Kiitos, kun olet ollut koko tämän vuoden tukenani ja kannustajani. Kiitos, kun vastaat sähköpostiini. Kiitos kauniista hymystäsi, sanoistasi ja teoistasi. Annoit minulle taas intoa jatkaa eteen päin. Tuska ei enää tuntunutkaan niin suurelta ja ylitsepääsemättömältä. Aina sinut nähdessäni valo ja ilo täyttivät mieleni ja sydämeni. Kiitos uudesta elämästä! Sinun ansiostasi olen yhä täällä. Lohdutuksesi pelasti minut, heräsin kuin synkästä unesta, josta ei ollut ulospääsyä... Näytit minulle, että joku, sinä, välität. Siksi sinuun rakastuinkin.
...siitä anteeksi, en olisi saanut. Rakkauteni on täydellisen kiellettyä, etkä sinä voi siihen vastata, vaikka haluaisitkin (epätodennäköistä). En koskaan tahdo loukata sinua ja yksityisyyttäsi ja siksi yritänkin pysytellä etäällä. Tiedät, että olen rakastunut, muttet silti ole sanonut mitään, et halua haavoittaa minua. Olet liian kiltti... liian kiltti ja opettajani... anteeksi.
Ensi vuonna nähdään.
Ja kiitos. Kiitos kaikesta.
Kiitos, Peter!
BubbleGirl
0
433
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301169- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37686- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss266593- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47500Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?33465- 33462