http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Helsingin Fredrikinkadulla ammuskeltiin yöllä/1135220771379
Nyt ammuskeltiin Frederikinkatu 51:ssä sijaitsevan yökerhon edessä, se on sitten varmaan tämä: http://www.studio51.fi/index2.html
Täällähän käväisi yöllä yhden värssyn kirjoittamassa eräs tiettävästi tuon kadun kuppiloissa viihtyvä henkilö ja oli kertomansa mukaan aikeissa lähteä "muutamalle". Liekö käynyt sitten räiskimässäkin, "mene ja tiedä"? No, joka tapauksessa eipä ole hääviä ravintolaväkeä noilla seuduilla ja pitää vielä ryhtyä pikkuasian vuoksi ammuskelemaankin.
Onhan siinä lähellä muita kapakoita, olis vaan mennyt seuraavaan. Työtä vieroksuvien pummien, arkojen tyhjätaskujen ja muiden väliinputoajien paikkojahan sen kadun varrella on ihan riittävästi. Rahat tais olla vaan lopussa, mikä osaltaan selittäisi hänen käytöstään ja nyt ei voi enää myydä asettakaan kenellekään, että saisi krapularyypyt, hahhah.
Fredrikinkadulla ammuttiin
66
1254
Vastaukset
- Reetu-fani
Vai on Frederik saanut ihan oman kadun? Upeaa!
- ampuja?
Hai, nyt olis hyvä tietää, että minkä värinen ampuja oli.
- Metallisti Z
Tollaset vitun diskoteekit vetää aina propelliosastoa, käykää mieluummin kunnon rock/metallimestoissa.
- Ironmikesin
värinen.
Huomenta vaan sinne pohjoiseen!
Kyllähän puhut nimenomaan taas asiaa, ei helsingissä nykyisin muuta tapahdukaan kuin tappeluja, raiskauksia, ampuma välikohtauksia ja puukotuksia.
Sairaalla kaupungilla on sairaat elkeet. Kyllä esimerkiksi Savossa on turvallista ihmisen asustaa ja käsitykseni mukaan pohjoisessa myöskin.
Mutta niinhän se on että paska valuu alaspäin joten Helsingistä ne kaikki sekopäät löytyy, loput varmaan sitten Tuusulassa.- on tuttua lehdistä
No Helsingissä on väkivaltarikokset vähenemään päin. Älä usko kaikkea. Kyllä savolaiset taas raiskaa enemmän. Ja heidät vapautetaan tuomiostakin.
- Stadilainen
Rauhallista täällä on kuin herran kukkarossa. Yksi ilmakiväärillä ilmaan ampunut poika saa jo suuren sanomalehden uutiskynnyksen rikkoutumaan.
On toki hyvä jos edes pelko pitää maalaiset kotikylissä ja syrjäkylät asutettuina. Stadilainen kirjoitti:
Rauhallista täällä on kuin herran kukkarossa. Yksi ilmakiväärillä ilmaan ampunut poika saa jo suuren sanomalehden uutiskynnyksen rikkoutumaan.
On toki hyvä jos edes pelko pitää maalaiset kotikylissä ja syrjäkylät asutettuina.Jos et näe mitään mitä ympärilläsi tapahtuu niin olet joko tyhmä tai sokea.
Kuka tässä pelkäämisestä on puhunut? Kyse oli teidänn stadilaisten tyhmyydestä jonka sinäkin osoitit jo kommentillasi.on tuttua lehdistä kirjoitti:
No Helsingissä on väkivaltarikokset vähenemään päin. Älä usko kaikkea. Kyllä savolaiset taas raiskaa enemmän. Ja heidät vapautetaan tuomiostakin.
Meillä Savonlinnalaisilla on ainakin senverran hyvät puheenlahjat ja komiat naamat että lohkeaa muutenkin.
Kuopiolaisista en sitten mene sanomaan, mene ja tiedä.- ???
Stadilainen kirjoitti:
On toki hyvä jos edes pelko pitää maalaiset kotikylissä ja syrjäkylät asutettuina.ollut periferiassa Järvenpäässä, helsingintiellä? Mäkin luulin ensin että hesarilla mamut räiski mutta se oli helsinginTIE. Siis landella.
- ...
SavoRULES kirjoitti:
Jos et näe mitään mitä ympärilläsi tapahtuu niin olet joko tyhmä tai sokea.
Kuka tässä pelkäämisestä on puhunut? Kyse oli teidänn stadilaisten tyhmyydestä jonka sinäkin osoitit jo kommentillasi.nimittäin savolaisen fiksuus.
- Stadilainen
SavoRULES kirjoitti:
Kuka tässä pelkäämisestä on puhunut? Kyse oli teidänn stadilaisten tyhmyydestä jonka sinäkin osoitit jo kommentillasi.paremmin ympärilleni kulkiessani joka perjantaiyö Helsingin keskustassa, kuin sinä joka luet yhden ihmeellisen uutisen lehdestä silloin tällöin.
MINÄ puhuin pelkäämisestä ja yhdistin siihen huolen maaseudun autioitumisesta. Näin edes joku asia pitää maalaiset kauniissa kotiympäristössään.
Anteeksi tyhmyyteni. - ennuste
pahimmat öiset häviäjät, kuten sinä rulleriepu savosta olet täyden kympin ansainut vajavaisuudestasi ja maanisuudestasi näillä palstolla ja varsinkin viime yönä.
Nolottaako?
Paras sekopää ja yksinäinen pyykkipoika löytyy kyllä savon itkiäkylästä lampaiden karsinasta. Stadilainen kirjoitti:
paremmin ympärilleni kulkiessani joka perjantaiyö Helsingin keskustassa, kuin sinä joka luet yhden ihmeellisen uutisen lehdestä silloin tällöin.
MINÄ puhuin pelkäämisestä ja yhdistin siihen huolen maaseudun autioitumisesta. Näin edes joku asia pitää maalaiset kauniissa kotiympäristössään.
Anteeksi tyhmyyteni.Mutta älä pyytele kovin usein tyhmyyttäsi anteeksi, mitä ystäväsikin siitä tuumaavat?
Siinä olet oikeassa että täällä maaseudulla on kaunista. Joten kai sinäkin sitten jotain sentään tiedät?ennuste kirjoitti:
pahimmat öiset häviäjät, kuten sinä rulleriepu savosta olet täyden kympin ansainut vajavaisuudestasi ja maanisuudestasi näillä palstolla ja varsinkin viime yönä.
Nolottaako?
Paras sekopää ja yksinäinen pyykkipoika löytyy kyllä savon itkiäkylästä lampaiden karsinasta.Olinhan ylivoimainen voittaja ja mikepupu kyykki taas kuin viimeistä päivää.
Sinua taasen tuntuu vituttavan yön tappio vieläkin ölinästä päätellen.... kirjoitti:
nimittäin savolaisen fiksuus.
Sait taas nikkiisi saman verran pisteitä kuin ÄO:si on.
- kaihi
SavoRULES kirjoitti:
Mutta älä pyytele kovin usein tyhmyyttäsi anteeksi, mitä ystäväsikin siitä tuumaavat?
Siinä olet oikeassa että täällä maaseudulla on kaunista. Joten kai sinäkin sitten jotain sentään tiedät?savon retiisiaivo ei kyllä paljon anteeksi pyytele itseltään, eihän sellaista voi tapahtua ymmärtämättömälle ja tajuntansa kadottaaneelle koska ei omista yläkerrassa mitään.
- rulle.
SavoRULES kirjoitti:
Olinhan ylivoimainen voittaja ja mikepupu kyykki taas kuin viimeistä päivää.
Sinua taasen tuntuu vituttavan yön tappio vieläkin ölinästä päätellen.Minä vain katsoin tuskaista ja murheellista kituvaa kirjoitteluasi ja noloa lähtöä savon palstalle nuolemaan haavojasi.
kaihi kirjoitti:
savon retiisiaivo ei kyllä paljon anteeksi pyytele itseltään, eihän sellaista voi tapahtua ymmärtämättömälle ja tajuntansa kadottaaneelle koska ei omista yläkerrassa mitään.
Menehän nyt jo Kuopion pelle kotipalstallesi, säälittävät sepostuksesi tunnistaa kilometrien säteelle.
Ei tainnut äikänmaikka opettaa pojulle jaksotusta eikä isoja alkukirjaimia vai istuitko retiisit korvissa?rulle. kirjoitti:
Minä vain katsoin tuskaista ja murheellista kituvaa kirjoitteluasi ja noloa lähtöä savon palstalle nuolemaan haavojasi.
Ja elefantit lentelevät Tuusulan taivaalla.
- rulle.
SavoRULES kirjoitti:
Sait taas nikkiisi saman verran pisteitä kuin ÄO:si on.
sinun naurettava nikkisi on kuin söisit omaa tyhjää ja täistä hilseistä rantapalloasi.
- rulle.
