täällä erästä nimimerkkiä eilen, oliko nyt havainnut tai avarakatseinen tai joku, en nyt muista. Sanoin hänelle että hän on kehityksen jarru. Olin väärässä ja pyydän anteeksi kännissä sanottuja sanojani. Anteeksi kuka olitkaan.
Jatkakaa.
Anteeksipyyntö
4
932
Vastaukset
- kännissä
oleminen ei mitenkään oikeuta tai lievennä tyhmää ajattelematonta tekoani. Olin väärässä ja sillä siisti. Anteeksi.
- impperialisteilta.
Olen arvostellut puuhianne ja kadun arvostelujani nyt jälkikäteen.
Jatkakaa rosvoamista entiseen, RAHAN VALLASTA elävän, "puolueettoman ja riippumattoman", ns. prsnta-median höystämään malliin.
siis impperialisti, tiedän kyllä, kuka se on. - Minua pierettää
vaikka en ole kotonani, tällä palstalla, anteeksi!
- nomex
Elä nyt pienistä murehdi:) maailmassa kaatuu valtameri laivojaki ettäilo irti elämästä ja Ramsteini soimaan ja volumit kaakkoon:) välillä vois grilliltäki hakea jotain syötävää? minäki haen:) hitsi kun piima meinaa ikäänkuin aiheuttaa ilmavaivoja:( naapurit valittaa:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14711322- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565840Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1594522Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314306Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas824160- 843448
- 803206
- 471689
- 391602