Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mies nussii miestä

mulkkua pyllyyn

Täällä aika vähän keskustellaan siitä miten mies nussii toista miestä. Miehelläkin on pylly ja jos kerran naisen pyllyä saa nussia niin miksei miehen, ne paikat molemmilla lienee melko samanlaiset. Minua on nussittu kymmenien vuosien aikana tuhanne kertaa ja pehmeiden jellysauvojen kanssa naputan pyllyäni pari kolme kertaa viikossa, pidän pyllyni täysin posliinija ja puhtaana. Nykyään on vain nussijoita vaikea löytää kun tulee tuota ikää, 50v.
Kyllähän niitä tuolla hesan päässä on kaikenlaista hinttaria ja koppalakki-machoa mutta kun haluan että minua nussii aivan tavallinen suomalainen mies, saa olla roteva ja isomulkkuinen. Iso mulkku tekee hyvää ja holahtaa melko nätisti pepun syvimpään olemukseen.
On uskomattman hieno tunne kun oikein lujasti nussitaan ja pallit lätisee. Varsinkin jos on useampi mies ja esim toinen samalla imettää mulkkuaan kun toinen nussii ja sitten kun nussija on lastin laskenyt peppuun niin toinen heti perään.
Siinä on sitä tunnetta jota ei voi sanoin kuvata.

59

12629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yök!!!

      kertaa olet joutunut käymään neulotuttamassa pyllyreikääsi?? Kyllä ryppynauha on varmasti löystynyt niin paljon,että on pidätysvaikeuksia.

      • tikkausta vain

        Ei mitään ompeluhommia ole tarvittu.
        Korostan että miehen pyllyn anatomia on samanlainen kun naisenkin ja miksei siis miestä voi nussia kun kerran naista nussitaan pyllyyn,
        kukaan ei kehoita täällä miehiä jotka kertoo toinen toistaan pilvilinnamaisempia unelima naisen pyllyn nussimisesta - hakeutumaan hoitoon tai ottamaan ompeluvehkeet mukaan.
        Pyllyjä on nussittu enne kun suomessa on ollut asutusta ja pylly on voineet hyvin.


      • Anonyymi

        Väljäksi on varmaan käynyt sinun peppureikä....vaikka kuinka käyttää kondomia ja liukuvoidetta..... eturauhasen jo se hankaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väljäksi on varmaan käynyt sinun peppureikä....vaikka kuinka käyttää kondomia ja liukuvoidetta..... eturauhasen jo se hankaa...

        kyllä se reikä ihan samanlaisena pysyy. Itse olen 24senttisen herkkudildon laittanut sisään ja ei ole yhtään löystynyt peppu


    • oot!

      Kyllä sen kaikki tietää!

      • kuolet

        AIDSIIN!


      • homooot

        Onko se homoutta jos tykkää että saa mulkkua pyllyynsä. Mikä se sellainen mies sitten on joka nussii naista pyllyyn.
        Pylly kun pylly, pääasiassa että siitä tykkää.


      • me kuolemme
        kuolet kirjoitti:

        AIDSIIN!

        Kaikki me joskus aikanaan kuolemme.
        Minä olen pitänyt siitä huolen että sen takia että minun pyllyäni nussitaan, en kuole aidsiin.
        Oli toiveesi sitten mikä hyvänsä, toivoile sinä nyt kauniimpia asioita. Köyhä.
        Muuten varo että ei pyllysi kasva umpeen.


      • homooot kirjoitti:

        Onko se homoutta jos tykkää että saa mulkkua pyllyynsä. Mikä se sellainen mies sitten on joka nussii naista pyllyyn.
        Pylly kun pylly, pääasiassa että siitä tykkää.

        Juuh! Reikä kun reikä,lopputulos on sama!!


      • homooot kirjoitti:

        Onko se homoutta jos tykkää että saa mulkkua pyllyynsä. Mikä se sellainen mies sitten on joka nussii naista pyllyyn.
        Pylly kun pylly, pääasiassa että siitä tykkää.

        Niimpä jos välillä ottaa kullia pyllyyn niin sehän on vain ihanaa eikä sitä tarvitse heti ajatella itseään homona


    • ON KIVAA

      Muijat ei osaa ottaa mieheltä suihin. Vain toinen mies osaa. Ja jos kyseessä on hyvä kaveri, mikäs sen kivempaa. Imeskellään poikien kesken ja pidetään hauskaa.

      • Intissä kaverit kehu mua. Olinhan mä jo peruskoulussa harjoitellut. Amis aika olis sitten hiljaisempaa kun ne kaverit meni lukioon. Intissä me taas tavattiin. Jonkun sukulainen oli kapiainen. Järjesti meidät samaan ryhmään.


      • Anonyymi

        Juuri näin..Nåin on..Miehet olkoon keskenään...


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Intissä kaverit kehu mua. Olinhan mä jo peruskoulussa harjoitellut. Amis aika olis sitten hiljaisempaa kun ne kaverit meni lukioon. Intissä me taas tavattiin. Jonkun sukulainen oli kapiainen. Järjesti meidät samaan ryhmään.

        OK niin armeijassa


    • Kokeilunhaluinen41

      Asiallinen viestisi sai taas kahjot liikkeelle. Olen samaa mieltä pitkälle kanssasi, sillä erotuksella että minun pyllyäni ei ole kukaan nussinut, enkä ole nussinut miehen pyllyä.

      Jos totta puhutaan niin haluaisin kyllä kokeilla kumpaakin..

    • SEKSIJULLI

      Olis kiva saaha kullia pyllyn.

      • Anonyymi

        Kyllä kulli tuntuu hyvältä pyllyssä


    • Anonyymi

      Pääsisipä sitä itsekin tuota kokemaan, sopivalle kaverille pyllistämään ja saamaan mulkkua peppuun niin että pallit lätisee ;)
      t: M45-utelias-Tre

    • Anonyymi

      Karvaton peppuni odottaa kullia.

    • Anonyymi

      Nussimis kaveri vailla ollaan.Peppu vaatii kullii.

    • Anonyymi

      Keskiviikkona saan pyllyyn. 50v Top, itse 38v bi, ei malttais odottaa.... :)

      • Anonyymi

        Missä päin olette panisko muakin,Dildolla eilen treenasin.


      • Anonyymi

        You lucky bastard ;)
        t: M45-utelias-Tre


      • Anonyymi

        Miten kävi saitko kullia pyllyyn.Täällä ollaan vielä odottavalla kannalla jos joku haluis panna.


      • Anonyymi

        Kuinkas tuossa viime viikkoisessa sessiossasi kävi?
        Saitkos mulkkua peppuun niin että pallit lätisi? ;)
        t: M45-utelias-Tre


    • Anonyymi

      Täällä olis karvatonta neitsytpyllyä tarjolla.Hki

    • Anonyymi

      Lauantaiaamu eikä kullia ole saatu.Odotan peppu kuumana lämmintä herkku sisääni.

    • olis kiva päästä kokeilemaan uudestaan.kerran päässyt panemaan peppuun ja se oli ihan kiva kokemus.

    • Anonyymi

      olisi mukava saada kullia peppuun ,on tiukka kiimainen halukas, kimppa juttu olis ok.

      • Anonyymi

        SItä olis mahtava kokeilla peppu ja suu täynnä herkkua.


    • Kuumaa kullii peppuun olis kiva saada.

      • Anonyymi

        Laitoit sit koko kokemukses profiiliin kaikkien nähtäväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoit sit koko kokemukses profiiliin kaikkien nähtäväksi.

        mitäpäs sitten?


      • Anonyymi
        jp1980 kirjoitti:

        mitäpäs sitten?

        Sain selkeän käsityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoit sit koko kokemukses profiiliin kaikkien nähtäväksi.

        Kyllä kulli kelpais!


    • Anonyymi

      kiimainen peppu kullia vailla.

    • Anonyymi

      Homomiehet ovat Ylen erityisessä suosiossa esiintyjinä.

      • Anonyymi

        Koska ovat ylen hyviä.


    • olisiko kukaan halukas antamaan kullia.
      24senttisellä dildolla olen viimeiset päivät harjoitellut ja alkaakin jo tuntumaan luontevalta. Mutta ei varmasti vedä vertoja oikealle kikkelille

      tuu laittaa yv:tä jos herkullinen peppu kiinnostaa

    • Olisi ihanaa jos joku laittaisi täysiä pyllyyn ja laskisi herkut sisään🤤 On nuori poika keski-suomesta ja haluaisin kullia peppuuni.

    • Anonyymi

      Mies tietää, mistä mies tykkää ja mikä tuntuu miehestä hyvältä.

      • Anonyymi

        Näin on miehen kulli tekee hyvää. Suussa ja perseessä


    • Anonyymi

      Kyllä sitä saa vielä yli 50 :kin. Kävin treffeillä tumman miehen kanssa. Ilta päättyi kunnon metsäpanoon, kaveri jaksoi pitkään ja hartaasti.
      Vaimo ihmetteli kun tulin kotiin vaikeasti kävellen, ei kylläkään osannut aavistaa mitä oli tapahtunut.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juuri tällä tavalla.


    • Anonyymi

      hyvä juttu

    • Olis mukava kokeilla mut on niin ahdas pepunreikä. Pikkukullinen pitää olla.

    • Anonyymi

      Kyllä mulkku sun peppuun mahtuu, varovasti vaan lämmittelet ja annat sormettaa. Älä jää ilman-kadut !

    • Anonyymi

      Mul ois 17cm tarjolla

      • Anonyymi

        Hml olisin saisit nussia peppuuni olen terve ja kiinteä kroppainen. M 60v


    • Anonyymi

      Eipä tuo ikä kauhian paljoa rajoita. Saman verran mittarissa ja nua amiskollit pitää mua hyvänä samoin kuin yli 60-vuotiaat. Hankalaa on löytää tekosyy millä pääsee tuvasta.

    • Lahdessa 50v tyttöilevä ukm seuraa vailla😉

    • Anonyymi

      Ei se ole helppoa löytää miestäkään,joka kyseiseen hommaan lähtisi ja antaisi panna.M46v

      • Anonyymi

        Haluaisitko? Olen Hml:nssa voin ajella kauemmaksikin, otan hyvin suuhuni ja panna saat eri asennoista. M 60


      • Missäpäin


      • Anonyymi
        Peetu7000 kirjoitti:

        Missäpäin

        Jos tarkoitit viestisi minulle en kerro täällä osoitetta, voimme tavata sovitusti jossakin. M 60


    • Anonyymi

      Minä harjoitan alapään lihaksia säännöllisesti. Sormi peppuun ja aivan kuin pidättelisit hätään. Tunnet sormessa puristusta, olet löytänyt oikeat lihakset. Niitä voi jännitellä ja pitää puristuta päällä huomaamatta vaikka väkijoukossa.
      Kyllä kaveri arvostaa kun nappaa pepulla kullinvarresta kiinni, puristelee ja pumppaa.

    • Anonyymi

      Mä oon ollut naisen kanssa.Mut sit 2 kuukautta sitten tutustuin täällä Tampereella yhteen turkkilaiseen kaveriin Sen kanssa otettiin suihin 69 asennossa ja se halusi että mä nain sitä Se tuntu tiukalta reiältä ja teki hyvää.

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­i s­­ek­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­­u Su­­­omeen! Kutsu­mme kai­­kk­i­­­. Ilmo­­­it­tau­­tum­ine­n ry­­­hmä­­­ämme tä­­­äll­­ä 👉 http://alikuzu.com/H/B2d7G8

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe