Kim

janna

Anteeksi, en arvannut että tuosta r...
tuollaisen riesan saimme.
palaillaan

13

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kim

      ei se mitään katellaan jos kerkiin tulla tänne

      • janna

        Toivottavasti voidaan jutustella
        ensi kerralla ilman mun vartijaa.
        On se mukava kun sinäkin töitä joudut
        paiskomaan.


    • kim

      on siellä joku häirikkö sun nimellä kans

      • jannasi

        moi
        Ei taida mun viestini sua tänään tavoittaa,kun mun vartijani ei mene
        ottamaan unia.
        Mitenköhän meinaa yön jaksaa.
        Ollaan kärsivällisiä.


      • kim
        jannasi kirjoitti:

        moi
        Ei taida mun viestini sua tänään tavoittaa,kun mun vartijani ei mene
        ottamaan unia.
        Mitenköhän meinaa yön jaksaa.
        Ollaan kärsivällisiä.

        en pääse tänään chattiin kun olen ohjaamossa ainakin nää illat ja ekan yön


      • janna
        kim kirjoitti:

        en pääse tänään chattiin kun olen ohjaamossa ainakin nää illat ja ekan yön

        Tuleepas taas kova ikävä,kun näin
        pitkä tauko täytyy pitää.
        Pyydä sinne ohjaamoon istuu joku vanha
        ja raihnanen äijä.
        Se on sitten vaan kärsittävä ikävää.


    • kin

      en nyt näillä pakkasilla viitti täällä on mukavan lämmintä

    • kim

      ei kun kim

      • janna

        Pyydä vaan sieltä joku äijä välillä
        sisälle lämmittelemään.
        Mun takia voisit vähän palellakkin.
        Minäkin jouduin palelemaan ,kun aamulla väärin mittaria katoin ,mukamas
        oli -2 ,ihmettelinkin kuis täällä näin helv... kylmä. Hullu lähdin
        vielä fillarilla töihin.

        Hyviä viikonloppuja

        ikävöiden


      • kim
        janna kirjoitti:

        Pyydä vaan sieltä joku äijä välillä
        sisälle lämmittelemään.
        Mun takia voisit vähän palellakkin.
        Minäkin jouduin palelemaan ,kun aamulla väärin mittaria katoin ,mukamas
        oli -2 ,ihmettelinkin kuis täällä näin helv... kylmä. Hullu lähdin
        vielä fillarilla töihin.

        Hyviä viikonloppuja

        ikävöiden

        sinähän hupakko oot ku mittarii tolleen kattelet siinähän olis voinu paleltuu paikat


      • T:äijä
        kim kirjoitti:

        sinähän hupakko oot ku mittarii tolleen kattelet siinähän olis voinu paleltuu paikat

        No sunkin pitäis varmaan hommat hoitaa
        ennenkuin alat aukoo,pysy pois ohjaamosta senkin lusmu...mitähän sun perhekkin sanoo kun siellä netissä naisia nauratat,häpeisit edes.Olen lukenut sinun lurituksesi "kim" tuolle vuohelle,toivottavasti hän ei ota sinua tosissaan kun tunnen sinut senkin keppihevonen....


      • janna
        T:äijä kirjoitti:

        No sunkin pitäis varmaan hommat hoitaa
        ennenkuin alat aukoo,pysy pois ohjaamosta senkin lusmu...mitähän sun perhekkin sanoo kun siellä netissä naisia nauratat,häpeisit edes.Olen lukenut sinun lurituksesi "kim" tuolle vuohelle,toivottavasti hän ei ota sinua tosissaan kun tunnen sinut senkin keppihevonen....

        Äijä taitaa olla pahasti hakoteillä,
        vilkas mielikuvitus teki kepposen.
        Jätetään äijän kommenti omaa arvoonsa.
        palaillaan


      • kim
        janna kirjoitti:

        Äijä taitaa olla pahasti hakoteillä,
        vilkas mielikuvitus teki kepposen.
        Jätetään äijän kommenti omaa arvoonsa.
        palaillaan

        Ensi kerralla sitten myös tahtoisin lipasta sun piparii,jo se vaan käy??
        Vai jäätykö se silloin kun ajelit pyörällä pakkasessa?Mutta jos se ei arista niin kyllähän mä olisin valtavan kiinnostunut......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe