tästä lainaus schollilta... hihii
Rotuja on, mutta ne ovat tasavertaisa.
Vain jonkun ihmisen mielestä ne voivat olla eriasrvoisia.
Tämä johtuu tietämättömyydestä ja päähän nousseesta...ylemmyydentunteesta.
Tämä harhaa, sillä kaikki rodut ovat samanarvoisia.
Aivojen käyttöaste ei ole rodusta kiinni.
Einstein käytti 15% aivokapasiteetistaan, Normaalit ihmiset vain 3%.
ELI SIIS ROTUJA ON
ja jos rotuja on , niin täytyyhän niissä erojakin olla
eihän niitä rotuja voisi muuten huomata, siis jos ei olisi eroja.....
hihii.... kaikki saa sitten ite päätellä että ovatko arjalaiset viisaampia kun ajelevat mersuilla vai neggeri afrikkalaiset .....
sophie shollilla välähtää
9
589
Vastaukset
- käyttöaste
on täyttä roskaa, 60-luvulla joku tutkija lipsautti sellaisen arvion, jäi sitten elämään legendana. Nykyään tiedetään että ihminen käyttää aika tarkkaan 100% aivoistaan, missään ei ole poistamisen varaa, aina tulee vamma.
"hihii.... kaikki saa sitten ite päätellä että ovatko arjalaiset viisaampia kun ajelevat mersuilla vai neggeri afrikkalaiset ....."
Siinä aivokapasiteettia.- tai ehkä
et edes sillä? Julkisilla ja invataksilla, jotka me veronmaksajat maksamme?
Olet ehkä valkoinen, mutta köyhyytesi johtuu siitä, että olet sosialisti. tai ehkä kirjoitti:
et edes sillä? Julkisilla ja invataksilla, jotka me veronmaksajat maksamme?
Olet ehkä valkoinen, mutta köyhyytesi johtuu siitä, että olet sosialisti.Subaru Legacylla.
- Sohville!
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/kymmenen_prosentin_myytti.html
Jos Sophien uskomukset lepäävät näin hataralla pohjalla, niin miten luotettava hän on?- työtä tarjolla.
Jos vielä keljuilet, niin Sohvi tai joku hänen sivupersoonistaan ei otakaan sinua töihin pakolaiskeskukseen, vaikka onkin kertomansa mukaan asemassa, jossa voi näitä töitä jakaa.
- Sophie Scholl
Kyse olkin noin esimerkistä...
- Sophie Scholl
Einstein oli poikkeuksellisen fiksu.
Kun taas sulla aivojen käyttökapasiteetti näyttää olevan parhaillaankin 0%.
Aivot kehittyvät, jos niitä kehitetääb, tai niillä on mahdollisuus kehittyä. Lukuisat eri tekijät. Ja jos käyttäjä käyttää päätään ajatteluun...
Tämä ei koske varmaan sinua, Mr know-nothing bubble-head...
;)- Lysenkon totuus
jos niitä ennen kylvöä pitää viikon pakastimessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514