bussin ovi kiinni

minä vaan

Sattuipa tänään nolosti kun olin ajamassa linja-autoa. Joku painoi soittokelloa ja tietenkin kurvasin lähimmälle pysäkille. Avasin ovet ja ihmettelin kun ketään ei tullut pihalle eikä käytävällä näkynyt ketään. Sitten ajattelin, että joku oli vahingossa painanut nappia. Niinpä suljin ovet. Saman tien yksi 80 ikäinen rouvashenkilö alkaa huutmaan: "Hei minä jään tässä pois" Sitten avasin ovet uudelleen ja katsoin kun rouva kömpi autosta ulos hitaammin kuin etana.

Oli vaan rouva niin pieni, että ettei sitä meinannut nähdä kunnolla peileistä. Lisäksi vauhti oli sellainen, ettei liikettäkään pystynyt huomaamaan, koska se oli niiiiiiin hidasta. Sellaista.

7

1513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki89

Ajoin aikoinaan bussilla ruissalon linjaa, ja koko päivän oli mahassa kiertänyt.

No siinä kylpylän kohdalla kaikki jäi pois, tai ainakin luulin niin, joten oikeen nousin ppenkistä ja päästin jumalattoman ja pahan hajuisen pierus, ja sitten kaijuttimesta kuului "ding" ja ja samassa minun takana olleesta penkistä (välissä puulevy, sinne ei näe) nousi tooooooooosi vanha nainen, ja jäi pois seuraavalla pysäkillä.

• Muikku Mummo

tuon ikäisellä voi olla lupa ajaa bussilla? Ja ihan aikoinaan? Vuosia sitten?
        Jos -89 on syntymävuotesi, olet tällä hetkellä 16-17 -vuotta vanha.

• minä vaan
        Muikku Mummo kirjoitti:

Ehkäpä se -89 ei ole syntymävuosi vaan tämänhetkinen ikä ;)

Itsellä muuten sattui samanlainen pierujuttu tuossa pari kuukautta sitten. Katsoin peileistä auton olevan tyhjä ja pamautin sellaisen kunnon töräytyksen ja ajelin eteenpäin. Eiköhän vähän ajan päästä kuulu ding ja sellainen 30-vuotias kaveri kömpii pihalle aika läheltä sitä kuskin paikkaa. Kyllä hävetti.

• Kiki89
        Muikku Mummo kirjoitti:

Se ei ole syntymävuoteni tai ikäni, vaan minun vakioBUSSIN (ei bussilinjan) numero...

• minä vaan
        Kiki89 kirjoitti:

Se ei ole syntymävuoteni tai ikäni, vaan minun vakioBUSSIN (ei bussilinjan) numero...

Sulla on vakiobussi? Ilmeisesti myös vakiohomma? Voi voi, no toisille se sopii, toisille ei. Itse ajoin samaa vuoroa kaksi kuukautta ja kyllä alkoi kypsyttään jossain välissä. Onneksi nykyään ajelen "mitä sattuu"-linjoja. Mutta en moiti, jos sulla on vakiohomma. Kuten sanoin, toisille se sopii, toisille ei.

• Kiki89
        minä vaan kirjoitti:

Sulla on vakiobussi? Ilmeisesti myös vakiohomma? Voi voi, no toisille se sopii, toisille ei. Itse ajoin samaa vuoroa kaksi kuukautta ja kyllä alkoi kypsyttään jossain välissä. Onneksi nykyään ajelen "mitä sattuu"-linjoja. Mutta en moiti, jos sulla on vakiohomma. Kuten sanoin, toisille se sopii, toisille ei.

Jos haluat tylsää vakioduunia, mene töihin Urusvuoren Keskon varastoon.

Lämpötila kokoajan noin 4 astetta.

7,5 tuntia päivässä ajellaan sähkötrukilla niitä samoja 20 käytävää, ja otetaan kyytiin tuotteita.

Kuskeilla on päässä kuulokkeet, joissa tietokone käskee mitä otetaan kyytiin, ja se kuitataan sanomalla siihen takas, eli ihmisestä on tehty jo koneen jatke tuolla!

• minä vaan
        Kiki89 kirjoitti:

Jos haluat tylsää vakioduunia, mene töihin Urusvuoren Keskon varastoon.

Lämpötila kokoajan noin 4 astetta.

7,5 tuntia päivässä ajellaan sähkötrukilla niitä samoja 20 käytävää, ja otetaan kyytiin tuotteita.

Kuskeilla on päässä kuulokkeet, joissa tietokone käskee mitä otetaan kyytiin, ja se kuitataan sanomalla siihen takas, eli ihmisestä on tehty jo koneen jatke tuolla!

Siinä taitaa jo oppia pikkuhiljaa, mikä nippeli sijaitsee milläkin kohdalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1047
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      951
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      58
      814
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe