Stendarista loppui puhti, sytytin tupakan leivänpaahtimella.
Onkos jollain pistää paremmaksi?
Niksi Pirkka
4
245
Vastaukset
...lämmitin uunin ja sain tulta tupakkaan hehkuvasta vastuksesta!!! Minulla ei ollut paahdinta, eikä tulitikkuja saati toimivaa sytkäriä. Ja kaiken kukkuraksi oli vielä keittolevyissä lievää lämpenemisongelmaa!
- Makwe
Wanhat!!!!
- Kalastajatar..
Kaveri kerran yöpyi (syystä tai toisesta) tuttaviensa pihalla pensaikossa. Aamulla niksat, tupakkaa oli, muttei tulta missään, vanha colttikin kun teki lakon just sopivasti.. Tuttavatkin olivat häipänneet kaverin nukkuessa..
Hän fiksuna kaverina kaiveli tuttavien pihavajaa ja löys sieltä bensaa.. Hän kaatoi sitä bensaa kivelle ja sillä vanhalla coltilla sai sen verran kipinää et se bensa syttyi. Ja siitä sai kaveri röökiin tulet!! - käy.....................
samaiseen asiaan. Joskus tuli saatiin myös sähkölevystä. Levy vaan vähän punoittaa ja voipi mennä rikkikin. Hätä ei lue lakia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127