ennen yötä (päiväkirjaa)

punaviinimarja

Ihan jees. Tässä vietän kesälomaani. nukkuun pitäis mennä. kun huomen pitäis herätä suht aikasin tapaan kaveria. sitten mennään syömään tmv. sitten keskustellaan kuulumisista ja muista tärkeistä asioista. sitten huomenna on taas aikaa tehdä mitä ikinä haluaa ja suunnitella. ehkä rupean kasvattamaan pitkät kynnet. ennen oli pitkät kynnet. kimaltelevat punaiset kynnet. kais ne saan vielä kun ennenkin.

ostan korun sellasen vaaleenpunasen, samanlaisen kun tänään paitsi eriväriseen, ehkä, jos viittii, katsellaan. läskiä vois vähän polttaa, jotenkin. vaikka kävelemäl kaupungil, jumppaan en varmaan kerkee ja vähän nuhaakin on... joo siis ihan tosissaan on :) kyllä on vähän flunssa ja muutenkin ei kesäl o pakko salil ängetä jos on muutaki tekemistä. oon järkevä.

syön jäätelöö, huomenna, ehkä. poltan läskiä. ne heilu niin kivasti tänää kun ajoin autoo..rupes naurattaa.. ihanaa, pitkästä aikaa joku sairas juttu naurattaa.

painoi olis hyvä nostella kun selkää vähän jumittaa liikunnan puute, mut henkisesti voin kyl aikas hyvin, ei ihmeempiä, hyvin menee. tasapainoo taiteillessa, hmmmh.

nukkuun pitäis mennä. hyvää yötä. nähdään taas huomenna. pusu, muiskis

2

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihkuliini

      voi ku söötti elämä :) ei huolen häivääkään!
      Tulipa köykänen olo tätä lukiessa, hmmm.

      Ei vaiskaan. Totahan se vois parhaimmillaan olla.
      Eipä silti, päiväkirjanomaisesti tunnustan itse ostaneeni tänään kaks söpöö ressuaiheista laukkua.
      Söpöjä ku mitkä ;))))) Ei siinä eilisessä päivässä sitten muuten ollutkaan mitään rankempaa. Sellasta normaalia, ananasta söin makeannälkääni ja lenkkeilin ihan himona.

      Jestas, mä olen oikeastaan aikast onnellinen.
      Puss sulle! Mä menen nyt tutimaan mun makeitten merkkilakaidoiden väliin. Ja mun uniini tulet taas ihkuilemaan...suukkoja jo ennen ku filmi lähtee taas pyörimään. Puss vielä kulti ;)

      • punaviinimarja

        Kiitti! Siistii olla lenkillä.. Mut elätkö ihan pelkäl ananaspurkilla.. Kai syöt "roskaruokaakin" joskus?..

        Mä ostin 2 kansioo, sukat (vaaleenpunaset), sen toisen korun joka on samanlainen ku vanha (paitsi eri värinen), uudenlaista purkkaa, cd:n ja enpä sitten muuta tainnutkaan ostaa tänään. 2 jäätelöä olen jo tänään syönyt. Jaa saas nähdä kuinka aikasin pääsee tänään nukkuun.. no ei se niin vakavaa ole kun on lomalla ja kesä :)

        käveltiin kaupungil tänään. istuttiin penkil niin kauan et toinen käsivarsi meinas kärähtää, mut se rauhottu jo :)

        Eipäs tänään ihmeempiä. hyvää yötä. nukkukaa hyvin, kaikki jotka menee tänään nukkumaan. minä myös :)! erityisesti :) Tai siis huomio, kaikki jotka on ollut tänään kiltisti ja ihmisiksi. hirveille ihmisille en toivota hyvää yötä, vaan parempaa huomista ¤:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe