Ketju siirtyy tuotapikaa seuraavalle sivulle ja siksi aloitin samalla otsikolla uuden, ihan vain kertoakseni, että Linnanmäellä on 2-3.9 Paul Anka-viikonloppu.
Tarkempaa tietoa en vielä löytänyt, vain sen, että jotain tapahtuu ulkoilmanäyttämöllä ja aluelle on vapaa pääsy.
Nuoruuden musiikkia/Paul Anka -viikonloppu
7
716
Vastaukset
- Musiikin harrastaja
Ei vieläkään nimmaria häneltä itseltään, vain kuvakortti edelliseltä keikalta painetulla nimmarilla,ja senkin sain hänen taksikuskilta. Joten muistellaan Lintsillä.
2-3.9.2006 Diana ja myöhempiä hittejä.Ensimmäinen EP-levyni on hänen Diana kansineen päivineen tallessa eikä rahise edes niinkuin minä. Seuraava oli Adam&Eve. - Tuhatjalka
Hienoa, että kerroit, olisi ainakin minulta muuten jäänyt huomaamatta. Täytyneepä tarkistaa tuonnenpana, mitä on tarjolla,jos vaikka hilaisi itsensä paikalle. Paul Ankasta muistan hänen ensivisiittinsä Linnanmäelle. Olin 13-vuotias ja Anka oli niiiin ihana. Hän asui Vaakunassa. Sen edustallakin olimme kytiksellä, josko saisi kuvan ja nimmarin. Kuvan sain. Se on vuosien saatossa (kuinka onkaan) kadonnut jonnekin,nimmari jäi minultakin saamati.
Paulilla oli tuolloin vielä syntymänenä eli kunnon kyömy ja minusta hänen äänensä oli silloin mukavampi kuin nenäleikkauksen jälkeen. Ystävälläni Leilalla oli grammari ja Leilan isällä rahaa, joten Leila osti Paulin singlen ja sitä sitten soikeana pyöritimme Dianan ja Aatamin ja Eevan tahtiin likkaporukassa.
Mahtava ääni kuitenkin Ankan pojalla ja charmia vaikka muille jakaa silloin aikoinaan, varmaan vieläkin. Aikamoinen hysteria vallitsi Lintsilä Paulin esitysten aikana. Kyllä me suurten ikäluokkien mimmit osasimme huutaa kovaa jo silloin. Hänen itsensä pitäisi olla Kanadassa Niagara Falls´illa 2-4.9, mutta ehkä Niagaran putoukset saavat odottaa jos hän tuleekin Linnanmäelle.
http://www.paulanka.com/html/index.php- OliviaKoo ek
väitetty, että Anka itse olisi paikan päällä. Sen tiedotteen mukaan, jonka netistä luin, Linnanmäellä vietetään Paul Anka -viikonloppua, ei muuta.
Viikonlopun ohjelmasta ei Linnanmäen infossakaan ollut henkilö osannut enempää kertoa.
Miksi ärhentelet? Yritätkö esittää, että minä tahallani antaisin harhaanjohtavia tietoja? OliviaKoo ek kirjoitti:
väitetty, että Anka itse olisi paikan päällä. Sen tiedotteen mukaan, jonka netistä luin, Linnanmäellä vietetään Paul Anka -viikonloppua, ei muuta.
Viikonlopun ohjelmasta ei Linnanmäen infossakaan ollut henkilö osannut enempää kertoa.
Miksi ärhentelet? Yritätkö esittää, että minä tahallani antaisin harhaanjohtavia tietoja?Voi hyvä jysäys!
Enhän minäkään ole väittänyt että Paul Anka olisi/ei olisi itse paikan päällä! Tai että antaisit harhaanjohtavia tietoja! Sen takia oli kysymysmerkki "nostalgisen illan" perässä, niinkuin luulin asianlaidan olevan.
Mutta tuleehan suurienkin tähtien ohjelmiin muutoksia ja sen takia katsoin hänen ohjelmansa netiltä siinä toivossa että ehkä pääsisin mukaan häntä kuuntelemaan. Olin mukana Linnanmäellä kun hän oli Suomessa eka kertaa.
Sen pituinen se.- ii-li
MdK-MdK kirjoitti:
Voi hyvä jysäys!
Enhän minäkään ole väittänyt että Paul Anka olisi/ei olisi itse paikan päällä! Tai että antaisit harhaanjohtavia tietoja! Sen takia oli kysymysmerkki "nostalgisen illan" perässä, niinkuin luulin asianlaidan olevan.
Mutta tuleehan suurienkin tähtien ohjelmiin muutoksia ja sen takia katsoin hänen ohjelmansa netiltä siinä toivossa että ehkä pääsisin mukaan häntä kuuntelemaan. Olin mukana Linnanmäellä kun hän oli Suomessa eka kertaa.
Sen pituinen se.Olitko meidän tavallisten kuulijoitten joukossa vai niiden paikalle värvättyjen kirkuvien tyttöjen eturivin paikoilla? Sukulaistyttöni oli silloin työssä Lehtikuvassa ja häntä yritetiin saada mukaan sinne eturiveihin, mutta hän ei halunnut mennä kirkumaan.
Olin itse tietysti tavallisen rahvaan joukossa.
Mieleeni jäi se, että kun Paul Anka yritti saada yhteislaulua aikaan, niin kukaan ei laulanut. Hän meni verhojen taakse ja tuli hetken kuluttua takaisin ja huusi mikrofoniin "laula", mutta kukaan ei siltikään laulanut. Tai ainakin laulu oli kovin vaisua, en muista että se olisi kuulunut mihinkään. - Taisivat suomalaiset silloin olla kovin ujoja.
Kyllä laulujen sanat siihen aikaan olivat tyhjää täynnä. Onneksi niitä ei kovin hyvin ymmärtänyt.
"You are my destiny,
you are, what you are to me..."
Paul Ankan levy-yhtiö kielsi laulujen kääntämisen muille kielille. Suomi oli niin pieni markkina-alue, ettei kielto koskenut Suomea. - Niinpä Pirkko Mannola silmät kirkkaina kertoi TV:ssä, että suomalaisista pidetään niin paljon, että meillä saadaan kyllä kääntää Paul Ankan kappaleita. Sitten hän lauloi: "Mistä rakkaus alkaa, sitä tiedetä ei. Ikivanha varmaan, kun yhteen se vei...".
[Sama "suomalaisista pidetään" on matkaoppaiden vakiolauseita monissa paikoissa. Esim. kun olin ensi kertaa Pariisissa v. 1980, niin opas julisti Versaillesissa: "Meistä suomalaisista pidetään niin paljon, että pääsemme suoraan yläkertaan, eikä meidän tarvitse ollenkaan katsoa tätä alakertaa." :) ] ii-li kirjoitti:
Olitko meidän tavallisten kuulijoitten joukossa vai niiden paikalle värvättyjen kirkuvien tyttöjen eturivin paikoilla? Sukulaistyttöni oli silloin työssä Lehtikuvassa ja häntä yritetiin saada mukaan sinne eturiveihin, mutta hän ei halunnut mennä kirkumaan.
Olin itse tietysti tavallisen rahvaan joukossa.
Mieleeni jäi se, että kun Paul Anka yritti saada yhteislaulua aikaan, niin kukaan ei laulanut. Hän meni verhojen taakse ja tuli hetken kuluttua takaisin ja huusi mikrofoniin "laula", mutta kukaan ei siltikään laulanut. Tai ainakin laulu oli kovin vaisua, en muista että se olisi kuulunut mihinkään. - Taisivat suomalaiset silloin olla kovin ujoja.
Kyllä laulujen sanat siihen aikaan olivat tyhjää täynnä. Onneksi niitä ei kovin hyvin ymmärtänyt.
"You are my destiny,
you are, what you are to me..."
Paul Ankan levy-yhtiö kielsi laulujen kääntämisen muille kielille. Suomi oli niin pieni markkina-alue, ettei kielto koskenut Suomea. - Niinpä Pirkko Mannola silmät kirkkaina kertoi TV:ssä, että suomalaisista pidetään niin paljon, että meillä saadaan kyllä kääntää Paul Ankan kappaleita. Sitten hän lauloi: "Mistä rakkaus alkaa, sitä tiedetä ei. Ikivanha varmaan, kun yhteen se vei...".
[Sama "suomalaisista pidetään" on matkaoppaiden vakiolauseita monissa paikoissa. Esim. kun olin ensi kertaa Pariisissa v. 1980, niin opas julisti Versaillesissa: "Meistä suomalaisista pidetään niin paljon, että pääsemme suoraan yläkertaan, eikä meidän tarvitse ollenkaan katsoa tätä alakertaa." :) ]olin, ei puhettakaan että olisi päässyt lähemmäksi :)
Pirkko Mannolasta tuli mieleen, että kerran kun odottelin junaa Riihimäellä niin ympärilläni oli nuorisoa ja he supattelivat keskenään. Kuulin vaan "on se varmasti" ja niin he alkoivat lykätä lehtiöitä minulle nimikirjoitusta varten.
Kirjoitin nimeni ensimmäiseen lehtiöön ja tyttö, jonka lehtiö se oli, parkaisi: "Etkö sinä olekaan Pirkko Mannola!!!"
Vastasin, että en ole. Heidän mielestään olin täsmälleen Pirkon näköinen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181