HUUTONET

Mä vaan

Sitä vaan, että huutonet on ihan hitsin hyvä paikka ja siellä saa aikansa kivasti kulumaan, ei siinä mitään, mutta kun olen mielenkiinnolla seurannut erään laivayhtiön matkoja kaupattavat kovinkin ahkerasti, niin mieleen aina väistämättä herää epäilys jonkin asteisesta huijauksesta.

Ts. kyseisen laivayhtiön vapaalippuja nimenomaan lux-matkoille kaupataan kovasti. Samat kauppaajat kauppaavat näitä melkoisen kalliita matkoja. Kun lähtee tarjouskilpaan, niin kaveri on nostamassa hintaa (sellainen, jolla on myös näitä kyseisiä lippuja myytävänä) tuntuu aika naurettavalta, että ilmeisesti kyseisen laivayhtiön työntekijät, jotka saavat kyseisiä vapaalippuja, niin tekevät hyvää tiliä huutonetissä. Naurettavaa on vielä se, että jos vähänkään on älliä päässä, niin katsomalla kauppiaan muuta myytävää tavaraa, niin huomaa, että nehän ovat sitä samaa sarjaa jota laivalla muutenkin myydään...mariskooleja, marimekkoa jne. lieneekö hyvätkin alennukset...

Menee vaan maku koko jutusta. Mahtaako tietää laivayhtiön isot pomot, että vapaalippuja huutokaupataan huutonetissä oikein urakalla vai onko tämä jotain uudenlaista taktiikkaa laivayhtiöltä itseltään, että saadaan lux-hytit menemään, niin huudatetaan niitä netissä ja firman oma henkilökunta nostattaa hintoja. Aika huonoa kaupankäyntiä. Taidan vaihtaa toiseen laivayhtiöön...

4

11863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Yritysmaailma saa tehdä mitä vaan huutonetissä. jopa toimia tuplatunnuksilla, mutta jos yksityisellä on tuplatunnus niin ulos lentää.huutonetissä toimii mm. poppipoppi tuplatunnuksilla ja saa toimia koska on yrittäjä.Kertoo itse huutonetin keskustelupalstalla.

    • mäkin

      Ite en huuda mitään tuotetta kahta kertaa, koska on just käyny mielessä että joku voi pistää kaverin tekemään tarjouksia tms. Vähän se tietty sotii tota huutokauppa-ajatusta vastaan, mut ei mahda mitään.

      Toivottavasti ihmiset nyt lukee näitä juttuja eikä enää huuda noita laivamatkoja. Toisaalta taas jos myyjä ja ostaja ovat molemmat tyytyväisiä, niin mitäs tässä valitetaan. Mutta kyllä joo, tuntuu jotenkin inhottavalta.

    • muuten.

      Vastaa edes palautteeseen, jonka eilen lähetin sinne.

      • järki käteen

        Eivätkö nämä kyseiset työntekijät tajua,että tällä tyylillä vievät taas vaan yhden edun itseltään ja muilta työntekijöiltä.Eli kun muutamat pilaa taas homman niin saa kaikki kärsiä.
        Eli tuskin laivayhtiö katsoo kovin hyvillä mielin näitä kauppahommia kun asia leviää sinne pääportaaseen ja silloin saattavat lopettaa tällaisten matkojen "antamisen" työntekijöilleen.Eli loppupelissä tekevät vain hallaa itselleen.Ja työntekijöiden edut huononee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe