LÖYTYISIKÖ

Otso

yhtään valmiiksi lämmitettyä saunaa, kun mulla tuli niiiiiiiiiiiin pir...hiki kun kävin rullailemassa ja oma bastu kylmänä ja ei jaksas odottaa sen lämpenemistä??? HELP ME ?

30

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulin merirosvoradiosta, että Pentti ja Tarja saunoo tänään! Soita kansliapäällikölle ja tilaa kimppasauna Tasavallan Presidentin ja Siipan saunaan.

• Otso

muuten tietämään ko.herran puhelin numeron ku mä olen jostain syystä poistanut sen kännystäni?

• Otso kirjoitti:

muuten tietämään ko.herran puhelin numeron ku mä olen jostain syystä poistanut sen kännystäni?

ENIRO tietää, kysy sieltä.

• Otso
        NW4EVER kirjoitti:

ENIRO tietää, kysy sieltä.

se eniro 0100100 kuinka voin auttaa?

• Otso kirjoitti:

se eniro 0100100 kuinka voin auttaa?

Siellä saattaa myös vastata mieshenkilö. Jos on ruuhkaa, kuulet kaikki Top40 hitit taustamusiikkina...

• kipparinoma

aina löytyy;o)) Mut löytyykö mistään puukiulun fiksaajaa???

• Otso

nyt yhden puukiulun...onhan tässä vaativampiakin fiksailtu....kuten...no ei nyt kyllä tule mieleen...kerran korjasin..ei en se minä ollutkaan. Onko se pahastikin rikki?

• ...löytyy ENIRO:sta.

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

nyt yhden puukiulun...onhan tässä vaativampiakin fiksailtu....kuten...no ei nyt kyllä tule mieleen...kerran korjasin..ei en se minä ollutkaan. Onko se pahastikin rikki?

Tai ei mkai....Se on kuin palapeli...mutkun tää on se haikompi astia...Tahtoo Aatamin vahvojen käsien apua...;o)

• kipparinoma
        NW4EVER kirjoitti:

...löytyy ENIRO:sta.

Empäs olisikaan arvannut...No eikun sinne:o)

• kipparinoma kirjoitti:

Empäs olisikaan arvannut...No eikun sinne:o)

...Valtakunnan ykkösmiehelle, Penalle. Ja käske sen laittaa paita päälle, kun juoskentelee seuraavan kerran! Kaikki kauniit naiset yrittää uida liiveihin ja multa menee kahvi väärään kurkkuun kun Penan "kikit" heiluu kuin palmu tuulessa.

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

Tai ei mkai....Se on kuin palapeli...mutkun tää on se haikompi astia...Tahtoo Aatamin vahvojen käsien apua...;o)

niinku Otson apu sit kelpaakaan? Aatamin vaan?

• kipparinoma
        NW4EVER kirjoitti:

...Valtakunnan ykkösmiehelle, Penalle. Ja käske sen laittaa paita päälle, kun juoskentelee seuraavan kerran! Kaikki kauniit naiset yrittää uida liiveihin ja multa menee kahvi väärään kurkkuun kun Penan "kikit" heiluu kuin palmu tuulessa.

Mun ei sis tarvitse juosta kenenkään perässä...Kas, kun olen niin laiskahko juoksija...Ja hyi...vai niin ykkösmies juoksee...ne heiluen...Huh...;o))

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

niinku Otson apu sit kelpaakaan? Aatamin vaan?

kirjoitusvirhe paholainen...Tarkoitin nimenomaan VAIN ja AINOASTAAN Otson käsiä...eikun apua...Anna anteeksi lukihäiriöni...Olen sun taitojesi varassa:o)

• kipparinoma kirjoitti:

Mun ei sis tarvitse juosta kenenkään perässä...Kas, kun olen niin laiskahko juoksija...Ja hyi...vai niin ykkösmies juoksee...ne heiluen...Huh...;o))

...uudesta SEISKA:sta koneessa takaisin Suomeen. Toivottavasti Tasavallan Ykkösnaisen ukko tajuu laittaa vaikka rintsikat t-paidan alle seuraavan kerran...

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

kirjoitusvirhe paholainen...Tarkoitin nimenomaan VAIN ja AINOASTAAN Otson käsiä...eikun apua...Anna anteeksi lukihäiriöni...Olen sun taitojesi varassa:o)

anteeksi! Miehän riennän sinun kiuluusi....oho.....siis korjaamaan kiulusi...menikös tää nyt oikei`?

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

anteeksi! Miehän riennän sinun kiuluusi....oho.....siis korjaamaan kiulusi...menikös tää nyt oikei`?

Saat sä tulla kiuluunkin..Ihan miten haluut..Syyntakeettomana lupaan sinulle kuunkin taivaalta:o)

• kipparinoma
        NW4EVER kirjoitti:

...uudesta SEISKA:sta koneessa takaisin Suomeen. Toivottavasti Tasavallan Ykkösnaisen ukko tajuu laittaa vaikka rintsikat t-paidan alle seuraavan kerran...

Tervetuloa Suomeen....Meillä näitää hyviä artikkeleita riittää...Siis tuikitärkeitä.....;o)

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

Saat sä tulla kiuluunkin..Ihan miten haluut..Syyntakeettomana lupaan sinulle kuunkin taivaalta:o)

tiedän miksi kuusta ei näy ku puolikas joskus. Sä olet antanut toisen puolen jollekin ja sit sä otat välillä sen takas?

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

tiedän miksi kuusta ei näy ku puolikas joskus. Sä olet antanut toisen puolen jollekin ja sit sä otat välillä sen takas?

sä huomasit..Pidäs hyvä huoli kuusta..siis siitä puolikkaasta...jookosta joohan:o))

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

sä huomasit..Pidäs hyvä huoli kuusta..siis siitä puolikkaasta...jookosta joohan:o))

joskus haluttaa.........
        hunajan sijaan juustoa ja Quustahan sitä saa?

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

joskus haluttaa.........
        hunajan sijaan juustoa ja Quustahan sitä saa?

Mut Quustahan sitä ... Hyvää mehukasta juustoa...Pehmeän täyteläistä ja aromattista:o))
        Suosittelen..;o)

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

Mut Quustahan sitä ... Hyvää mehukasta juustoa...Pehmeän täyteläistä ja aromattista:o))
        Suosittelen..;o)

vesi herahtaa gielelle.......Tahtoo heti?

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

vesi herahtaa gielelle.......Tahtoo heti?

Tietää mitä tahtoo..ja heti viel;o))))))

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

Tietää mitä tahtoo..ja heti viel;o))))))

niin malttamaton...dahdoo aina heti ja baljon...ei jaksa odottaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Menen katsomaan ulos näkyykö Quuta nyt!

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

niin malttamaton...dahdoo aina heti ja baljon...ei jaksa odottaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Menen katsomaan ulos näkyykö Quuta nyt!

niin tahdon minäkin...Älä pelkästään katso..quuntele myös Quuta...Se kannattaa..:o)..

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

niin tahdon minäkin...Älä pelkästään katso..quuntele myös Quuta...Se kannattaa..:o)..

yritin löytää Quun..........mut ei näkynyt....ei Quulunut.........Quu hukassa???

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

yritin löytää Quun..........mut ei näkynyt....ei Quulunut.........Quu hukassa???

Ihan tallessa Quu on...Vähä kai vain eksyksissä..Kompassi hukassa...:o/..Onneksi pikkukarhu näyttää tietä taivaalta..:o)

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

Ihan tallessa Quu on...Vähä kai vain eksyksissä..Kompassi hukassa...:o/..Onneksi pikkukarhu näyttää tietä taivaalta..:o)

lähden nukkumaan ja odotan, jos vaikka Quu olisi löytänyt passinsa.....siis kom..sellaisen ja palaisi paikallensa...Hyviä öitä Quu!

• kipparinoma

Quu löytää paikkansa..sinisestä vuoteestan..Joku yö sä naäät Quun ja quuletkin..:o))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe