Anteeksi, en arvannut että tuosta r...
tuollaisen riesan saimme.
palaillaan
Kim
13
1125
Vastaukset
- kim
ei se mitään katellaan jos kerkiin tulla tänne
- janna
Toivottavasti voidaan jutustella
ensi kerralla ilman mun vartijaa.
On se mukava kun sinäkin töitä joudut
paiskomaan.
- kim
on siellä joku häirikkö sun nimellä kans
- jannasi
moi
Ei taida mun viestini sua tänään tavoittaa,kun mun vartijani ei mene
ottamaan unia.
Mitenköhän meinaa yön jaksaa.
Ollaan kärsivällisiä. - kim
jannasi kirjoitti:
moi
Ei taida mun viestini sua tänään tavoittaa,kun mun vartijani ei mene
ottamaan unia.
Mitenköhän meinaa yön jaksaa.
Ollaan kärsivällisiä.en pääse tänään chattiin kun olen ohjaamossa ainakin nää illat ja ekan yön
- janna
kim kirjoitti:
en pääse tänään chattiin kun olen ohjaamossa ainakin nää illat ja ekan yön
Tuleepas taas kova ikävä,kun näin
pitkä tauko täytyy pitää.
Pyydä sinne ohjaamoon istuu joku vanha
ja raihnanen äijä.
Se on sitten vaan kärsittävä ikävää.
- kin
en nyt näillä pakkasilla viitti täällä on mukavan lämmintä
- kim
ei kun kim
- janna
Pyydä vaan sieltä joku äijä välillä
sisälle lämmittelemään.
Mun takia voisit vähän palellakkin.
Minäkin jouduin palelemaan ,kun aamulla väärin mittaria katoin ,mukamas
oli -2 ,ihmettelinkin kuis täällä näin helv... kylmä. Hullu lähdin
vielä fillarilla töihin.
Hyviä viikonloppuja
ikävöiden - kim
janna kirjoitti:
Pyydä vaan sieltä joku äijä välillä
sisälle lämmittelemään.
Mun takia voisit vähän palellakkin.
Minäkin jouduin palelemaan ,kun aamulla väärin mittaria katoin ,mukamas
oli -2 ,ihmettelinkin kuis täällä näin helv... kylmä. Hullu lähdin
vielä fillarilla töihin.
Hyviä viikonloppuja
ikävöidensinähän hupakko oot ku mittarii tolleen kattelet siinähän olis voinu paleltuu paikat
- T:äijä
kim kirjoitti:
sinähän hupakko oot ku mittarii tolleen kattelet siinähän olis voinu paleltuu paikat
No sunkin pitäis varmaan hommat hoitaa
ennenkuin alat aukoo,pysy pois ohjaamosta senkin lusmu...mitähän sun perhekkin sanoo kun siellä netissä naisia nauratat,häpeisit edes.Olen lukenut sinun lurituksesi "kim" tuolle vuohelle,toivottavasti hän ei ota sinua tosissaan kun tunnen sinut senkin keppihevonen.... - janna
T:äijä kirjoitti:
No sunkin pitäis varmaan hommat hoitaa
ennenkuin alat aukoo,pysy pois ohjaamosta senkin lusmu...mitähän sun perhekkin sanoo kun siellä netissä naisia nauratat,häpeisit edes.Olen lukenut sinun lurituksesi "kim" tuolle vuohelle,toivottavasti hän ei ota sinua tosissaan kun tunnen sinut senkin keppihevonen....Äijä taitaa olla pahasti hakoteillä,
vilkas mielikuvitus teki kepposen.
Jätetään äijän kommenti omaa arvoonsa.
palaillaan - kim
janna kirjoitti:
Äijä taitaa olla pahasti hakoteillä,
vilkas mielikuvitus teki kepposen.
Jätetään äijän kommenti omaa arvoonsa.
palaillaanEnsi kerralla sitten myös tahtoisin lipasta sun piparii,jo se vaan käy??
Vai jäätykö se silloin kun ajelit pyörällä pakkasessa?Mutta jos se ei arista niin kyllähän mä olisin valtavan kiinnostunut......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2643448
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501706Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1251577Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151400