Kiitos, kun olet ollut koko tämän vuoden tukenani ja kannustajani. Kiitos, kun vastaat sähköpostiini. Kiitos kauniista hymystäsi, sanoistasi ja teoistasi. Annoit minulle taas intoa jatkaa eteen päin. Tuska ei enää tuntunutkaan niin suurelta ja ylitsepääsemättömältä. Aina sinut nähdessäni valo ja ilo täyttivät mieleni ja sydämeni. Kiitos uudesta elämästä! Sinun ansiostasi olen yhä täällä. Lohdutuksesi pelasti minut, heräsin kuin synkästä unesta, josta ei ollut ulospääsyä... Näytit minulle, että joku, sinä, välität. Siksi sinuun rakastuinkin.
...siitä anteeksi, en olisi saanut. Rakkauteni on täydellisen kiellettyä, etkä sinä voi siihen vastata, vaikka haluaisitkin (epätodennäköistä). En koskaan tahdo loukata sinua ja yksityisyyttäsi ja siksi yritänkin pysytellä etäällä. Tiedät, että olen rakastunut, muttet silti ole sanonut mitään, et halua haavoittaa minua. Olet liian kiltti... liian kiltti ja opettajani... anteeksi.
Ensi vuonna nähdään.
Ja kiitos. Kiitos kaikesta.
Kiitos, Peter!
BubbleGirl
0
381
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076