bussin ovi kiinni

minä vaan

Sattuipa tänään nolosti kun olin ajamassa linja-autoa. Joku painoi soittokelloa ja tietenkin kurvasin lähimmälle pysäkille. Avasin ovet ja ihmettelin kun ketään ei tullut pihalle eikä käytävällä näkynyt ketään. Sitten ajattelin, että joku oli vahingossa painanut nappia. Niinpä suljin ovet. Saman tien yksi 80 ikäinen rouvashenkilö alkaa huutmaan: "Hei minä jään tässä pois" Sitten avasin ovet uudelleen ja katsoin kun rouva kömpi autosta ulos hitaammin kuin etana.

Oli vaan rouva niin pieni, että ettei sitä meinannut nähdä kunnolla peileistä. Lisäksi vauhti oli sellainen, ettei liikettäkään pystynyt huomaamaan, koska se oli niiiiiiin hidasta. Sellaista.

7

1639

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki89

Ajoin aikoinaan bussilla ruissalon linjaa, ja koko päivän oli mahassa kiertänyt.

No siinä kylpylän kohdalla kaikki jäi pois, tai ainakin luulin niin, joten oikeen nousin ppenkistä ja päästin jumalattoman ja pahan hajuisen pierus, ja sitten kaijuttimesta kuului "ding" ja ja samassa minun takana olleesta penkistä (välissä puulevy, sinne ei näe) nousi tooooooooosi vanha nainen, ja jäi pois seuraavalla pysäkillä.

• Muikku Mummo

tuon ikäisellä voi olla lupa ajaa bussilla? Ja ihan aikoinaan? Vuosia sitten?
        Jos -89 on syntymävuotesi, olet tällä hetkellä 16-17 -vuotta vanha.

• minä vaan
        Muikku Mummo kirjoitti:

Ehkäpä se -89 ei ole syntymävuosi vaan tämänhetkinen ikä ;)

Itsellä muuten sattui samanlainen pierujuttu tuossa pari kuukautta sitten. Katsoin peileistä auton olevan tyhjä ja pamautin sellaisen kunnon töräytyksen ja ajelin eteenpäin. Eiköhän vähän ajan päästä kuulu ding ja sellainen 30-vuotias kaveri kömpii pihalle aika läheltä sitä kuskin paikkaa. Kyllä hävetti.

• Kiki89
        Muikku Mummo kirjoitti:

Se ei ole syntymävuoteni tai ikäni, vaan minun vakioBUSSIN (ei bussilinjan) numero...

• minä vaan
        Kiki89 kirjoitti:

Se ei ole syntymävuoteni tai ikäni, vaan minun vakioBUSSIN (ei bussilinjan) numero...

Sulla on vakiobussi? Ilmeisesti myös vakiohomma? Voi voi, no toisille se sopii, toisille ei. Itse ajoin samaa vuoroa kaksi kuukautta ja kyllä alkoi kypsyttään jossain välissä. Onneksi nykyään ajelen "mitä sattuu"-linjoja. Mutta en moiti, jos sulla on vakiohomma. Kuten sanoin, toisille se sopii, toisille ei.

• Kiki89
        minä vaan kirjoitti:

Sulla on vakiobussi? Ilmeisesti myös vakiohomma? Voi voi, no toisille se sopii, toisille ei. Itse ajoin samaa vuoroa kaksi kuukautta ja kyllä alkoi kypsyttään jossain välissä. Onneksi nykyään ajelen "mitä sattuu"-linjoja. Mutta en moiti, jos sulla on vakiohomma. Kuten sanoin, toisille se sopii, toisille ei.

Jos haluat tylsää vakioduunia, mene töihin Urusvuoren Keskon varastoon.

Lämpötila kokoajan noin 4 astetta.

7,5 tuntia päivässä ajellaan sähkötrukilla niitä samoja 20 käytävää, ja otetaan kyytiin tuotteita.

Kuskeilla on päässä kuulokkeet, joissa tietokone käskee mitä otetaan kyytiin, ja se kuitataan sanomalla siihen takas, eli ihmisestä on tehty jo koneen jatke tuolla!

• minä vaan
        Kiki89 kirjoitti:

Jos haluat tylsää vakioduunia, mene töihin Urusvuoren Keskon varastoon.

Lämpötila kokoajan noin 4 astetta.

7,5 tuntia päivässä ajellaan sähkötrukilla niitä samoja 20 käytävää, ja otetaan kyytiin tuotteita.

Kuskeilla on päässä kuulokkeet, joissa tietokone käskee mitä otetaan kyytiin, ja se kuitataan sanomalla siihen takas, eli ihmisestä on tehty jo koneen jatke tuolla!

Siinä taitaa jo oppia pikkuhiljaa, mikä nippeli sijaitsee milläkin kohdalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      64
      1750
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1189
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      841
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    7. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      81
      626
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      585
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      518
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      505
    Aihe