SavoRULES kirjoitti:
Päässäsi ei lennäkään kuin usvainen tumma tyhjyys ja aivottaman ääliön naurettava pimeys loistaa savoon asti.
- rulle.
SavoRULES kirjoitti:
Menehän nyt jo Kuopion pelle kotipalstallesi, säälittävät sepostuksesi tunnistaa kilometrien säteelle.
Ei tainnut äikänmaikka opettaa pojulle jaksotusta eikä isoja alkukirjaimia vai istuitko retiisit korvissa?Savon saamattomalle löysälle pellelle ei edes mahdu umpeenkasvaneeseen luiseen kalloo mitään, vaan se avarretaan vaipanmentävä reikä, että pääset edes hakemaan siwan kaljat ja pummikorvauksesi työkkäristä.
- ctrlaltdel
rulle. kirjoitti:
Päässäsi ei lennäkään kuin usvainen tumma tyhjyys ja aivottaman ääliön naurettava pimeys loistaa savoon asti.
Savon sika on aina ollut umpikiero ja sairaanloisen saita. Ja tolkuttoman kateellinen muille.
- retki
ctrlaltdel kirjoitti:
Savon sika on aina ollut umpikiero ja sairaanloisen saita. Ja tolkuttoman kateellinen muille.
aivoton rassukka se on ja oppinut jo kyykkimään luontaisesti meidän edessämme kuin valettu.
- Nauraja.
SavoRULES kirjoitti:
älä
Kirjoittanut: mies savosta 27.11.2002 klo 16.12
tuu jauhaa mulle tollasta paskaa...ite oon itä-suomesta eikä täällä tosiaan oo töitä ja se ei vittu oo miun vika!!!poiskaa en täältä haluu lähtee ku kaikki juuret ja ystävät on täällä s-linnassa..sanon vaan että vaikka nostan työttömyyskorvausta ni en todellakaan makoile kotona vaan harrastan kaikennäköstä että mieli pysyy virkeänä..niin että älä tuu mulle mun työttömyydestä ja makoilusta vittuilee jos et asioista ton enempää tiedä,saatana!!!!!!! - rulle.
Nauraja. kirjoitti:
älä
tuu jauhaa mulle tollasta paskaa...ite oon itä-suomesta eikä täällä tosiaan oo töitä ja se ei vittu oo miun vika!!!poiskaa en täältä haluu lähtee ku kaikki juuret ja ystävät on täällä s-linnassa..sanon vaan että vaikka nostan työttömyyskorvausta ni en todellakaan makoile kotona vaan harrastan kaikennäköstä että mieli pysyy virkeänä..niin että älä tuu mulle mun työttömyydestä ja makoilusta vittuilee jos et asioista ton enempää tiedä,saatana!!!!!!!olet kyllä oikeassa täysin ja kiitos kaikille mahtavasta kyykytys avusta, kun poika taas nöyränä rääpääleenä ja isänsä hätäroikkona lähti itkemään tappiotansa savon palstalle omaan ohkaiseen koloonsa.
- Somali.
Nauraja. kirjoitti:
älä
tuu jauhaa mulle tollasta paskaa...ite oon itä-suomesta eikä täällä tosiaan oo töitä ja se ei vittu oo miun vika!!!poiskaa en täältä haluu lähtee ku kaikki juuret ja ystävät on täällä s-linnassa..sanon vaan että vaikka nostan työttömyyskorvausta ni en todellakaan makoile kotona vaan harrastan kaikennäköstä että mieli pysyy virkeänä..niin että älä tuu mulle mun työttömyydestä ja makoilusta vittuilee jos et asioista ton enempää tiedä,saatana!!!!!!!Yleensä en ole vahingoniloinen toisen työttömyydestä, mutta tämä todistaa sen, että SavoRULESin kaltaiset tyypit jäävät ilman työtä nousukauden huipullakin.
Pitäisikö hänen harjoitella hiukan nöyryyttä eikä rehvakkaasti vaatia sossusta kansalaisoikeuksien tuomaa palkkaa? - rulle.
Somali. kirjoitti:
Yleensä en ole vahingoniloinen toisen työttömyydestä, mutta tämä todistaa sen, että SavoRULESin kaltaiset tyypit jäävät ilman työtä nousukauden huipullakin.
Pitäisikö hänen harjoitella hiukan nöyryyttä eikä rehvakkaasti vaatia sossusta kansalaisoikeuksien tuomaa palkkaa?Tuskimpa se sossusta rahaa saa, luulempa että sille kansaneläkelaitos maksaa eläkkeen "määrätyistä syistä".
