Onko muilla teillä samaa, että on refluksitaudissa kova päivittäinen närästys huolimatta jatkuvasta lääkityksestä? Itselläni erityisesti ruokailujen jälkeen voi tunteja olla närästystä ja kuvotuksen sekä turvotuksen tunnetta. Turvotus tuntuu koko vatsalla ja myös lisääntynyt wc:ssä ns. kakalla käynti kuluu kuvaan ainakin ajoittain. Lääkityksenä olleet ja ovat parhaillaankin monille ymmärtääkseni oireettomuuden tuovat happopumpun salpaajat (esim. Nexium, Pariet, Somac).
Kova närästys lääkkeistä huolimatta
5
1709
Vastaukset
- jatkuvasti
Ja on ollu jo pidemmän aikaa. Syön Nexiumia 40 - 80 mg päivässä mutta helpotusta en saa. Tosin jos jätän lääkkeen väliin niin olo pahentuu hirveesti. Mulla tää oireilee röyhtäilynä ja pahoina kurkkuoireina. Tuntuu kuin koko ruokatorvi turpoais ja sitä kouristelee. Myös hapot maistuu suussa. Muuten mulla ei ole mitään vatsaoreita. Ja oireet eivät helpota vaikka söisin vain "sallittuja" juttuja. Tän vaivan takia koko kesä on ollu ihan ... Mulla on lisäks ruokatorventulehdus, joten en tiedä miten se vaikuttaa. Elokuussa meen lääkäriin joka tekee lähetteen jatkotutkimuksiin ja leikkaustarpeen arviointiin, onneks.
- saa nähdä,leikkaus edessä
sappikivet aiheuttaa myös närästystä sillä itselläni ei nexium auta ja nyt löyty sappikivet!
- piruutasi
kokeile vaikka piruuttas jos vaikka auttaisi.acidophilus plus illalla 2kpl säännöllisesti 2kk ja tarvittaessa 2kpl kal-mag (pureskele huuhtele alas vedellä )närästykseen. laita googleen tuotteen nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1545194Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852753Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49976
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23868