Kiitos viimeisestä.
Olit ihanaa seuraa.
Tero
17
2656
Vastaukset
- vaan
ja kiitos itsellesi rakkahin
- vaippa ihottuma
missä päin
- -Jii-
Terkkuja sulle Rakkaani ;) ja ihan samoin sanoin, kuin ap...
- tero.
kiitos rakkaani..kumpa olisit se keneksi luulen
- minäkö?
tero. kirjoitti:
kiitos rakkaani..kumpa olisit se keneksi luulen
Kukahan se pitäisi sitten olla ja missä???
- näin.
minäkö? kirjoitti:
Kukahan se pitäisi sitten olla ja missä???
että tampereelle oleva ihana nainen
- ootko oikea
näin. kirjoitti:
että tampereelle oleva ihana nainen
minä olen tamperelainen nainen ja kaipaan sinua tero, jotenkin kaikki jäi pahasti kesken enkä saa sinua mielestäni
- se.
ootko oikea kirjoitti:
minä olen tamperelainen nainen ja kaipaan sinua tero, jotenkin kaikki jäi pahasti kesken enkä saa sinua mielestäni
keneksi luulen sinua niin onhan meillä vielä aikaa , mikäli uskalat ottaa askeleen siihen suuntaan ;)
- pitkät katseet
tämä tapahtui muutama päivä sitten ja Tero itse tunnistaa kyllä itsensä pitkistä katseista.Jos olet oikea niin voitko kertoa yhteys tietojasi.
- ollut
sillain että pari kuukautta ollaan luotu pitkiä katseita toisillemme niin olisin voinut olla kyseinen henkilö, mutta toivottavasti löydät etsimäsi
- tampereelta
jos nyt satut olemaan tero jota kaipailen niin olisin kyllä halukas jatkamaan siitä mihin jäätiin, mutta sinun on tehtävä aloite kuinka jatketaan.
- tero.
kun me ei oikeastaan jääty vielä mihinkään, vaikka varmaan kumpikin haluaisi siirtyä pidemmälle..ainakin katseiden perusteella uskoisin niin :)
laitappas vaikka nimesi tai edes pari ekaa kirjainta niin voin sanoa että olenko oikea tero
- tampereen ma
Me kyllä pääsimme Teron kanssa jo katseita pidemmälle .Siitä tämä kaipaus johtuukin.
- tero.
ikävä kyllä en taida olla etsimäsi tero :(
- Anonyymi
Mihis Tempereen Taro (nimi muutettu) on hävinny. Tosijjaa ei oo ukkoo näkyn
y.- Anonyymi
Riiteli rennen kanssa sen jälkeen en ole miestä nähnyt. Asui silloin äitinsä luona
- Anonyymi
Haapajärvi R myynti Elisa eitominut Terot netti tuli vain Tero morjestus Moro Paananen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107