Hääpaikka Etelä-Pohjanmaalta?

Kurppa65

Hei,

oletko ollut vieraana tai viettänyt omia häitäsi Etelä-pohjanmaalla? Anna vinkkejä kauniista ja tunnelmallisista juhlapaikoista, ei kuitenkaan mistään kolkoista nuorisoseurantaloista.

Kiitos!

18

8456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likka

Suuntaa matkasi Isojoelle Lauhanvuoren kupeelle Marian luontoaterialle. Ihana ympäristö ja todella maukas ruoka!!

• otto k

Olen ollut siellä joitakin kertoja vieraana häissä ja aina yhtä hienosti järjestetyt!!
      Suosittelen!
      Ja paikkahan sijaitsee Alajärvellä.

• Eräs vaan...

Kuortaneella Haapaniemen hiippakuntakartano tai Virtaniemen lomatila.

• Illi

Herkooli on kaunis paikka ja sinne on hyvät kulkuyhteydet, sijaitsee Ilmajoella.

• evijärve

Evijärven Ruurikkala on aivan ihastuttava paikka järven rannalla. Sieltä kannattaa kysyä.

• -katja-

Teuvalla Ukko&Akka! Ei komeampaa paikkaa olekkaan, jos haluaa hakea sitä oikeaa pohjalaistunnelmaa. Paikka käsittää pohjalaistalojen "rykelmän", joittenka keskellä oleva sisäpiha on katettu. Se on suosittu juhlien pitopaikkana ja muidenkin tilaisuuksien. Kannattaa tutustua!

• suora linja

Koskenkorvan Trahteeri on ihan hyvä paikka. Vanha maalaistalo, joka sijaitsee Koskenkorvan viinatehtaan nurkalla. Väittävät, että tehtaalta on suora putki trahteeriin.

Trahteerissa on taatusti maailman ainoa "ulkohyyskä", jossa soi kaiken aikaa kotimaiset iskelmät. (Ei mikään vanhanajan ulkovessa vaan ihan moderni, mutta ulkorakennuksessa).

Yrittäjäparikin on oikein ystävällinen ja vieraanvarainen.

• Kurppa65!

Kiitos kaikille vastanneille hyvistä vinkeistä! Kirjoitelkaa vielä lisää jos tulee mieleen, lähempänä Härmä-Lapua-akselia?

• Iiskaliiska

Miten olisi Härmän kuntokeskus?

• sielä käynyt
    • lapua

saa olla hääväki yötä saa valita hääjuhlan itse saa navetan vintillä pyörährellä.keittiöt hyviä.on muuten kyllä suosittu.ja ylistaron kirkossa voi vihkiä on lähempänä kuin lapua tai melkein.

• häis ollu

Lusan halli oli kaunis paikka.

• minä vaan

kyllä se Kortesjärven pitäjässä oleva Purmojärven Rantahalli on kaunein paikka pitää häät
      paikka sijaitsee järven rannassa ja siellä on upea tanssilava
      siitä saa koristelemalla tosi tyylikkään hääpaikan

• paras savusauna

• Onnaponna
        paras savusauna kirjoitti:

Kaunis paikka suurillekin kesähäille. Vaikka tanssihäät ja yöksikin voi jäädä. http://www.vanhaloukasmaki.com/

Honkiniemen leirikeskus Ähtärissä.

• Mä vaan

Hunurinjärvi Kauhavan Alahärmässä.

• kaunis kartano

Jos laatua haluaa Jussin kestikartano Ilmajoella.
        Nykyään pitää tyylikäs rouva väkineen, paikalla usein myös Tapani Kansa.

• paikkakuntalainen
        kaunis kartano kirjoitti:

Jos laatua haluaa Jussin kestikartano Ilmajoella.
        Nykyään pitää tyylikäs rouva väkineen, paikalla usein myös Tapani Kansa.

Koskenkorvan trahteeri tai E-P kansanopisto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3432
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3262
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3137
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      52
      2688
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1993
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1890
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1656
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      88
      1559
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1515
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1360
    Aihe