Eihän tuollaista asennevammaista kukaan töihin ota, vai otaisitko sinä? - IRONMIKES.
Nauraja. kirjoitti:
älä
tuu jauhaa mulle tollasta paskaa...ite oon itä-suomesta eikä täällä tosiaan oo töitä ja se ei vittu oo miun vika!!!poiskaa en täältä haluu lähtee ku kaikki juuret ja ystävät on täällä s-linnassa..sanon vaan että vaikka nostan työttömyyskorvausta ni en todellakaan makoile kotona vaan harrastan kaikennäköstä että mieli pysyy virkeänä..niin että älä tuu mulle mun työttömyydestä ja makoilusta vittuilee jos et asioista ton enempää tiedä,saatana!!!!!!!Ennenkuin "lainailet" minun kirjoittamia savofeikkejä niin kysy lupa tai heilahtaa otsalitsari, räkänokka.
- IRONMIKES.
rulle. kirjoitti:
Tuskimpa se sossusta rahaa saa, luulempa että sille kansaneläkelaitos maksaa eläkkeen "määrätyistä syistä".
Eihän tuollaista asennevammaista kukaan töihin ota, vai otaisitko sinä?Jopa minä olen töissä. Putsaan nimittäin kaatopaikalla rotanjätöksiä hammasharjalla ja minulle maksetaan huikeaa palkkaa 0.50€ tunti
- IRONMIKES.
ctrlaltdel kirjoitti:
Onhan meillä "muilla" sentään 25.000 nikkiä ja paskomme yhteisestä perseestä.
- rulettaja
IRONMIKES. kirjoitti:
Ennenkuin "lainailet" minun kirjoittamia savofeikkejä niin kysy lupa tai heilahtaa otsalitsari, räkänokka.
koulutus vielä tekee joillekin hyvää, mutta kyykky raikasi aika rajusti yli rajojen kun savonlaisten oma kultsukka ja nalliaivo lähti vapisten litsari otsassa pyyhkimään serlalla turvonnutta ehtoopuolen naurettavaa pöntöänsä.
- IRONMIKES.
rulettaja kirjoitti:
koulutus vielä tekee joillekin hyvää, mutta kyykky raikasi aika rajusti yli rajojen kun savonlaisten oma kultsukka ja nalliaivo lähti vapisten litsari otsassa pyyhkimään serlalla turvonnutta ehtoopuolen naurettavaa pöntöänsä.
Minäkin tahtoo koittaa:
ruskea kieleni on seurausta jokapäiväisen vessanpyttyni nuolemisesta ja siksi olenkin menettänyt aivotoimintani sillä saan joka päivä netissä turpiini savolaisilta.
Enks ookin hyvä? - henki
IRONMIKES. kirjoitti:
Jopa minä olen töissä. Putsaan nimittäin kaatopaikalla rotanjätöksiä hammasharjalla ja minulle maksetaan huikeaa palkkaa 0.50€ tunti
savonrules vain harjaa omaa tulehtunutta anneliansa rivakoin ristiveroin onnesta huokuen ja korvaukseksi varmaan saat lasoolia pullon päivässä.
- Somali.
rulle. kirjoitti:
Tuskimpa se sossusta rahaa saa, luulempa että sille kansaneläkelaitos maksaa eläkkeen "määrätyistä syistä".
Eihän tuollaista asennevammaista kukaan töihin ota, vai otaisitko sinä?Ennemmin ottaisin liikuntakyvyttömän mogadishun mummoni töihin kuin tuollaisen saamattoman vätyksen.
- saturulle
IRONMIKES. kirjoitti:
Minäkin tahtoo koittaa:
ruskea kieleni on seurausta jokapäiväisen vessanpyttyni nuolemisesta ja siksi olenkin menettänyt aivotoimintani sillä saan joka päivä netissä turpiini savolaisilta.
Enks ookin hyvä?puhu vain pösilö omasta puolestasi ja kyyki liisää kepeästi edessämme aivoton hinuri ja läpipäästävä erakko savosta.
- IRONMIKES.
Somali. kirjoitti:
Ennemmin ottaisin liikuntakyvyttömän mogadishun mummoni töihin kuin tuollaisen saamattoman vätyksen.
Voinko siis heti saapua työhaastatteluun?
- helpoksi
IRONMIKES. kirjoitti:
Voinko siis heti saapua työhaastatteluun?
tuskimpa työhaastattelu on savon kääpiön tapauksessa tarpeen, senhän on psykologit hoitaneet oivasti ja todeneet tapauksen filttiketjuun sopivaksi ja onnellisuus laboratoriion koekaniiniksi sopivaksi.
- IRONMIKES.
helpoksi kirjoitti:
tuskimpa työhaastattelu on savon kääpiön tapauksessa tarpeen, senhän on psykologit hoitaneet oivasti ja todeneet tapauksen filttiketjuun sopivaksi ja onnellisuus laboratoriion koekaniiniksi sopivaksi.
Minä sinne olin tulossa eikä se savolainen.
Voinko tulla sinne vai en, olen eläväinen tuusulassa asusteleva pygmikääpiö! - fiilausta
IRONMIKES. kirjoitti:
Onhan meillä "muilla" sentään 25.000 nikkiä ja paskomme yhteisestä perseestä.
Ainut on vain savorules, joka paskoo jo tunnetuksi tulleesta kamelin tötsän kautta ja saa siitä serlalta ilmaisapua ja rahoitusta värinättömin hetkiin kotiseutunsa lutakkonsa rannalla.
- fasaani
IRONMIKES. kirjoitti:
Voinko tulla sinne vai en, olen eläväinen tuusulassa asusteleva pygmikääpiö!selittele vain omituista onnellisuustilaa sukusi monihaaraiselle väelle, ja katsele peilin kautta kutistuvaa helliunpalloasi kun se laskeutuu savonlinnan torille muita syvästi nauravia paikakuntalaisia ihastuttamaan.
- Somali.
IRONMIKES. kirjoitti:
Voinko tulla sinne vai en, olen eläväinen tuusulassa asusteleva pygmikääpiö!Jos asiat olisivat niin huonosti Suomessa, että sinä ja savonmies olisitte ainoat työnhakijat minulla...
En uskalla ajatella sellaista kauhukuvaa.
Eivät kai suomalaisten 10%työttömyys lepää teidän kaltaisten harteilla? - Kuningas
Mitenkäs kommentoisit tätä?
http://www.stakes.fi/NR/rdonlyres/5D4FDAA2-D43D-4ED3-8AFA-7E02AFAF43F9/0/0532_Kuvio8.jpg - Kuningas
Kuningas kirjoitti:
Mitenkäs kommentoisit tätä?
http://www.stakes.fi/NR/rdonlyres/5D4FDAA2-D43D-4ED3-8AFA-7E02AFAF43F9/0/0532_Kuvio8.jpgEi näemmä tullut otsikko mukaan. Siis tuossa graafissa on kuvattuna henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset vuonna 2004, ja sen mukaan Pohjois-Savo on ylivoimaisesti väkivaltaisinta aluetta.
Kuningas kirjoitti:
Ei näemmä tullut otsikko mukaan. Siis tuossa graafissa on kuvattuna henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset vuonna 2004, ja sen mukaan Pohjois-Savo on ylivoimaisesti väkivaltaisinta aluetta.
Savonlinna kuuluu Etelä-Savoon ja täällä on kyllä turvallista paitsi tietysti kaltaisesi huutelija saisi heti turpiinsa kunnolla
- ctrlaltdel
SavoRULES kirjoitti:
Savonlinna kuuluu Etelä-Savoon ja täällä on kyllä turvallista paitsi tietysti kaltaisesi huutelija saisi heti turpiinsa kunnolla
savolainen selkään puukottaja puhisee.
- Kuningas
SavoRULES kirjoitti:
Kaltaisesi savolainen ei näköjään osaa tulkita noinkaan yksinkertaisia kuvia. Ensimmäisenä oli Pohjois-Savo, sitten Lappi, sitten tuli Etelä-Savo.
Puheesi siitä, että pääkaupunkiseudulla olisi jotenkin turvatonta verrattuna muuhun maahan, ovat siis täyttä paskaa. Kuningas kirjoitti:
Kaltaisesi savolainen ei näköjään osaa tulkita noinkaan yksinkertaisia kuvia. Ensimmäisenä oli Pohjois-Savo, sitten Lappi, sitten tuli Etelä-Savo.
Puheesi siitä, että pääkaupunkiseudulla olisi jotenkin turvatonta verrattuna muuhun maahan, ovat siis täyttä paskaa.Älä viitsi sepostaa kun et tiedä mitään. Kyllä Etelä-Suomessa tarkemmin Helsingissä on tavallisen pulliaisen turvattomin liikkua.
Jos se ei ahtaaseen kalloosi mene niin ei voi mitään.- Kuningas
SavoRULES kirjoitti:
Älä viitsi sepostaa kun et tiedä mitään. Kyllä Etelä-Suomessa tarkemmin Helsingissä on tavallisen pulliaisen turvattomin liikkua.
Jos se ei ahtaaseen kalloosi mene niin ei voi mitään.Laitapa faktaa sanojesi tueksi. Mielellään vielä faktaa, joka kumoaa tuon Stakesin tilaston.
Mielenkiintoista olisi myös kuulla, mihin tuo väitteesi perustuu. - Kuningas
Kuningas kirjoitti:
Laitapa faktaa sanojesi tueksi. Mielellään vielä faktaa, joka kumoaa tuon Stakesin tilaston.
Mielenkiintoista olisi myös kuulla, mihin tuo väitteesi perustuu.Kuten arvata saattoi, savolainen kieroilu loppui heti kun pitäisi vähän perustella asioita. No, hyvä että hiljeni, pysyy taas keskustelu asialinjalla.
- Lertsi
SavoRULES kirjoitti:
Kuka tässä pelkäämisestä on puhunut? Kyse oli teidänn stadilaisten tyhmyydestä jonka sinäkin osoitit jo kommentillasi.Eiköhän suurin osa nykyhelsinkiläisitä ole tulleet Pönttövuoren tunnelin kautta Savosta. Joten se siitä savolaisuuden ja turvallisuuden yhteismitallisuudesta.
- Kuningas
Minä en asetta omista, enkä ole koskaan omistanut, koska aseet ovat paskahousuja ja pelkureita varten. Omistatko sinä?
En myöskään käy missään Sedun ravintoloissa.
Työtä vieroksuvien pummien, arkojen tyhjätaskujen ja muiden väliinputoajien paikoista sinulla itselläsi tuntuu olevan empiiristä kokemusta. Taitaa olla pohjoisen miehellä kotiseudulla naama kulunut, kun pitää Helsinkiin asti lähteä räkälöitä koluamaan.Olen Kairakettu, enkä Runttu, hommaa silmälasit.
Minä omistan aseita, olen aina omistanut, sillä onhan yksi vanhoista ammateistani aseseppä.
"Minä en asetta omista, enkä ole koskaan omistanut, koska aseet ovat paskahousuja ja pelkureita varten."
Vai niin, paljain käsinkö metsästämään lähtisit? Hirvenkaatoon, karhunkaatoon? Siinäpä vikkelä ja rohkea mies ja nuo oli vasta kesyimmästä päästä metsästettäviä eläimiä. Hirvi juosten kiinni ja käsin vääntämällä niskat nurin, niinkö? Entäpä miten laskisit veret? Ase se on teräasekin, jolla toimenpide pitäisi suorittaa, mutta sinä ilmeisesti käyttäisit hampaitasi? Aseita käytetään myös kilpa-ammunnoissa, tiesitkö sitä? Miten se liittyy pelkuruuteen?
"Työtä vieroksuvien pummien, arkojen tyhjätaskujen ja muiden väliinputoajien paikoista sinulla itselläsi tuntuu olevan empiiristä kokemusta. Taitaa olla pohjoisen miehellä kotiseudulla naama kulunut, kun pitää Helsinkiin asti lähteä räkälöitä koluamaan."
Etkös sinä ollut juuri se, joka siellä räkälässä oli ja sinne myös jäi, etkä saanut sanotuksi pelokkuudeltasi sanaakaan? Sinuahan ei voinut edes tunnistaa, mutta itse myönsit tunnistanesi satunnaisen kävijän.
"En myöskään käy missään Sedun ravintoloissa."
Ai, miksi et? No, enpä taida käydä minäkään, mutta mistäpä sen varmuudella tietää, kun en kysele paikan omistajaa sisään mennessäni. Sitäpaitsi en viihdy ravintoloissa, omissa tiloissa on tarpeeksi ravintolaa minulle niin maalla kuin merelläkin.- Kuningas
Kairakettu kirjoitti:
Olen Kairakettu, enkä Runttu, hommaa silmälasit.
Minä omistan aseita, olen aina omistanut, sillä onhan yksi vanhoista ammateistani aseseppä.
"Minä en asetta omista, enkä ole koskaan omistanut, koska aseet ovat paskahousuja ja pelkureita varten."
Vai niin, paljain käsinkö metsästämään lähtisit? Hirvenkaatoon, karhunkaatoon? Siinäpä vikkelä ja rohkea mies ja nuo oli vasta kesyimmästä päästä metsästettäviä eläimiä. Hirvi juosten kiinni ja käsin vääntämällä niskat nurin, niinkö? Entäpä miten laskisit veret? Ase se on teräasekin, jolla toimenpide pitäisi suorittaa, mutta sinä ilmeisesti käyttäisit hampaitasi? Aseita käytetään myös kilpa-ammunnoissa, tiesitkö sitä? Miten se liittyy pelkuruuteen?
"Työtä vieroksuvien pummien, arkojen tyhjätaskujen ja muiden väliinputoajien paikoista sinulla itselläsi tuntuu olevan empiiristä kokemusta. Taitaa olla pohjoisen miehellä kotiseudulla naama kulunut, kun pitää Helsinkiin asti lähteä räkälöitä koluamaan."
Etkös sinä ollut juuri se, joka siellä räkälässä oli ja sinne myös jäi, etkä saanut sanotuksi pelokkuudeltasi sanaakaan? Sinuahan ei voinut edes tunnistaa, mutta itse myönsit tunnistanesi satunnaisen kävijän.
"En myöskään käy missään Sedun ravintoloissa."
Ai, miksi et? No, enpä taida käydä minäkään, mutta mistäpä sen varmuudella tietää, kun en kysele paikan omistajaa sisään mennessäni. Sitäpaitsi en viihdy ravintoloissa, omissa tiloissa on tarpeeksi ravintolaa minulle niin maalla kuin merelläkin.Jos tänne kaupunkiin eksyy hirviä tai karhuja, eiköhän se ole viranomaisten ja ammattilaisten asia päästää ne tarvittaessa päiviltä.
Mistä räkälästä puhut?
En käy Sedun ravintoloissa, koska SK-ravintolat ovat keravalaisille, hyppyritukille, puuhelmipelleille, fruittareille, junteille ja wannabe-idiooteille suunnattuja mauttomia massajuottoloita. Kuningas kirjoitti:
Jos tänne kaupunkiin eksyy hirviä tai karhuja, eiköhän se ole viranomaisten ja ammattilaisten asia päästää ne tarvittaessa päiviltä.
Mistä räkälästä puhut?
En käy Sedun ravintoloissa, koska SK-ravintolat ovat keravalaisille, hyppyritukille, puuhelmipelleille, fruittareille, junteille ja wannabe-idiooteille suunnattuja mauttomia massajuottoloita.Et pärjäisi luonnonolosuhteissa, vaan tarvit muita auttajaksi. Kuka sulle ruoat kokkaa?
"Mistä räkälästä puhut?"
Etkös sinä siellä Loosessa lymyillyt?- Kuningas
Kairakettu kirjoitti:
Et pärjäisi luonnonolosuhteissa, vaan tarvit muita auttajaksi. Kuka sulle ruoat kokkaa?
"Mistä räkälästä puhut?"
Etkös sinä siellä Loosessa lymyillyt?Et pärjäisi kaupungissa, koska olet epäsosiaalinen, hidas, tyhmä, ruma ja haiset pahalle?
Onko Loose mielestäsi räkälä? Oletko siis joskus käynyt siellä? Mitäs nuo muut mainitsemasi Fredan räkälät ovat, kokemuksia niistäkin? Kuningas kirjoitti:
Et pärjäisi kaupungissa, koska olet epäsosiaalinen, hidas, tyhmä, ruma ja haiset pahalle?
Onko Loose mielestäsi räkälä? Oletko siis joskus käynyt siellä? Mitäs nuo muut mainitsemasi Fredan räkälät ovat, kokemuksia niistäkin?"Et pärjäisi kaupungissa, koska olet epäsosiaalinen, hidas, tyhmä, ruma ja haiset pahalle?"
Olen pärjännyt useissa kaupungeissa, enkä vaan Suomessa. Kaupunkeihin muuttavat ne, jotka eivät muualla pärjää.
"tyhmä, ruma ja haiset pahalle"
Olipas tuokin väite. Oletatko nähneeni minut?
Olen lukenut Loosesta ja se on mielestäni räkälä. Myös sinun mielipiteesi siitä paikasta oli vastaava.- Kuningas
Kairakettu kirjoitti:
"Et pärjäisi kaupungissa, koska olet epäsosiaalinen, hidas, tyhmä, ruma ja haiset pahalle?"
Olen pärjännyt useissa kaupungeissa, enkä vaan Suomessa. Kaupunkeihin muuttavat ne, jotka eivät muualla pärjää.
"tyhmä, ruma ja haiset pahalle"
Olipas tuokin väite. Oletatko nähneeni minut?
Olen lukenut Loosesta ja se on mielestäni räkälä. Myös sinun mielipiteesi siitä paikasta oli vastaava.Valuuko hikikarpaloita kaljulla päälaellasi, kun muistelet soodaveden tilaamista toppatakki päällä, kädet täristen ja kirkas räkätippa nenänpäässä helmeillen? Mikset tullut kumartamaan Kuningasta?
Kuningas kirjoitti:
Valuuko hikikarpaloita kaljulla päälaellasi, kun muistelet soodaveden tilaamista toppatakki päällä, kädet täristen ja kirkas räkätippa nenänpäässä helmeillen? Mikset tullut kumartamaan Kuningasta?
Räkälä on siis sinun mielipaikkasi, no, en muuta kuvitellutkaan.
Olet vain puskista huuteleva paskahousu, etkä kykene asialliseen vuoropuheluun.
Olet ikuinen häviäjä ja väliinputoaja.- Kuningas
Kairakettu kirjoitti:
Räkälä on siis sinun mielipaikkasi, no, en muuta kuvitellutkaan.
Olet vain puskista huuteleva paskahousu, etkä kykene asialliseen vuoropuheluun.
Olet ikuinen häviäjä ja väliinputoaja.Samanlaisia tyhjänpuhujia, kieroilijoita ja paskahousuja palstat täynnään! Pohjoisen tuppikulli vaihtaa nickiä kuin sukkia (eli kerran parissa vuodessa). Virtuaalikaveri Savosta väittää Stadia vaaralliseksi paikaksi, mutta kun lyödään faktoja tiskiin, käykin ilmi, että kyse on vain savolaisen omasta pelkuruudesta, junttiudesta ja olemattomasta medialukutaidosta.
Yritäpä nyt perustella, mistä päättelit, että a) olen käynyt Loosessa, b) Loose on räkälä ja c) Loose on mielipaikkani. Kuningas kirjoitti:
Samanlaisia tyhjänpuhujia, kieroilijoita ja paskahousuja palstat täynnään! Pohjoisen tuppikulli vaihtaa nickiä kuin sukkia (eli kerran parissa vuodessa). Virtuaalikaveri Savosta väittää Stadia vaaralliseksi paikaksi, mutta kun lyödään faktoja tiskiin, käykin ilmi, että kyse on vain savolaisen omasta pelkuruudesta, junttiudesta ja olemattomasta medialukutaidosta.
Yritäpä nyt perustella, mistä päättelit, että a) olen käynyt Loosessa, b) Loose on räkälä ja c) Loose on mielipaikkani.perustelen myöhemmin, mutta kaikille seuranneille juttu on jo vanhastaan tuttua. Sitäpaitsi vääristelet taas tuttuun tyyliisi.
Kairakettu kirjoitti:
perustelen myöhemmin, mutta kaikille seuranneille juttu on jo vanhastaan tuttua. Sitäpaitsi vääristelet taas tuttuun tyyliisi.
Mies se jaksaa valehdella itselleen ja muille.
Kylmä totuus on että jänökunkussa ei ollut miestä tulemaan tapaamiseen kuten esimerkiksi meissä oli kun niin sovittiin.
Noinkin yksinkertaisessa asiassa näkee kenellä on kanttia seisoa sanojensa takana ja kenellä ei.
Käyppä tsekkaamassa mitä poju (kunkku) on keksinyt Savonlinnapalstalle? Huvittava jäppinen on tosiaan.SavoRULES kirjoitti:
Mies se jaksaa valehdella itselleen ja muille.
Kylmä totuus on että jänökunkussa ei ollut miestä tulemaan tapaamiseen kuten esimerkiksi meissä oli kun niin sovittiin.
Noinkin yksinkertaisessa asiassa näkee kenellä on kanttia seisoa sanojensa takana ja kenellä ei.
Käyppä tsekkaamassa mitä poju (kunkku) on keksinyt Savonlinnapalstalle? Huvittava jäppinen on tosiaan.Riennänkin sinne katsomaan! Kiitti!
- Kuningas
Kairakettu kirjoitti:
perustelen myöhemmin, mutta kaikille seuranneille juttu on jo vanhastaan tuttua. Sitäpaitsi vääristelet taas tuttuun tyyliisi.
Runttu, älä nyt näin helpolla luovuta!
- voittaa
Kuningas kirjoitti:
Runttu, älä nyt näin helpolla luovuta!
Runtunhan on helppo lopettaa, kun on selvä vertaansa vailla oleva voittaja häviäjien pitäessä vain jälkipuheita syväkyykyssä ja polvilumpiot lukossa rämeisessä pusikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172