Hei,
oletko ollut vieraana tai viettänyt omia häitäsi Etelä-pohjanmaalla? Anna vinkkejä kauniista ja tunnelmallisista juhlapaikoista, ei kuitenkaan mistään kolkoista nuorisoseurantaloista.
Kiitos!
Hääpaikka Etelä-Pohjanmaalta?
18
8402
Vastaukset
- Likka
Suuntaa matkasi Isojoelle Lauhanvuoren kupeelle Marian luontoaterialle. Ihana ympäristö ja todella maukas ruoka!!
- otto k
Olen ollut siellä joitakin kertoja vieraana häissä ja aina yhtä hienosti järjestetyt!!
Suosittelen!
Ja paikkahan sijaitsee Alajärvellä. - Eräs vaan...
Kuortaneella Haapaniemen hiippakuntakartano tai Virtaniemen lomatila.
- Illi
Herkooli on kaunis paikka ja sinne on hyvät kulkuyhteydet, sijaitsee Ilmajoella.
- evijärve
Evijärven Ruurikkala on aivan ihastuttava paikka järven rannalla. Sieltä kannattaa kysyä.
- -katja-
Teuvalla Ukko&Akka! Ei komeampaa paikkaa olekkaan, jos haluaa hakea sitä oikeaa pohjalaistunnelmaa. Paikka käsittää pohjalaistalojen "rykelmän", joittenka keskellä oleva sisäpiha on katettu. Se on suosittu juhlien pitopaikkana ja muidenkin tilaisuuksien. Kannattaa tutustua!
- suora linja
Koskenkorvan Trahteeri on ihan hyvä paikka. Vanha maalaistalo, joka sijaitsee Koskenkorvan viinatehtaan nurkalla. Väittävät, että tehtaalta on suora putki trahteeriin.
Trahteerissa on taatusti maailman ainoa "ulkohyyskä", jossa soi kaiken aikaa kotimaiset iskelmät. (Ei mikään vanhanajan ulkovessa vaan ihan moderni, mutta ulkorakennuksessa).
Yrittäjäparikin on oikein ystävällinen ja vieraanvarainen.
- Kurppa65!
Kiitos kaikille vastanneille hyvistä vinkeistä! Kirjoitelkaa vielä lisää jos tulee mieleen, lähempänä Härmä-Lapua-akselia?
- Iiskaliiska
Miten olisi Härmän kuntokeskus?
- sielä käynyt
http://www.travel.fi/etela-pohjanmaa/kotiseututaloku/
Kurikan kotiseututalo on tunnelmallinen paikka pieniin häihin. - lapua
saa olla hääväki yötä saa valita hääjuhlan itse saa navetan vintillä pyörährellä.keittiöt hyviä.on muuten kyllä suosittu.ja ylistaron kirkossa voi vihkiä on lähempänä kuin lapua tai melkein.
- häis ollu
Lusan halli oli kaunis paikka.
- minä vaan
kyllä se Kortesjärven pitäjässä oleva Purmojärven Rantahalli on kaunein paikka pitää häät
paikka sijaitsee järven rannassa ja siellä on upea tanssilava
siitä saa koristelemalla tosi tyylikkään hääpaikan- paras savusauna
Kaunis paikka suurillekin kesähäille. Vaikka tanssihäät ja yöksikin voi jäädä. http://www.vanhaloukasmaki.com/
- Onnaponna
paras savusauna kirjoitti:
Kaunis paikka suurillekin kesähäille. Vaikka tanssihäät ja yöksikin voi jäädä. http://www.vanhaloukasmaki.com/
Honkiniemen leirikeskus Ähtärissä.
- Mä vaan
Hunurinjärvi Kauhavan Alahärmässä.
- kaunis kartano
Jos laatua haluaa Jussin kestikartano Ilmajoella.
Nykyään pitää tyylikäs rouva väkineen, paikalla usein myös Tapani Kansa. - paikkakuntalainen
kaunis kartano kirjoitti:
Jos laatua haluaa Jussin kestikartano Ilmajoella.
Nykyään pitää tyylikäs rouva väkineen, paikalla usein myös Tapani Kansa.Koskenkorvan trahteeri tai E-P kansanopisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733