Huomenna on nimpparit, mutta kukahan onnittelis mua ?
Kadonneet nimipäiväonnittelut
28
2982
Vastaukset
- rami
paljon onnea vaan, paljon onnea vaan....erittäin hyvää nimipäivää sulle...!! ;-)vietä rentouttava ja mukava päivä...
- Nainen
Kiitos paljon, yritän rentoutua ja viettää hauskan päivän :))
Toivon hauskaa päivää myös sinulle ! - rami
Nainen kirjoitti:
Kiitos paljon, yritän rentoutua ja viettää hauskan päivän :))
Toivon hauskaa päivää myös sinulle !Mikäs sun nimi muuten on..?
- Nainen
rami kirjoitti:
Mikäs sun nimi muuten on..?
Vaihtoehtoja on aika monta...Anna, Anne, Anneli, Anu...
Arvaa! - rami
Nainen kirjoitti:
Vaihtoehtoja on aika monta...Anna, Anne, Anneli, Anu...
Arvaa!hmm...aika vaikee..mut veikkaisin anu tai anne...sanotaan vaikka anu..hih! oon kyllä aika huono veikkaan...
- Nainen
rami kirjoitti:
hmm...aika vaikee..mut veikkaisin anu tai anne...sanotaan vaikka anu..hih! oon kyllä aika huono veikkaan...
Ei haittaa, saat arvailla vielä lisää...Hih!!
- rami
Nainen kirjoitti:
Ei haittaa, saat arvailla vielä lisää...Hih!!
no voi hitsi...sitten se täytyy olla anna...! ;-)en kyllä ehdi tänään enempää arvailla, kun työpäivä loppuu....mut jatkan huomenna...hih!
- Nainen
rami kirjoitti:
no voi hitsi...sitten se täytyy olla anna...! ;-)en kyllä ehdi tänään enempää arvailla, kun työpäivä loppuu....mut jatkan huomenna...hih!
Sulla ei taida lotossa olla usein täysosumia :)) Ja pieleen taas kerran :)) Mutta arvaile rauhassa, kyllä se joskus selviää...HIHIIIII
- rami
Nainen kirjoitti:
Sulla ei taida lotossa olla usein täysosumia :)) Ja pieleen taas kerran :)) Mutta arvaile rauhassa, kyllä se joskus selviää...HIHIIIII
nyt mä tiedän se on Anneli...!! ;-)
- Nainen
rami kirjoitti:
nyt mä tiedän se on Anneli...!! ;-)
Juuh,jo napsahti :)) ja kiitos onnitteluista viel kerran !
- rami
Nainen kirjoitti:
Juuh,jo napsahti :)) ja kiitos onnitteluista viel kerran !
Ole hyvä vaan...toivottavasti sulla on ollut eritäin mukava nimipäivä..onnitteluja oot ainakin saanut täältä aika paljon..!! ;-) t. todella huono arvaaja...
- Nainen
rami kirjoitti:
Ole hyvä vaan...toivottavasti sulla on ollut eritäin mukava nimipäivä..onnitteluja oot ainakin saanut täältä aika paljon..!! ;-) t. todella huono arvaaja...
Kiva päivä oli ja onnitteluja oikein tulvi :) niin että en niitä turhaan kinunnut...
Tuli vaan mieleen että sullakin on sitten kohta nimpparit, Rami...Onnea vaan etukäteen vai onko tuo lyhenne Raimosta... - rami
Nainen kirjoitti:
Kiva päivä oli ja onnitteluja oikein tulvi :) niin että en niitä turhaan kinunnut...
Tuli vaan mieleen että sullakin on sitten kohta nimpparit, Rami...Onnea vaan etukäteen vai onko tuo lyhenne Raimosta...hyvä että sun nimpparit meni hyvin...kyllä mun nimpparit oli jo tossa joku aika sitten, eli on se lyhennys...
- Nainen
rami kirjoitti:
hyvä että sun nimpparit meni hyvin...kyllä mun nimpparit oli jo tossa joku aika sitten, eli on se lyhennys...
Eihän sun sukunimi ala Ma........?
Hih... - rami
Nainen kirjoitti:
Eihän sun sukunimi ala Ma........?
Hih...no ei kyllä sinne päinkään....hih! ;-) Sun kanssa olis kiva jutella, harmi kun näiltä meidät koneilta ei pääse tonne chattiin...!
- Nainen
rami kirjoitti:
no ei kyllä sinne päinkään....hih! ;-) Sun kanssa olis kiva jutella, harmi kun näiltä meidät koneilta ei pääse tonne chattiin...!
tuskin se kovin suuri harmi olisi :))
mutta silti *voi halmi, voi halmi!*
Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta, ja sunkin kanssa oli kiva jutella.
- anne
Mullakin on huomenna nimpparit=)
Sylintäydeltä nimppari onnea sulle.=)- Nainen
Juhlitaan molemmat huomenna :)) *Halaus*
Mukavaa nimpparipäivää myös sinulle, Anne !
- Me too
Hei kaimaseni!
Nimipäivä on mullakin huomenna. Huomasin, että niitä nimipäiväkortteja tulee, kun vaan itse muistaa lähetellä niitä muille.
Paljon onnea nimipäivänäsi!
toivoo Anu- Nainen
Mitä parhaimmat onnittelut sinullekin, arvasin että meitä on täällä aika paljon :)) joilla on huomenna nimpparit.
Ja toivon sinulle oikein korttitulvaa, kun olet niin huomaavainen !
- samoin
on nimipäivä huomenna. Meitä on aika paljon. Otetaan onnitteluja vastaan. Ja onnea myös sulle!!!
- Nainen minäkin
on kolmannen etunimeni päivät. Onnea huomisille nimipäiväsankareille.
- Nainen
Paljon onnea myös sinulle :))huomisen nimipäivän johdosta!
- Nainen
Nainen minäkin kirjoitti:
on kolmannen etunimeni päivät. Onnea huomisille nimipäiväsankareille.
Hyvää kolmannen nimen nimipäivää sinulle :))
Toivottavasti päiväsi on oikein mukava!!
- Nainen
Hyvää nimipäivää meille kaikille :))))
- Anne
onnitteluista.Oli ihanaa saada tänään nimppari onnittelut ystävältä jonka olin jo melkein unohtanut.Kyllä lämmitti sydäntä.
Lämpimät onnittelut minultakin kaikille nimppari sankareille.
- Tapsa 36v.
Kuumat ja kiihoittavat onnittelut Sinulle toivottaa Kiihkeä Mies! =))
- Nainen
joko hiukan viilenit? Kiitos ny sit noistakin...
T. Viileä ja kiihkoton nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428