Ketkä "Kuolee" vielä?
Uhrit
9
785
Vastaukset
- john black
doug kuolee kirkossa kun marlena puukottaa hänet ja hän tappaa vielä Alice hortonin donitseilla ja marlena kuolee itse tarkka-ampujan kanssa ja menee melaswen saarelle
- super-fani!
tuleeko kaikki murhatut takasin?? ainaki Roman tulee.. vai? entä Maggie? tai Cassie? kuoleeko enenpää enää ku alice ja se doug tai mikä olikaan? Palaahan Sami ja Lucas loppujen lopuksi yhteen??
- Kesäkissa
super-fani! kirjoitti:
tuleeko kaikki murhatut takasin?? ainaki Roman tulee.. vai? entä Maggie? tai Cassie? kuoleeko enenpää enää ku alice ja se doug tai mikä olikaan? Palaahan Sami ja Lucas loppujen lopuksi yhteen??
Kaikki "murhatut" palaa takaisin Melaswen-saarelta. Siis ihan kaikki. Epäjärjestyksessä, eli ei siinä järkässä missä ne "murhattiin"!
- :DD
Kesäkissa kirjoitti:
Kaikki "murhatut" palaa takaisin Melaswen-saarelta. Siis ihan kaikki. Epäjärjestyksessä, eli ei siinä järkässä missä ne "murhattiin"!
kaikki muut murhatut palaavat paitsi Colin
- sara
super-fani! kirjoitti:
sami ja lucas eivät ole toisen yrittämän jälkeen palanneet yhteen amerikan jaksoissa. lucas meni juuri pari viikkoa sitten naimisiin samin siskopuolen carrien kanssa.
- Muumi.
Kesäkissa kirjoitti:
Seuraavat uhrit (järjestyksessä) ovat:
¤ Victor ( Jan tappaa hänet jotta Nicole auttaisi tätä saamaan Shawnin takaisin)
¤ Doug
¤ Alice sara kirjoitti:
sami ja lucas eivät ole toisen yrittämän jälkeen palanneet yhteen amerikan jaksoissa. lucas meni juuri pari viikkoa sitten naimisiin samin siskopuolen carrien kanssa.
Asutko yhdysvalloissa?Kun tiedät näin paljon?
- sara
Leena kirjoitti:
Asutko yhdysvalloissa?Kun tiedät näin paljon?
en tosiaankaan asu :D olen vain katsonut jaksoja ja videoita: D
- maadi
marlena tappaa vielä Doug williamsin ja alice hortonin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042