vain vanhenmille miehille käsittelyä oikein ratsumiehen käsistä.tuhmat pojat piiskataan kilteiksi kontiot jalassa.
pyllyt punaisiksi hakkaa
8
2315
Vastaukset
- haluan piiskaa
Minä kaipaan piiskaa!Mistä sinä olet?
- niin kirjoita os.
[email protected]
Minä haluan vitsaa kunnolla, oikeesti ja aidosti.- haluan piiskaa
En halua anta mitään,olen niin itsehyvä että minä haluan vaan saada!
- huutaa äpärä
Setä kiltti - älä lyö aaiiii sattuu...pyllyyn sattuu eeiiii enää,,on kiltti jo..- huutaa tämä erittäin tuhma äpärä 60 luvun poikakodista kun setä oikein kunnolla vetelee koivuvitsoilla pojan posliinia pyöreää pyllyä olan takaa.
Saat antaa vitsaa aidosti ja kunnolla.
Anna e-mail niin kirjoitan ja saat nähdä kuvia jossa vitsalla ei ole leikitty.- miksi minulle vastaat
armoa kirjoitti:
Olen masokisti ja minun osoite on [email protected]
Olet masokisti - mitä sitten miksi sinä sitä minulle vastaat. Minä tässä myös selkääni tarvitsen en silloin suinkaan etsi masokistia.
Niin ja kerro täällä avoimesti mitä haluat ja millaista kokemusta sinulla on. - rangaistus
miksi minulle vastaat kirjoitti:
Olet masokisti - mitä sitten miksi sinä sitä minulle vastaat. Minä tässä myös selkääni tarvitsen en silloin suinkaan etsi masokistia.
Niin ja kerro täällä avoimesti mitä haluat ja millaista kokemusta sinulla on.Haluan että me keksitän joku tuhma pitä minä olen tehnyt eli sanonut ja paartneri käskee minua riisua kaikki vaatteet pois ja asettaa minua jonkun nöyrä piiskaus asento,ehkä nelinkontin lattialla pylly ylöspäin ja kasvo lattiassa eli vaan makaa suoran sängyssä vatsalleen ja sinä piiskaat pakarat ja reidet eli minä makaan selällä ja jalanpohjat yhteen ja plovet leveät ja sinä piiskaat reisien sisäpuolella ja etupuolella?minä olen piiskanut minua itse tuhattaa kertaa niin että iho ollut aivan lihapunainen,melkein verinen,ennen iho oli mustana monta viikkoa mutta nyt olen varsinkin pakarat niin paksu iho että minä luulen että minä saanut nahkaperse,reidet tule vielä tummansiniset pari päivän jälkeen!Kyllä sinä saat sidota minukin ja saat tiputtaa steariini ja panna anustappikin!
- ratsumies.
piiskaan kontiot jaloissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113