G: suosikkinne?

kertokaa

G: Bree on mun suosikki, koska se on niin kaunis ja täydellinen :)

ennen mun suosikki oli gabrielle, mut nykyään siis Bree :)

5

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kypsä setä

Eva Longoria on ainoa, joka on naisen näköinen.
      Muut saavat lähinnä kirkumaan kauhusta.

• kasvaa

Sillä alkaa vanhempana kovasti parta kasvamaan, ellei sitten jo kasva. Teri Hatcher on paras

• hjubsukka

Juups.

Makuja on monia eikä makuasioista voi kiistellä.

Sarjan hahmoista tykkään oikeastaan kaikista. Kaikki roolihenkilöt ovat sopivan erilaisia ja mielenkiintoisia. Onneksi kukaan ei ole samanlainen kuin toinen.

Kun puhutaan itse näyttelijöistä (eikä siis roolihahmoista) niin lempparini on Eva. Ihan vain sen takia, että hänestä kertovia juttuja olen eniten lukenut. Muiden näyttelijöiden jutut on jääny harmillisen vähiin..

• burnet

Kauniitahan nuo on kaikki,mutta Eva Longorian esittämä Gabrielle on niin syötävän hyvän näkönen että jättää muut varjoonsa.
      Gabrielle on ehdoton suosikkini !
      Tosin tykkään kovasti myös Susan Mayeria esittävästä Teri Hatcherista.Harmi vaan kun Teri näyttää riutuvan silmissä ja katoaa kohta kokonaan ellei saa terveyttään kuntoon.
      Muisto vain siitä hehkeästä kauniista naisesta joka oli vuosia sitten.
      Marcia Cross on aina esittänyt nartun rooleja ja tässäkin sarjassa oikeastaan se pirullisin akka.Kaukana kodin hengettärestä vaikka esittääkin sitä,mutta suunittelee selän takana murhia yms.Kaunis,mutta en ole koskaan pitänyt.
      Felicity Huffman on sarjassa nuhruinen lapsikatrasta paimentava kotiäiti ja toisaalta tyylikäs bisnes-nainen joka luopunut urastaan perheen takia.Bisnes-naisena tyylikäs nainen,mutta muuten se nuhruinen olemus ei oikein miellytä.

• mangomi

no ne kaikki on omalla tavalla kiinnostavii ehkä tällähetkellä susan mayer(teri hatcher) on mun lemppari mut en mää jaksas katella susanii tuntii putkee et must niit kaikki on on kiva kattoo ja sillee..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe