Ei eu tai suomi voi sille mitään, että Usa tukee......Israel ei voi tehdä mitään värää Bushin hallitessa:
http://video.google.com/videoplay?docid=7972265312224141763&q=bush
Bush ja äärioikeisto
6
289
Vastaukset
- on tehnyt ?
Et näytä tuntevan historiaa. Mitä väärää on puolustaa omaa maataan, kun paskiaiset ammuskelevat raketteja ja sieppaavat ihmisiä Israelin alueelta ? Tiedä enemmän ja kirjoita vähemmän.
- Arvaa kuka
- Jennnk1
Oikeastaan hänen äärioikeusto ei enään tue häntä läheskään niin paljon kuin mitä hän itse luulee.
Joten on ottanut aika ison poliittisen riskin tehdessään mitä tekee. Mitä kauemmin sota jatkuu ja mitä enemmän siviili uhreja, sitä tukalampi tilanne hänelle.
Saa nähdä mitä israel on valmis tekemään hänelle sitten kun hän tarvii heiltä apua.
On jo kaivannut itselleen kuopan.
Sitten kun tarvitsee israelilta hillittyä siviilien tappamista, saa nähdä tekevätko he niin auttaakseen Bush:ia.
Raukka kohta huomaa että on ihan yksin. - suurena presidenttinä
On melko varmaa, että Bush jää USA:n historiaan suurena presidenttinä. Kun muut ovat kyyristelleet ja kuunnelleet tyhmiä gallupeja, Bush on uskaltanut tarttua Lähi-Idän huonoon ja vaaralliseen tilanteeseen ja alkanut tehdä sille jotakin. Tähän ei esim. Clinton pystynyt.
Minä ja monet muut politiikkaa 1940-luvulta lähtien tiiviisti seuranneet ihmiset ovat nähneet tämän. Se on ilahduttava poikkeus mitäänsanomattomasta politiikasta, joka niin monessa maassa tänäkin päivänä vallitsee. Maailman alikehittynyt, keskiajalle jämähtänyt islam joutuu aikanaan syrjäytetyksi ja myös tälle alueelle syntyy aikanaan vapaa, demokraattinen elämänmuoto, jossa koulussa pääaineena ei ole vihan ja tappamisen opettaminen.
Näin tässä käy eikä USA:n johto kallista korvaansakaan tyhmille ulkomaisille arvosteluille. Ehdoton ihailuni USA:n nykyiselle hallitukselle. Se ei pelaa päivän politiikkaa vaan pitkän ajan maailman parantamista. Olisipa Bushin seuraaja yhtä vahva valtiomies.- Parantaja
Pitkän ajan maailman parantajana?
Maailmassa ei ole koskaan ollut pitkän ajan rauhaa.
Omapahan on sankarisi.
Ja odotapas, kyllä siellä taas 5 vuoden jälkeen pommit räjähtelevät. - tuttujuttu2
Muuta amerikkaan sinne häntä ihailemaan. Nyt kun BUsh ja israel saavat aikaan seuraavan maailmansodan. Sinne vaan vapaaehtoiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830