Anteeksi, en arvannut että tuosta r...
tuollaisen riesan saimme.
palaillaan
Kim
13
1125
Vastaukset
- kim
ei se mitään katellaan jos kerkiin tulla tänne
- janna
Toivottavasti voidaan jutustella
ensi kerralla ilman mun vartijaa.
On se mukava kun sinäkin töitä joudut
paiskomaan.
- kim
on siellä joku häirikkö sun nimellä kans
- jannasi
moi
Ei taida mun viestini sua tänään tavoittaa,kun mun vartijani ei mene
ottamaan unia.
Mitenköhän meinaa yön jaksaa.
Ollaan kärsivällisiä. - kim
jannasi kirjoitti:
moi
Ei taida mun viestini sua tänään tavoittaa,kun mun vartijani ei mene
ottamaan unia.
Mitenköhän meinaa yön jaksaa.
Ollaan kärsivällisiä.en pääse tänään chattiin kun olen ohjaamossa ainakin nää illat ja ekan yön
- janna
kim kirjoitti:
en pääse tänään chattiin kun olen ohjaamossa ainakin nää illat ja ekan yön
Tuleepas taas kova ikävä,kun näin
pitkä tauko täytyy pitää.
Pyydä sinne ohjaamoon istuu joku vanha
ja raihnanen äijä.
Se on sitten vaan kärsittävä ikävää.
- kin
en nyt näillä pakkasilla viitti täällä on mukavan lämmintä
- kim
ei kun kim
- janna
Pyydä vaan sieltä joku äijä välillä
sisälle lämmittelemään.
Mun takia voisit vähän palellakkin.
Minäkin jouduin palelemaan ,kun aamulla väärin mittaria katoin ,mukamas
oli -2 ,ihmettelinkin kuis täällä näin helv... kylmä. Hullu lähdin
vielä fillarilla töihin.
Hyviä viikonloppuja
ikävöiden - kim
janna kirjoitti:
Pyydä vaan sieltä joku äijä välillä
sisälle lämmittelemään.
Mun takia voisit vähän palellakkin.
Minäkin jouduin palelemaan ,kun aamulla väärin mittaria katoin ,mukamas
oli -2 ,ihmettelinkin kuis täällä näin helv... kylmä. Hullu lähdin
vielä fillarilla töihin.
Hyviä viikonloppuja
ikävöidensinähän hupakko oot ku mittarii tolleen kattelet siinähän olis voinu paleltuu paikat
- T:äijä
kim kirjoitti:
sinähän hupakko oot ku mittarii tolleen kattelet siinähän olis voinu paleltuu paikat
No sunkin pitäis varmaan hommat hoitaa
ennenkuin alat aukoo,pysy pois ohjaamosta senkin lusmu...mitähän sun perhekkin sanoo kun siellä netissä naisia nauratat,häpeisit edes.Olen lukenut sinun lurituksesi "kim" tuolle vuohelle,toivottavasti hän ei ota sinua tosissaan kun tunnen sinut senkin keppihevonen.... - janna
T:äijä kirjoitti:
No sunkin pitäis varmaan hommat hoitaa
ennenkuin alat aukoo,pysy pois ohjaamosta senkin lusmu...mitähän sun perhekkin sanoo kun siellä netissä naisia nauratat,häpeisit edes.Olen lukenut sinun lurituksesi "kim" tuolle vuohelle,toivottavasti hän ei ota sinua tosissaan kun tunnen sinut senkin keppihevonen....Äijä taitaa olla pahasti hakoteillä,
vilkas mielikuvitus teki kepposen.
Jätetään äijän kommenti omaa arvoonsa.
palaillaan - kim
janna kirjoitti:
Äijä taitaa olla pahasti hakoteillä,
vilkas mielikuvitus teki kepposen.
Jätetään äijän kommenti omaa arvoonsa.
palaillaanEnsi kerralla sitten myös tahtoisin lipasta sun piparii,jo se vaan käy??
Vai jäätykö se silloin kun ajelit pyörällä pakkasessa?Mutta jos se ei arista niin kyllähän mä olisin valtavan kiinnostunut......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175802- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531