no... mitä täs sanoisi?

...............

Olen 18v poika enkä ole koskaan suudellut tyttöä, ei edes pientä pusua. Läheisin kontakti on halaus ja se tapahtui joku 4 vuotta sitten jonkun leirin lopussa.

8

2320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee asialle jotain?

      vai onko ongelma ujous,ulkonäkö tai mikä?

      • .................

        Luultavasti molemmat, en mikään läski tai nörttikään ole.. Liian ujo, enkä myöskään mikään kiiltokuvapoju.


      • tyttö*
        ................. kirjoitti:

        Luultavasti molemmat, en mikään läski tai nörttikään ole.. Liian ujo, enkä myöskään mikään kiiltokuvapoju.

        Olen 17-vuotias tyttö, tunnen hirmu monia jotka ovat vanhempiakin kun sinä eivätkä ole suudelleet. Itselläni on ollut vähän sama ongelma, olen suudellut pari kertaa kyllä mutta vasta viime keväänä :) En seurustele nytkään. Oma este on ollut se että minut yritettiin raiskata pari vuotta sitten, en tosiaankaan luota miespuolisiin vaikka tiiän kyllä ettei kaikki mitään hulluja ole :D

        Juttele vaan rohkeasti kaveritytöille (onko siulla niitä?), ja ihan muillekin tytöille, ei mikään ujous ole este ja minusta se on vaan söpöä :) Solmi ainakin niitä kaverisuhteita aluksi, ihan varmasti sinustakin kiinnostutaan, ainahan voi tietysti yrittää olla sosiaalisempi. Ei sitä tartte jäädä odottamaan että joku kävelee siun luokse :)

        Nautitaan elämästä nyt kun vielä voidaan ilman kummempia paineita, kyllä myö vielä ehditään :P


      • ..............
        tyttö* kirjoitti:

        Olen 17-vuotias tyttö, tunnen hirmu monia jotka ovat vanhempiakin kun sinä eivätkä ole suudelleet. Itselläni on ollut vähän sama ongelma, olen suudellut pari kertaa kyllä mutta vasta viime keväänä :) En seurustele nytkään. Oma este on ollut se että minut yritettiin raiskata pari vuotta sitten, en tosiaankaan luota miespuolisiin vaikka tiiän kyllä ettei kaikki mitään hulluja ole :D

        Juttele vaan rohkeasti kaveritytöille (onko siulla niitä?), ja ihan muillekin tytöille, ei mikään ujous ole este ja minusta se on vaan söpöä :) Solmi ainakin niitä kaverisuhteita aluksi, ihan varmasti sinustakin kiinnostutaan, ainahan voi tietysti yrittää olla sosiaalisempi. Ei sitä tartte jäädä odottamaan että joku kävelee siun luokse :)

        Nautitaan elämästä nyt kun vielä voidaan ilman kummempia paineita, kyllä myö vielä ehditään :P

        Eipä minulla kaveri tyttöjä ole :( Eikä kyllä kavereitakaan pahemmin, valitettavasti kaikki tytöt juoksee mun pikkuveljen luokse, välillä ei tiedä että kukas toi on ja kenen kanssa se nyt on.


      • tyttö*
        .............. kirjoitti:

        Eipä minulla kaveri tyttöjä ole :( Eikä kyllä kavereitakaan pahemmin, valitettavasti kaikki tytöt juoksee mun pikkuveljen luokse, välillä ei tiedä että kukas toi on ja kenen kanssa se nyt on.

        Pitäs vaan yrittää olla avoimempi uusille ihmisille, kyllä niitä naispuolisiakin ystäviä saa...? Jos on ujo nii voihan se olla hankalaa mutta mutta...kyllä sen pitäis silti onistua :) Onhan siulla luokkakavereitakin?
        Jos tahot purkaa sydäntä nii pistä miulle postia, [email protected] :) Ei tää mitään ehdottelua ole, aattelin vaan että jos tahot jutella.


    • kuukeli

      On niitäkin jotka eivät ole suudelleet 19-vuotiaanakaan. Kyllä sitä ehtii, ei mitään kiirettä :)

      • BeeMiceBeTwiceStrongerThanA...

        No minä suutelin ekaa kertaa tänä vuonna ja oon 21. Et ei mitään probleemaa. Jos on ujoudesta kiinni, ni antaa mennä. Itellä nousi luottamus itteensä pilviin ja seksi suju uskomattoman hyvin heti. Tuuriako sitten vai kokeneen kumppanin ansiota :)


    • että..

      on murheita. Itse suutelin eka kertaa 28 vuotiaana ja on sen jälkeen ehtinyt ihan tarpekseen. Olin kai aika ujo, mutta ennen kaikkea naistenvihaaja no 1. Sekin ihan turhaan, mutta aiheesta alkoi. 15 vuotiaana tyttö, jonka perässä juoksin (kun houkutteli juokseen) menikin toisen pojan kanssa naimaan melkein silmien alla. No, sellaistahan sattuu. Ja ottaa kippeetä kun sattuu. Eli ehdit vielä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe