Tarvitsetko koiran ulkoiluttajaa?

*_Blue_*

Jos sinulla ei ole aikaa ulkoiluttaa koiraasi, tai muuten vain et jaksa, minä voin huolehtia siitä! Olen kohta täyttämässä 11v. Kokemustakin löytyy. Ulkoiluttaisin miellelläni koiraane! En pyydä mitään palkkiota. Kysy lisää sähköpostitse: [email protected]

5

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

niin, missä asut? pitääkö maksaa?

• *_Blue_*

Asun Länsimäessä, mutta voin ulkoiluttaa koiria myös esim. hakunilassa yms... Ei tarvitse maksaa ellet itse halua.

• meillä olisi
        *_Blue_* kirjoitti:

Asun Länsimäessä, mutta voin ulkoiluttaa koiria myös esim. hakunilassa yms... Ei tarvitse maksaa ellet itse halua.

Jos kiinnostaa, niin isoja karvaturreja monta kappaletta. Kaikki kaivannee hurjan paljon liikuntaa ja aktiviteettia.
        Itse käyn koiriemme kanssa 3 kertaa viikossa vanhempieni mökillä juoksuttamassa koiria ja 2 näistä koiristani käy kanssani tallilla melkein päivittäin, joten he eivät tarvinne liikuntaa sen enempää, saavat metsässä juosta tarpeeksi.

Jos kiinnostaa niin täällä olisi 5 isoa koiraa odottamassa. Osaa vetää hihnassa aika tavalla, joten voi olla pienellä tytöllä paljon pitelemistä, yksi taas on kovinkin hyvä karkailemaan ja yksi taas kovasti muiden koirien perään. Maksaisin sinulle vähän jos jaksaisit tehdä koirien kanssa pitkiä lenkkejä (itse teen aina noin 5-15km pituisia) ja jaksaisit vielä leikkiä niiden kanssa ja antaa sapuskat lähtiessäsi. Itse olen töissä päivisin. 2 koiraa asuvat ulkohäkeissään, mutta muut ovat sisällä.

Asun omakotitalossa. Hakunilan lähellä.
        Meillä asustaa myös 2 kissaa ja 3 kania. Niitäkin saa hoitaa jos haluaa.

Jos olet kiinnostunut niin ilmottele, mailaan sinulle sitten.

• *_Blue_*
        meillä olisi kirjoitti:

Jos kiinnostaa, niin isoja karvaturreja monta kappaletta. Kaikki kaivannee hurjan paljon liikuntaa ja aktiviteettia.
        Itse käyn koiriemme kanssa 3 kertaa viikossa vanhempieni mökillä juoksuttamassa koiria ja 2 näistä koiristani käy kanssani tallilla melkein päivittäin, joten he eivät tarvinne liikuntaa sen enempää, saavat metsässä juosta tarpeeksi.

Jos kiinnostaa niin täällä olisi 5 isoa koiraa odottamassa. Osaa vetää hihnassa aika tavalla, joten voi olla pienellä tytöllä paljon pitelemistä, yksi taas on kovinkin hyvä karkailemaan ja yksi taas kovasti muiden koirien perään. Maksaisin sinulle vähän jos jaksaisit tehdä koirien kanssa pitkiä lenkkejä (itse teen aina noin 5-15km pituisia) ja jaksaisit vielä leikkiä niiden kanssa ja antaa sapuskat lähtiessäsi. Itse olen töissä päivisin. 2 koiraa asuvat ulkohäkeissään, mutta muut ovat sisällä.

olen ulkoiluttanut tätini isoja edesmenneitä koiria, ja nykyisiä mäyräkoiria. Minua kiinnostaisi homma todella paljon! Ja voin myös tehdä pitkiä lenkkejä, ja leikkiä koirien kanssa! annan myös ruuat!

• JärkiHoiÄläJätä
        meillä olisi kirjoitti:

Ei sinullakaan kaikki ole kotona kun ehdotat 11 vuotiaalle lapselle 5 jättihurtan kanssa lenkkejä joista jokainen jo painaa lähes tuon lapsen verran 15 kilometrin lenkkejä !

Kas kun et pyydä vielä maksua lapselta moisesta leikistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      131
      4635
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3097
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      28
      2539
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1878
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe