no... mitä täs sanoisi?

...............

Olen 18v poika enkä ole koskaan suudellut tyttöä, ei edes pientä pusua. Läheisin kontakti on halaus ja se tapahtui joku 4 vuotta sitten jonkun leirin lopussa.

8

2447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee asialle jotain?

      vai onko ongelma ujous,ulkonäkö tai mikä?

      • .................

        Luultavasti molemmat, en mikään läski tai nörttikään ole.. Liian ujo, enkä myöskään mikään kiiltokuvapoju.


      • tyttö*
        ................. kirjoitti:

        Luultavasti molemmat, en mikään läski tai nörttikään ole.. Liian ujo, enkä myöskään mikään kiiltokuvapoju.

        Olen 17-vuotias tyttö, tunnen hirmu monia jotka ovat vanhempiakin kun sinä eivätkä ole suudelleet. Itselläni on ollut vähän sama ongelma, olen suudellut pari kertaa kyllä mutta vasta viime keväänä :) En seurustele nytkään. Oma este on ollut se että minut yritettiin raiskata pari vuotta sitten, en tosiaankaan luota miespuolisiin vaikka tiiän kyllä ettei kaikki mitään hulluja ole :D

        Juttele vaan rohkeasti kaveritytöille (onko siulla niitä?), ja ihan muillekin tytöille, ei mikään ujous ole este ja minusta se on vaan söpöä :) Solmi ainakin niitä kaverisuhteita aluksi, ihan varmasti sinustakin kiinnostutaan, ainahan voi tietysti yrittää olla sosiaalisempi. Ei sitä tartte jäädä odottamaan että joku kävelee siun luokse :)

        Nautitaan elämästä nyt kun vielä voidaan ilman kummempia paineita, kyllä myö vielä ehditään :P


      • ..............
        tyttö* kirjoitti:

        Olen 17-vuotias tyttö, tunnen hirmu monia jotka ovat vanhempiakin kun sinä eivätkä ole suudelleet. Itselläni on ollut vähän sama ongelma, olen suudellut pari kertaa kyllä mutta vasta viime keväänä :) En seurustele nytkään. Oma este on ollut se että minut yritettiin raiskata pari vuotta sitten, en tosiaankaan luota miespuolisiin vaikka tiiän kyllä ettei kaikki mitään hulluja ole :D

        Juttele vaan rohkeasti kaveritytöille (onko siulla niitä?), ja ihan muillekin tytöille, ei mikään ujous ole este ja minusta se on vaan söpöä :) Solmi ainakin niitä kaverisuhteita aluksi, ihan varmasti sinustakin kiinnostutaan, ainahan voi tietysti yrittää olla sosiaalisempi. Ei sitä tartte jäädä odottamaan että joku kävelee siun luokse :)

        Nautitaan elämästä nyt kun vielä voidaan ilman kummempia paineita, kyllä myö vielä ehditään :P

        Eipä minulla kaveri tyttöjä ole :( Eikä kyllä kavereitakaan pahemmin, valitettavasti kaikki tytöt juoksee mun pikkuveljen luokse, välillä ei tiedä että kukas toi on ja kenen kanssa se nyt on.


      • tyttö*
        .............. kirjoitti:

        Eipä minulla kaveri tyttöjä ole :( Eikä kyllä kavereitakaan pahemmin, valitettavasti kaikki tytöt juoksee mun pikkuveljen luokse, välillä ei tiedä että kukas toi on ja kenen kanssa se nyt on.

        Pitäs vaan yrittää olla avoimempi uusille ihmisille, kyllä niitä naispuolisiakin ystäviä saa...? Jos on ujo nii voihan se olla hankalaa mutta mutta...kyllä sen pitäis silti onistua :) Onhan siulla luokkakavereitakin?
        Jos tahot purkaa sydäntä nii pistä miulle postia, [email protected] :) Ei tää mitään ehdottelua ole, aattelin vaan että jos tahot jutella.


    • kuukeli

      On niitäkin jotka eivät ole suudelleet 19-vuotiaanakaan. Kyllä sitä ehtii, ei mitään kiirettä :)

      • BeeMiceBeTwiceStrongerThanA...

        No minä suutelin ekaa kertaa tänä vuonna ja oon 21. Et ei mitään probleemaa. Jos on ujoudesta kiinni, ni antaa mennä. Itellä nousi luottamus itteensä pilviin ja seksi suju uskomattoman hyvin heti. Tuuriako sitten vai kokeneen kumppanin ansiota :)


    • että..

      on murheita. Itse suutelin eka kertaa 28 vuotiaana ja on sen jälkeen ehtinyt ihan tarpekseen. Olin kai aika ujo, mutta ennen kaikkea naistenvihaaja no 1. Sekin ihan turhaan, mutta aiheesta alkoi. 15 vuotiaana tyttö, jonka perässä juoksin (kun houkutteli juokseen) menikin toisen pojan kanssa naimaan melkein silmien alla. No, sellaistahan sattuu. Ja ottaa kippeetä kun sattuu. Eli ehdit vielä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe