Kysymys?

elämää etsivä?

Minulle tuli vain yksi juttu mieleen. Haluaisin, että mulle vastattaisiin...Tähän kysymykseen? Minulla on avovaimo ja poika. Mutta minä en vain ole oikein tyytyväinen elämääni.Ajattelin vain, että voinkohan minä sen löytää Jumalalta sen elämän. Mutta voinko minä rakastaa Jumalaa kun minä en halua mennä naimisiin milloinkaan. Koska minulla on sellanen tilanne, ettei mun kannata mennä koska taloudellinen tilanne on semmonen, ettei voi mennä.

Yksi pieni pyyntö minulla kumminkin olisi, ettei ihan nuoret vastaisi, jolla ei ole elämän kokemusta.

3

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti olet vakavissasi liikkeellä, kun nuorien kommentteja et pyydä. Nuorenahan hengellisyyskin muodostuu helposti välittömien ymmärtämisen- ja yhteydentarpeiden lähteeksi.

      En siis tarjoa nopeaa oikotietä, sillä sellaisessa on aina vaara, että Jumala ei oikeasti olekaan asiassa mukana. Itse olen havainnut tutkimalla ja asioita käytäntöön soveltamalla, että Raamatun Jumalan lupaukset toimivat, kunhan niitä tarkastelee kokonaisuuden osina eikä asiayhteydestään irrotettuna. Sen tähden neuvonkin sinua aluksi lukemaan evankeliumeja. Mielelläni keskustelen niistä esiin nousevista kysymyksistä jatkossa.

      Mitä elämäntilanteeseesi tulee, luulen, että riittää, että pidät asiallisesti huolta ja rakastat niitä ihmisiä, jotka sinulle on jo annettu.

      • elämää etsivä?

        Kyllä minä olen vakavissani, etsimässä itselleni uutta elämää sillain niin kuin omaa rauhaa. Olen minä erittäin onnellinen omaan elämääni. Minulla on perhe joka on mielestäni todella tärkeä. Mutta minä olen myös ymmärtänyt tässä viime aikoina sen, että elämässä täytyy olla oma rauha. Minulla oli jossakin vaiheessa elämässäni sellainen mieli, että haluaisin elämääni Jumalan. Mutta sitten siinä elämässäni tapahtui kaikenlaista ja nyt minulla on uudella tavalla haluja etsiä Jumalaa uudestaan elämääni. Silloin kun minä ensimmäisen kerran etsin sitä niin minä olin nuori. Mutta nyt minulla olisi ihan uusi halu etsiä uutta elämääni. Sinä tunnut olevan kovinkin järkevästi ajatteleva uskova. Kaikki ei ajattele ihan noin...Olen nimittäin joskus kirjoitellut näillä palstoilla mutta en ole saanut oikein hyviä vastauksia. Muttanyt sain ja minulle tuli vain uutta potkua elämääni....

        (rekisteöin nimimerkkini)


      • elämää etsivä? kirjoitti:

        Kyllä minä olen vakavissani, etsimässä itselleni uutta elämää sillain niin kuin omaa rauhaa. Olen minä erittäin onnellinen omaan elämääni. Minulla on perhe joka on mielestäni todella tärkeä. Mutta minä olen myös ymmärtänyt tässä viime aikoina sen, että elämässä täytyy olla oma rauha. Minulla oli jossakin vaiheessa elämässäni sellainen mieli, että haluaisin elämääni Jumalan. Mutta sitten siinä elämässäni tapahtui kaikenlaista ja nyt minulla on uudella tavalla haluja etsiä Jumalaa uudestaan elämääni. Silloin kun minä ensimmäisen kerran etsin sitä niin minä olin nuori. Mutta nyt minulla olisi ihan uusi halu etsiä uutta elämääni. Sinä tunnut olevan kovinkin järkevästi ajatteleva uskova. Kaikki ei ajattele ihan noin...Olen nimittäin joskus kirjoitellut näillä palstoilla mutta en ole saanut oikein hyviä vastauksia. Muttanyt sain ja minulle tuli vain uutta potkua elämääni....

        (rekisteöin nimimerkkini)

        mielenkiinnolla odottamaan, mitä jatkossa seuraa. Kaikkea hyvää perheellesi ja itsellesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe