaan eliminoidakseen ne...."
Vain jehovalainen voi harhoissaan uskoa YK:n antavan peruskirjaansa rikkovan päätöksen. YK:hon tutustuminen ei liene jehoville sallittua, paitsi kirjastokorttia hankittaessa? - Emeritus-Corrector
Amerikan-jehovalla on ollut ahdistusta päällä niin kauan kuin minä muistan ja ahdistus on vain pahentunut Internetin myötä kun ihmiset ovat saaneet tietoa teidän niljakkaan houru-lahkonne hölmöilyistä. Hyvä niin!
Yksikään teidän jehovien ennustuksistanne ei ole toteutunut eikä toteudu, kun taas Raamatun ennustukset toteutuvat ja se tietää teille jehoville entistä pahempaa jatkoa ja tuskallista loppua, mikä on teille aivan oikein. Tuon teidän amerikan-jehovalaisen pedofiiliensuojelu-politiikkanne - jonka seurauksena olkoon toivottavasti näkyvät ja hinnakkaat vaikutukset ja mittava jäsenkato - seuraukset on ehkä suurin näyte siitä mitä teidän sairas Amerikan-jehova on saanut aikaan. Olkoon teidän jehnujen pedofiiliensuojelu-skandaalista syntynyt kohu alkusoittona teidän helvettilahkonne surkealle lopulle.
Hyvää teen, esimerkiksi teitä jehnuja vastustamalla, entä mitä itse aiot tehdä? Aiotko jatkaa saatanallisen Amerikan-jehovan orjuudessa Kaikkivaltiasta Jumalaa vastustaen? ;-)
-Corrector-- Tauno Teräsaho
Evankelis-luterilaisista papeista monikaan ei enää usko Jumalan olemassaoloon, saati Jeesuksen ylösnousemukseen. Miksi kaipailisin takaisin sellaiseen oksennususkontoon, joka on hylännyt Jumalan ja Jeesuksen. Uskontoon...jolla on jumalisen antaumuksen muoto, mutta he osoittautuvat pettymykseksi sen voimaan nähden; [Raamattuhan kehoittaa:] ....ja näistä käänny pois.
- Emeritus-Corrector
Tauno Teräsaho kirjoitti:
Evankelis-luterilaisista papeista monikaan ei enää usko Jumalan olemassaoloon, saati Jeesuksen ylösnousemukseen. Miksi kaipailisin takaisin sellaiseen oksennususkontoon, joka on hylännyt Jumalan ja Jeesuksen. Uskontoon...jolla on jumalisen antaumuksen muoto, mutta he osoittautuvat pettymykseksi sen voimaan nähden; [Raamattuhan kehoittaa:] ....ja näistä käänny pois.
Voi olla että jotkut eivät usko, mutta eivät usko kaikki jeputkaan, edes vanhimmat. Sitäpaitsi jehova-vanhimmat korostavat uskollisuutta Järjestölle, ei siis Jumalalle.
Olen tämän sanonut jo ainakin sata kertaa ja kuluneen viikon aikakin joitakin kertoja, että se ei ole tärkeintä mihin kristilliseen uskontoon ihminen kuuluu tahi kuuluuko mihinkään vaan tärkeintä on USKO Jeesukseen; huomaa ei uskonto Jeesukseen vaan usko Jeesukseen. Ymmärrätkö tuon eron?
Sellaista uskontoa ei kannatakkan kaipailla. Luterilainen uskonto ei ole hylännyt Jumalaa eikä Jeesusta. Käy vaikka itse toteamassa kirkon sivuilta: www.evl.fi
Juuri tuon takia käänyinkin jehova-lahkosta pois, ja juuri tuon syyn takia sanonkin teitä joskus - ehkä hiukan kovasanaisesti mutta aiheellisesti - saatanalliseksi Amerikan-jehovan orjalahkoksi.
-Corrector- - -hyvä lapsuus-
Emeritus-Corrector kirjoitti:
Voi olla että jotkut eivät usko, mutta eivät usko kaikki jeputkaan, edes vanhimmat. Sitäpaitsi jehova-vanhimmat korostavat uskollisuutta Järjestölle, ei siis Jumalalle.
Olen tämän sanonut jo ainakin sata kertaa ja kuluneen viikon aikakin joitakin kertoja, että se ei ole tärkeintä mihin kristilliseen uskontoon ihminen kuuluu tahi kuuluuko mihinkään vaan tärkeintä on USKO Jeesukseen; huomaa ei uskonto Jeesukseen vaan usko Jeesukseen. Ymmärrätkö tuon eron?
Sellaista uskontoa ei kannatakkan kaipailla. Luterilainen uskonto ei ole hylännyt Jumalaa eikä Jeesusta. Käy vaikka itse toteamassa kirkon sivuilta: www.evl.fi
Juuri tuon takia käänyinkin jehova-lahkosta pois, ja juuri tuon syyn takia sanonkin teitä joskus - ehkä hiukan kovasanaisesti mutta aiheellisesti - saatanalliseksi Amerikan-jehovan orjalahkoksi.
-Corrector-TUNNEN SÄÄLIÄ KALTAISIASI KOHTAAN
- Emeritus-Corrector
-hyvä lapsuus- kirjoitti:
TUNNEN SÄÄLIÄ KALTAISIASI KOHTAAN
Minä olen esittänyt monta perustetta, jotka osoittavat että amerikan-jehnuus on harhaoppi. Entä sinä? Sinä et ole pystynyt niitä kumoamaan kuten ei toisetkaan jeppulat. Voit sääliä itseäsi, kun elämäsi valuu hukkaan.
- heitettyä
Minä olen esittänyt monta perustetta, jotka osoittavat että amerikan-jehnuus on harhaoppi. Entä sinä? Sinä et ole pystynyt niitä kumoamaan kuten ei toisetkaan jeppulat. Voit sääliä itseäsi, kun elämäsi valuu hukkaan.
Yrität siis kertoa, että Jehovan lakien noudattaminen on hukkaan heitettyä elämää ...?
- Ohdake
Tauno Teräsaho kirjoitti:
>>Evankelis-luterilaisista papeista monikaan ei enää usko Jumalan olemassaoloon, saati Jeesuksen ylösnousemukseen.>>
Kas kun minä en tunne ainuttakaan ev.lut. pappia, joka ei uskoisi Jumalan olemassaoloon taikka Jeesuksen ylösnousemiseen.
Toki tiedän, että vt-seura kertoo tällaisia valheita, jotta saisi kaikki lahkonsa jäsenet mahdollisimman kirkkovastaiselle kannalle.
Sitä paitsi käännöksesi (UM) kääntää antamasi raamatunkohdan väärin.
"5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta."
2.Tim.3
´arneomai`= kieltää, kiistää, sanoutua irti
ELIKKÄ, jos käännät että osoittautuvat pettymykseksi sen voimaan nähden, niin käännät täysin päin mäntyä ...
alkukielinen sanamuoto = kieltää voima/ kiistää sen voiman tai sanoutua irti siitä voimasta.
Jos joku tässä ajassa on kieltämässä Jumalan voimaa, kiistää sen taikka sanoutuvat irti Jumalan voimasta ovat NE kiistatta niitä, jotka kieltävät voimavaikutukset, armolahjat ja Pyhän Hengen toiminnan tässä ajassa eli juuri ESIMERKIKSI jt:t.
Potkaisit itseäsi nilkkaan, valehtelemalla, osoittamalla UM-käännöksen taas kerran vääräksi sekä siinä, että jt-oppi kuvaa parhaiten niitä KARTETTAVIA, joita jae käskee karttaa.
Otapa lisää esimerkkejä, niin tutkitaan yhdessä.
KIITOS! - Ohdake
heitettyä kirjoitti:
Yrität siis kertoa, että Jehovan lakien noudattaminen on hukkaan heitettyä elämää ...?
Jumalan lakien noudattaminen on ensiarvoisen tärkeää ihmisen elämässä.
Vt-seuran oppien noudattaminen ei ole samaa kuin seurata Jeesusta ja elää Jumalan yhteydessä.
Järjestön palvominen täydellisenä yhteisönä ei ole Jumalasta.
Ei ole yhtä ainutta oikeaa uskontoa, on yksi ainut oikea usko.
- Ohdake
Raamatun mukaan pelastettavat pääsevät suuresta ahdistuksesta ja tulevat olemaan taivaassa Jumalan valtaistuimen edessä.
"14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
15. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä."
Ilm.7
Ja niille, jotka jäävät maan päälle tulee vitsaukset.
Olen ymmärtänyt, että jt:t ovat jäämässä omasta halustaan maan päälle ja ovat myös kieltämässä itseltään ja muilta taivaaseen pääsyn.
"13. Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä."
Matt.23- Funnyball
>>Ja niille, jotka jäävät maan päälle tulee vitsaukset.
Olen ymmärtänyt, että jt:t ovat jäämässä omasta halustaan maan päälle ja ovat myös kieltämässä itseltään ja muilta taivaaseen pääsyn. - Emeritus-Corrector
Funnyball kirjoitti:
>>Ja niille, jotka jäävät maan päälle tulee vitsaukset.
Olen ymmärtänyt, että jt:t ovat jäämässä omasta halustaan maan päälle ja ovat myös kieltämässä itseltään ja muilta taivaaseen pääsyn.Ohessa on linkki jossa on selvitys aiheesta "Nk. suuri joukko ja sen asema" [by: Liq]
http://www.turvapaikka.fi/thread.php?forumid=3&threadid=248
Kannattaa lukea ja ottaa opiksi.
-Corrector- - TaunoTupa
Ohessa on linkki jossa on selvitys aiheesta "Nk. suuri joukko ja sen asema" [by: Liq]
http://www.turvapaikka.fi/thread.php?forumid=3&threadid=248
Kannattaa lukea ja ottaa opiksi.
-Corrector-Jeesus vakuutteli:
"Onnellisia ovat lempeämieliset, koska he tulevat perimään maan." Matteus 5:5, UM - ovat
TaunoTupa kirjoitti:
Jeesus vakuutteli:
"Onnellisia ovat lempeämieliset, koska he tulevat perimään maan." Matteus 5:5, UMihmisjoukko jotka tuhannenvuoden lopulla saavaat ylösnousemuksen ja eivät lähde sotimaan uutta Jerusalemia vastaan.
He eivät ole niitä jotka Jeesus toteaa uskovikseen ja noutaa taivaisiin "tulonsa päivänä".
Uskotko sinä raamatun vääristelijä Jeesukseen ja raamattuun vai selitätkö raamattua "juudasmenijahirttäytyi...teesinämyössamoin"-tyyliin?
- nousee
Mietin vaan sitä, että nuo v...mäiset jt:t jotka tuosta naapuristakin tunnen menevät paratiisiin ja jatkavat ilmeisesti siellä samaa linjaansa jolloin paratiisia ei mielestäni voi kutsua todellakaan enää paratiisiksi jos nuo v...mäiset vanhimmat jatkavat siellä ruhtinaina samaa leuhkaa ja olevinaan olevaa linjaansa.
Myös se, että aikoinana apua pyytäessäni en sanaut apua eli rukoukseni ja itkuni kaikuivat tyhjille seinille jolloin olin ja elin pimeydessä ja kärsimyksessä miksi nyt Jumala sitten näyttäytyy ja vieläpä tällaisessa tilanteessa tuhoten ja tappaen minut, minut joka en sanut aikoinaan apua sitä pyytäessä vaan nyt saan rangaistuksen koska en kestänyt ja kärsinyt vielä enemmän aikoinani. - mlkvst
Kuulisit uutisista sen suuntaista, että YK on antanut päätöksensä uskontoja vastaan eliminoidakseen ne.... - thorni
no, jokainen ex-jt hyppisi tietenkin ilosta kun odottaisivat milloin puskutraktori menisi läpi beettelin seinästä...mutta jos ei menisikään...alkaisikohan pelottaa, että "voi per...nyt sen moottori sammui kuin IHMEEN kaupalla." heh heh.
Koska ex-jt -logiikan mukaan he olivat väärässä ollessa jt:tä, niin heidän on hyvin hyvin todennäköistä olla jälleen väärässä -> koska riittävän kauan väärässäoleminen heikentää siis arviointikykyä -> jolloin myös seuraava "askel" on edellistä huonompi. >>Silloin kun olit Jehovan todistajien riveissä, odotit innokkaasti 'Jehovan päivän' alkamista.
En sentään, sehän olisi tarkoittanut miljardien ihmisten massatuhoa. Kuka nyt sellaista toivoisi? Edes aktiivi jehovantodistaja.
En ole miettinyt. Näin jälkeenpäin koko järjestön kauhuskenaariot herättävät lähinnä sääliä niihin uskovia kohtaan.
>>Kuulisit uutisista sen suuntaista, että YK on antanut päätöksensä uskontoja vastaan eliminoidakseen ne....
Siinä kohtaa olisimme kaikki samalla viivalla ja ystäviä kaikkien kesken. Huono idea noin niinkuin vartiotornin kannalta?
>>Tämä kysymys on osoitettu 'mielenosoituslahkolle'.
Vastasin vaikka en vielä mielenosoituksissa ole käynytkään. Mutta koska aikomukseni on niin tunnen oikeudekseni vastata ja olla ns. hiljainen kannattaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241