Mikä olisi hyvä mopar auto hankittavaksi? Mopar, kun ei persaukisilla (joihin minäkin kuulun) ole Fordiin tai GM:n varaa.
MOPAR
8
1269
Vastaukset
kiinnostaa.
- Öövini
saattas olla kohtuuhintaanen ratkaasu ja siitä osaava teköö hianon.
- vaikkapa
Zastava ja lopeta viinan kanssa pelaaminen.
- Piipappaluula
1960 Chrysler 300F rätti 4-lovisella Pont-a-Mouchon laatikolla tai 1971 Hemi-Cuda olis hyviä Mopareita, kun Fordiin ja GM:ään ei ole varaa. Etsi viimeistä esim. KePöstä otsikon alta yli 20-vuotiaat autot..
- Mopar for ever
Heh.... niin saahan mopareista suht edulliseen hintaan noita valiantteja ja dartteja, mutta eipä ole GM:llä tai Fordilla vastaavanlaisia halpamalleja.
Ja taas Forddeja löytyy kyllä aikas halvallakin vanhempaakin kalustoa.
samoin GM:ltä kunhan katselee.
Mutta Mopari kannattaa ihan laadunkin kannalta. =) - Jenkkikriitikko
Miksi haluat jenkkiauton? Niiden harrastajat ovat vähä-älysisä alkoholisteja, jotka kuvittelevat rumista lintoistaan liikoja. Bensaa palaa 30 litraa satasella ja autot ovat jatkuvasti rikki. Kalliitakin ovat. Miksi haluat leimata itsesi typeräksi vapaaehtoisesti? Osta mieluummin tyylikäs ja laadukas japanilainen tai eurooppalainen auto. Huonon jenkin hinnalla saat hyvän 15 vuotta vanhan auton, jolla ajelet vuosia tyytyväisenä.
- Jenkkikriitikko (aito)
Ilmeisesti sanani on ollut terävä kun ensimmäinen feikki ilmestyi.
Muuten yksi henkilö jota arvostan on Matti-Esko Hytönen. En ihmisenä vaan hänen kirjoitustyyliänsä. Iltalehti on muuten täynnä nuoleskelua ja valhetta kun Patti-Esko itse pakinoi ja kertoo asiat niinkuin ne oikeasti ovat. - Jenkkikriitikko( se aito)
Jenkkikriitikko (aito) kirjoitti:
Ilmeisesti sanani on ollut terävä kun ensimmäinen feikki ilmestyi.
Muuten yksi henkilö jota arvostan on Matti-Esko Hytönen. En ihmisenä vaan hänen kirjoitustyyliänsä. Iltalehti on muuten täynnä nuoleskelua ja valhetta kun Patti-Esko itse pakinoi ja kertoo asiat niinkuin ne oikeasti ovat.On "sanasi" ollut todella terävä, kun pitää yrittää toisten teksteistä ottaa kunnia. No, mitäpä muuta voi odottaa kaltaiseltasi alkoholisti-idiootilta, joka homoilee kvereidensa kanssa autonromussaan. Pidä hauskaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505639Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444352Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1443786Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052497Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561816Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401689Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261656Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä321427