bussin ovi kiinni

minä vaan

Sattuipa tänään nolosti kun olin ajamassa linja-autoa. Joku painoi soittokelloa ja tietenkin kurvasin lähimmälle pysäkille. Avasin ovet ja ihmettelin kun ketään ei tullut pihalle eikä käytävällä näkynyt ketään. Sitten ajattelin, että joku oli vahingossa painanut nappia. Niinpä suljin ovet. Saman tien yksi 80 ikäinen rouvashenkilö alkaa huutmaan: "Hei minä jään tässä pois" Sitten avasin ovet uudelleen ja katsoin kun rouva kömpi autosta ulos hitaammin kuin etana.

Oli vaan rouva niin pieni, että ettei sitä meinannut nähdä kunnolla peileistä. Lisäksi vauhti oli sellainen, ettei liikettäkään pystynyt huomaamaan, koska se oli niiiiiiin hidasta. Sellaista.

7

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki89

      Ajoin aikoinaan bussilla ruissalon linjaa, ja koko päivän oli mahassa kiertänyt.


      No siinä kylpylän kohdalla kaikki jäi pois, tai ainakin luulin niin, joten oikeen nousin ppenkistä ja päästin jumalattoman ja pahan hajuisen pierus, ja sitten kaijuttimesta kuului "ding" ja ja samassa minun takana olleesta penkistä (välissä puulevy, sinne ei näe) nousi tooooooooosi vanha nainen, ja jäi pois seuraavalla pysäkillä.

      • Muikku Mummo

        tuon ikäisellä voi olla lupa ajaa bussilla? Ja ihan aikoinaan? Vuosia sitten?
        Jos -89 on syntymävuotesi, olet tällä hetkellä 16-17 -vuotta vanha.


      • minä vaan
        Muikku Mummo kirjoitti:

        tuon ikäisellä voi olla lupa ajaa bussilla? Ja ihan aikoinaan? Vuosia sitten?
        Jos -89 on syntymävuotesi, olet tällä hetkellä 16-17 -vuotta vanha.

        Ehkäpä se -89 ei ole syntymävuosi vaan tämänhetkinen ikä ;)

        Itsellä muuten sattui samanlainen pierujuttu tuossa pari kuukautta sitten. Katsoin peileistä auton olevan tyhjä ja pamautin sellaisen kunnon töräytyksen ja ajelin eteenpäin. Eiköhän vähän ajan päästä kuulu ding ja sellainen 30-vuotias kaveri kömpii pihalle aika läheltä sitä kuskin paikkaa. Kyllä hävetti.


      • Kiki89
        Muikku Mummo kirjoitti:

        tuon ikäisellä voi olla lupa ajaa bussilla? Ja ihan aikoinaan? Vuosia sitten?
        Jos -89 on syntymävuotesi, olet tällä hetkellä 16-17 -vuotta vanha.

        Se ei ole syntymävuoteni tai ikäni, vaan minun vakioBUSSIN (ei bussilinjan) numero...


      • minä vaan
        Kiki89 kirjoitti:

        Se ei ole syntymävuoteni tai ikäni, vaan minun vakioBUSSIN (ei bussilinjan) numero...

        Sulla on vakiobussi? Ilmeisesti myös vakiohomma? Voi voi, no toisille se sopii, toisille ei. Itse ajoin samaa vuoroa kaksi kuukautta ja kyllä alkoi kypsyttään jossain välissä. Onneksi nykyään ajelen "mitä sattuu"-linjoja. Mutta en moiti, jos sulla on vakiohomma. Kuten sanoin, toisille se sopii, toisille ei.


      • Kiki89
        minä vaan kirjoitti:

        Sulla on vakiobussi? Ilmeisesti myös vakiohomma? Voi voi, no toisille se sopii, toisille ei. Itse ajoin samaa vuoroa kaksi kuukautta ja kyllä alkoi kypsyttään jossain välissä. Onneksi nykyään ajelen "mitä sattuu"-linjoja. Mutta en moiti, jos sulla on vakiohomma. Kuten sanoin, toisille se sopii, toisille ei.

        Jos haluat tylsää vakioduunia, mene töihin Urusvuoren Keskon varastoon.

        Lämpötila kokoajan noin 4 astetta.

        7,5 tuntia päivässä ajellaan sähkötrukilla niitä samoja 20 käytävää, ja otetaan kyytiin tuotteita.

        Kuskeilla on päässä kuulokkeet, joissa tietokone käskee mitä otetaan kyytiin, ja se kuitataan sanomalla siihen takas, eli ihmisestä on tehty jo koneen jatke tuolla!


      • minä vaan
        Kiki89 kirjoitti:

        Jos haluat tylsää vakioduunia, mene töihin Urusvuoren Keskon varastoon.

        Lämpötila kokoajan noin 4 astetta.

        7,5 tuntia päivässä ajellaan sähkötrukilla niitä samoja 20 käytävää, ja otetaan kyytiin tuotteita.

        Kuskeilla on päässä kuulokkeet, joissa tietokone käskee mitä otetaan kyytiin, ja se kuitataan sanomalla siihen takas, eli ihmisestä on tehty jo koneen jatke tuolla!

        Siinä taitaa jo oppia pikkuhiljaa, mikä nippeli sijaitsee milläkin kohdalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe