Eilisessä puoluejohtajien keskustelussa mannertenvälinen nahjus pääministeri Matti Vanhanen myönsi suoraan, että KEPUlaiset poliitikot puhuvat mitä sattuu ja valehtelevat.
Valheidensa takiahan Anneli Jäätteenmäkikin joutui eroamaan.
Kävelevä katastrofi Liisa Hyssälä valehteli äänestäjille viime eduskuntavaaleissa, että hän ajaa kansaneläkkeisiin 300 euron korotusta.
Ei KEPUlaiseen voi luottaa.
KEPU PETTÄÄ AINA!
Vanhanen myönsi KEPUn vaalivalheet
6
377
Vastaukset
- Selene
"Korkeakoulu Lahteen" ja miehellä vakuutena esityksen järkevyydestä opintoviikkoja jostain non-science alasta.
- Alte et Late
Hänen on vaikea lausua omakohtaisen kokemuksen perusteella mitään korkeakoulu- tai yliopistoverkostosta.
Lahden kokoomus yrittää tehdä hänestä kansanedustajan Etelä-Suomen Sanomien avulla.
Radio 99 on yhteistyössä Etelä-Suomen Sanomien kanssa.
- ohjus
Känä veisaa samaa virttä päivästä toiseen.
Kokoomuslainen pettää aina!
KOKOOMUSLAINEN ON PETTÄNYT JA VALEHDELLUT IÄT AJAT!- Lauri Leskenlehti
sosialidemokraatti.
- Känä ole
Lauri Leskenlehti kirjoitti:
sosialidemokraatti.
STTK:n entinen webbimestari?
- Emeritus
Lauri Leskenlehti kirjoitti:
sosialidemokraatti.
...kuin takkinsa kääntänyt retiisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163235Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622942Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722776Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342656Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582178- 491749
- 831698
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131691Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181689- 571579