LÖYTYISIKÖ

Otso

yhtään valmiiksi lämmitettyä saunaa, kun mulla tuli niiiiiiiiiiiin pir...hiki kun kävin rullailemassa ja oma bastu kylmänä ja ei jaksas odottaa sen lämpenemistä??? HELP ME ?

30

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulin merirosvoradiosta, että Pentti ja Tarja saunoo tänään! Soita kansliapäällikölle ja tilaa kimppasauna Tasavallan Presidentin ja Siipan saunaan.

      • Otso

        muuten tietämään ko.herran puhelin numeron ku mä olen jostain syystä poistanut sen kännystäni?


      • Otso kirjoitti:

        muuten tietämään ko.herran puhelin numeron ku mä olen jostain syystä poistanut sen kännystäni?

        ENIRO tietää, kysy sieltä.


      • Otso
        NW4EVER kirjoitti:

        ENIRO tietää, kysy sieltä.

        se eniro 0100100 kuinka voin auttaa?


      • Otso kirjoitti:

        se eniro 0100100 kuinka voin auttaa?

        Siellä saattaa myös vastata mieshenkilö. Jos on ruuhkaa, kuulet kaikki Top40 hitit taustamusiikkina...


    • kipparinoma

      aina löytyy;o)) Mut löytyykö mistään puukiulun fiksaajaa???

      • Otso

        nyt yhden puukiulun...onhan tässä vaativampiakin fiksailtu....kuten...no ei nyt kyllä tule mieleen...kerran korjasin..ei en se minä ollutkaan. Onko se pahastikin rikki?


      • ...löytyy ENIRO:sta.


      • kipparinoma
        Otso kirjoitti:

        nyt yhden puukiulun...onhan tässä vaativampiakin fiksailtu....kuten...no ei nyt kyllä tule mieleen...kerran korjasin..ei en se minä ollutkaan. Onko se pahastikin rikki?

        Tai ei mkai....Se on kuin palapeli...mutkun tää on se haikompi astia...Tahtoo Aatamin vahvojen käsien apua...;o)


      • kipparinoma
        NW4EVER kirjoitti:

        ...löytyy ENIRO:sta.

        Empäs olisikaan arvannut...No eikun sinne:o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        Empäs olisikaan arvannut...No eikun sinne:o)

        ...Valtakunnan ykkösmiehelle, Penalle. Ja käske sen laittaa paita päälle, kun juoskentelee seuraavan kerran! Kaikki kauniit naiset yrittää uida liiveihin ja multa menee kahvi väärään kurkkuun kun Penan "kikit" heiluu kuin palmu tuulessa.


      • Otso
        kipparinoma kirjoitti:

        Tai ei mkai....Se on kuin palapeli...mutkun tää on se haikompi astia...Tahtoo Aatamin vahvojen käsien apua...;o)

        niinku Otson apu sit kelpaakaan? Aatamin vaan?


      • kipparinoma
        NW4EVER kirjoitti:

        ...Valtakunnan ykkösmiehelle, Penalle. Ja käske sen laittaa paita päälle, kun juoskentelee seuraavan kerran! Kaikki kauniit naiset yrittää uida liiveihin ja multa menee kahvi väärään kurkkuun kun Penan "kikit" heiluu kuin palmu tuulessa.

        Mun ei sis tarvitse juosta kenenkään perässä...Kas, kun olen niin laiskahko juoksija...Ja hyi...vai niin ykkösmies juoksee...ne heiluen...Huh...;o))


      • kipparinoma
        Otso kirjoitti:

        niinku Otson apu sit kelpaakaan? Aatamin vaan?

        kirjoitusvirhe paholainen...Tarkoitin nimenomaan VAIN ja AINOASTAAN Otson käsiä...eikun apua...Anna anteeksi lukihäiriöni...Olen sun taitojesi varassa:o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        Mun ei sis tarvitse juosta kenenkään perässä...Kas, kun olen niin laiskahko juoksija...Ja hyi...vai niin ykkösmies juoksee...ne heiluen...Huh...;o))

        ...uudesta SEISKA:sta koneessa takaisin Suomeen. Toivottavasti Tasavallan Ykkösnaisen ukko tajuu laittaa vaikka rintsikat t-paidan alle seuraavan kerran...


      • Otso
        kipparinoma kirjoitti:

        kirjoitusvirhe paholainen...Tarkoitin nimenomaan VAIN ja AINOASTAAN Otson käsiä...eikun apua...Anna anteeksi lukihäiriöni...Olen sun taitojesi varassa:o)

        anteeksi! Miehän riennän sinun kiuluusi....oho.....siis korjaamaan kiulusi...menikös tää nyt oikei`?


      • kipparinoma
        Otso kirjoitti:

        anteeksi! Miehän riennän sinun kiuluusi....oho.....siis korjaamaan kiulusi...menikös tää nyt oikei`?

        Saat sä tulla kiuluunkin..Ihan miten haluut..Syyntakeettomana lupaan sinulle kuunkin taivaalta:o)


      • kipparinoma
        NW4EVER kirjoitti:

        ...uudesta SEISKA:sta koneessa takaisin Suomeen. Toivottavasti Tasavallan Ykkösnaisen ukko tajuu laittaa vaikka rintsikat t-paidan alle seuraavan kerran...

        Tervetuloa Suomeen....Meillä näitää hyviä artikkeleita riittää...Siis tuikitärkeitä.....;o)


      • Otso
        kipparinoma kirjoitti:

        Saat sä tulla kiuluunkin..Ihan miten haluut..Syyntakeettomana lupaan sinulle kuunkin taivaalta:o)

        tiedän miksi kuusta ei näy ku puolikas joskus. Sä olet antanut toisen puolen jollekin ja sit sä otat välillä sen takas?


      • kipparinoma
        Otso kirjoitti:

        tiedän miksi kuusta ei näy ku puolikas joskus. Sä olet antanut toisen puolen jollekin ja sit sä otat välillä sen takas?

        sä huomasit..Pidäs hyvä huoli kuusta..siis siitä puolikkaasta...jookosta joohan:o))


      • Otso
        kipparinoma kirjoitti:

        sä huomasit..Pidäs hyvä huoli kuusta..siis siitä puolikkaasta...jookosta joohan:o))

        joskus haluttaa.........
        hunajan sijaan juustoa ja Quustahan sitä saa?


      • kipparinoma
        Otso kirjoitti:

        joskus haluttaa.........
        hunajan sijaan juustoa ja Quustahan sitä saa?

        Mut Quustahan sitä ... Hyvää mehukasta juustoa...Pehmeän täyteläistä ja aromattista:o))
        Suosittelen..;o)


      • Otso
        kipparinoma kirjoitti:

        Mut Quustahan sitä ... Hyvää mehukasta juustoa...Pehmeän täyteläistä ja aromattista:o))
        Suosittelen..;o)

        vesi herahtaa gielelle.......Tahtoo heti?


      • kipparinoma
        Otso kirjoitti:

        vesi herahtaa gielelle.......Tahtoo heti?

        Tietää mitä tahtoo..ja heti viel;o))))))


      • Otso
        kipparinoma kirjoitti:

        Tietää mitä tahtoo..ja heti viel;o))))))

        niin malttamaton...dahdoo aina heti ja baljon...ei jaksa odottaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Menen katsomaan ulos näkyykö Quuta nyt!


      • kipparinoma
        Otso kirjoitti:

        niin malttamaton...dahdoo aina heti ja baljon...ei jaksa odottaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Menen katsomaan ulos näkyykö Quuta nyt!

        niin tahdon minäkin...Älä pelkästään katso..quuntele myös Quuta...Se kannattaa..:o)..


      • Otso
        kipparinoma kirjoitti:

        niin tahdon minäkin...Älä pelkästään katso..quuntele myös Quuta...Se kannattaa..:o)..

        yritin löytää Quun..........mut ei näkynyt....ei Quulunut.........Quu hukassa???


      • kipparinoma
        Otso kirjoitti:

        yritin löytää Quun..........mut ei näkynyt....ei Quulunut.........Quu hukassa???

        Ihan tallessa Quu on...Vähä kai vain eksyksissä..Kompassi hukassa...:o/..Onneksi pikkukarhu näyttää tietä taivaalta..:o)


      • Otso
        kipparinoma kirjoitti:

        Ihan tallessa Quu on...Vähä kai vain eksyksissä..Kompassi hukassa...:o/..Onneksi pikkukarhu näyttää tietä taivaalta..:o)

        lähden nukkumaan ja odotan, jos vaikka Quu olisi löytänyt passinsa.....siis kom..sellaisen ja palaisi paikallensa...Hyviä öitä Quu!


    • kipparinoma

      Quu löytää paikkansa..sinisestä vuoteestan..Joku yö sä naäät Quun ja quuletkin..:o))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe