arvailua päättelyä VASTATKAA jos joku on samaa mieltä

fanni

niin ajattelin vaan sitä että kun siellä saarella on se black smoke se hirviö siis ja niin edelleen.... niin sitä ihmettelen ett'ä kun se jack näki siinä yhessä jaksossa vai näkikö se parissakin sen oman isänsä ja sitten yhessä jaksossa lock kohtas luultavasti sen black smoken tai ehkä white smoken koska sekin viittaa siihen että niitä savuja on kaks koska locke sano että one side is white and one side is black niin se ois saattanu olla se white smoke koska lockehan sano että se mitä näin oli kaunista..... tai sitten toinen teoria on se että locke näki oman äitinsä. koska luulen että se black smoke näyttää sen mikä on sille ihmiselle tärkeetä, mut toi on vaan yks teoria..... uskon enemmän siihen että se jackin isä oli vaan joku harha kuva ja että niitä savuja on kaks ja locke näki sen white smoken.... mut yks juttu viittaa vielä siihen että se näyttää tärkeen asian... koska siinä yhessä tokan tuottiksen jaksossa missä sen huumelentokonelentäjän veli kohtaa blacksmoken niin siinä savussa näkyy ristejä ja hautoja niin ajattelin myös sitä että jos joku uskonto on kerran sille tärkeetä niin se saattaa nähdä niitä siinä savussa... mut toi on vaan teoria.. eikä niitä hautoja ja ristejä voi ees nähä ellei pysäytä tosi tarkasti ja oikeeseen kohtaan sitä kuvaa xD Mut mä uskon kyllä enemmän siihen että siellä saarellla on white ja black smoke

4

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjän_kaveri

      joku on tainnut lukea vähän liikaa harry potteria! HAHAA =D en tosiaankaan oon samaa mieltä. eikä vissiin sarjan tekijätkään...

      • Tietäjä84

        ...LOiSTavat naurut sai =D !!!


      • Tietäjän kieliopillisesti t...

        Siis oletko samaa mieltä vai et?

        "en tosiaankaan oon samaa mieltä."


      • tietäjän_kaveri
        Tietäjän kieliopillisesti t... kirjoitti:

        Siis oletko samaa mieltä vai et?

        "en tosiaankaan oon samaa mieltä."

        siinäpä sulle miettimistä...en tosiaankaan ole samaa mieltä! =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      3949
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      59
      1513
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      273
      1278
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      44
      1064
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      305
      1046
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      982
    7. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      953
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      929
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      914
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      904
    Aihe