Kim

janna

Anteeksi, en arvannut että tuosta r...
tuollaisen riesan saimme.
palaillaan

13

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kim

      ei se mitään katellaan jos kerkiin tulla tänne

      • janna

        Toivottavasti voidaan jutustella
        ensi kerralla ilman mun vartijaa.
        On se mukava kun sinäkin töitä joudut
        paiskomaan.


    • kim

      on siellä joku häirikkö sun nimellä kans

      • jannasi

        moi
        Ei taida mun viestini sua tänään tavoittaa,kun mun vartijani ei mene
        ottamaan unia.
        Mitenköhän meinaa yön jaksaa.
        Ollaan kärsivällisiä.


      • kim
        jannasi kirjoitti:

        moi
        Ei taida mun viestini sua tänään tavoittaa,kun mun vartijani ei mene
        ottamaan unia.
        Mitenköhän meinaa yön jaksaa.
        Ollaan kärsivällisiä.

        en pääse tänään chattiin kun olen ohjaamossa ainakin nää illat ja ekan yön


      • janna
        kim kirjoitti:

        en pääse tänään chattiin kun olen ohjaamossa ainakin nää illat ja ekan yön

        Tuleepas taas kova ikävä,kun näin
        pitkä tauko täytyy pitää.
        Pyydä sinne ohjaamoon istuu joku vanha
        ja raihnanen äijä.
        Se on sitten vaan kärsittävä ikävää.


    • kin

      en nyt näillä pakkasilla viitti täällä on mukavan lämmintä

    • kim

      ei kun kim

      • janna

        Pyydä vaan sieltä joku äijä välillä
        sisälle lämmittelemään.
        Mun takia voisit vähän palellakkin.
        Minäkin jouduin palelemaan ,kun aamulla väärin mittaria katoin ,mukamas
        oli -2 ,ihmettelinkin kuis täällä näin helv... kylmä. Hullu lähdin
        vielä fillarilla töihin.

        Hyviä viikonloppuja

        ikävöiden


      • kim
        janna kirjoitti:

        Pyydä vaan sieltä joku äijä välillä
        sisälle lämmittelemään.
        Mun takia voisit vähän palellakkin.
        Minäkin jouduin palelemaan ,kun aamulla väärin mittaria katoin ,mukamas
        oli -2 ,ihmettelinkin kuis täällä näin helv... kylmä. Hullu lähdin
        vielä fillarilla töihin.

        Hyviä viikonloppuja

        ikävöiden

        sinähän hupakko oot ku mittarii tolleen kattelet siinähän olis voinu paleltuu paikat


      • T:äijä
        kim kirjoitti:

        sinähän hupakko oot ku mittarii tolleen kattelet siinähän olis voinu paleltuu paikat

        No sunkin pitäis varmaan hommat hoitaa
        ennenkuin alat aukoo,pysy pois ohjaamosta senkin lusmu...mitähän sun perhekkin sanoo kun siellä netissä naisia nauratat,häpeisit edes.Olen lukenut sinun lurituksesi "kim" tuolle vuohelle,toivottavasti hän ei ota sinua tosissaan kun tunnen sinut senkin keppihevonen....


      • janna
        T:äijä kirjoitti:

        No sunkin pitäis varmaan hommat hoitaa
        ennenkuin alat aukoo,pysy pois ohjaamosta senkin lusmu...mitähän sun perhekkin sanoo kun siellä netissä naisia nauratat,häpeisit edes.Olen lukenut sinun lurituksesi "kim" tuolle vuohelle,toivottavasti hän ei ota sinua tosissaan kun tunnen sinut senkin keppihevonen....

        Äijä taitaa olla pahasti hakoteillä,
        vilkas mielikuvitus teki kepposen.
        Jätetään äijän kommenti omaa arvoonsa.
        palaillaan


      • kim
        janna kirjoitti:

        Äijä taitaa olla pahasti hakoteillä,
        vilkas mielikuvitus teki kepposen.
        Jätetään äijän kommenti omaa arvoonsa.
        palaillaan

        Ensi kerralla sitten myös tahtoisin lipasta sun piparii,jo se vaan käy??
        Vai jäätykö se silloin kun ajelit pyörällä pakkasessa?Mutta jos se ei arista niin kyllähän mä olisin valtavan kiinnostunut......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      264
      3448
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2983
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      45
      2131
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1776
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      50
      1706
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      125
      1577
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1400
    Aihe